abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192045176
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:28 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

De Lidl heeft deze week de toiletpapier in de reclame. 24 rollen xl voor weinig.
Dan gaat het nog sneller op 😬
pi_192045188
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:30 schreef Xenorium het volgende:

[..]

In Italië liggen de supermarkten vol, in China ook maar Nederland moet weer eens eigenwijs zijn om alles leeg te trekken. Kansloos volk ook. Dit is echt het nadeel van Nederland, de ik-mentaliteit en schijt aan de rest. Zo gaan we natuurlijk het virus niet verslaan. Wij kunnen echt leren van de mentaliteit in Aziatische landen.
Klopt.
pi_192045201
Het is me meegevallen. Wat opviel: de schappen met afbakbroodjes waren leeg, en daarvoor waren extra schappen brood neergezet.

De chips was nagenoeg op. Toiletpapier, daar stond nog 1 eenzaam pak van 4 rollen. Groenten in blik en in pot waren schaars.

Nog even gesproken met de cassiere. Dat kon, want er waren geen rijen. Er was vanaf de opening , 10 uur tot kwart over 10 een stormloop. En daarna werd het rustig, omdat waarschijnlijk er een grote groep is die denkt:" er zal vast wel niks meer zijn ". Aldus de cassiere.

Heb nog wel wat lekkere dingetjes kunnen kopen voor bij de netflix-avondjes.
  zondag 15 maart 2020 @ 11:34:55 #229
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192045243
quote:

[..]

In Italië liggen de supermarkten vol, in China ook maar Nederland moet weer eens eigenwijs zijn om alles leeg te trekken. Kansloos volk ook. Dit is echt het nadeel van Nederland, de ik-mentaliteit en schijt aan de rest. Zo gaan we natuurlijk het virus niet verslaan. Wij kunnen echt leren van de mentaliteit in Aziatische landen.
Serieus? :') Als er een volk een kutmentaliteit heeft zijn het de Chinezen wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_192045259
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef -Straw- het volgende:
We krijgen nu de periode dat mensen die het hamsteren allemaal maar onzin vonden, toch ook bang worden en denken 'misschien moet ik ook maar'. Hoor het van de meest nuchtere personen om me heen. Iedereen steekt elkaar aan.

Denk dat het nog wel een weekje duurt.
Niet handig met Corona :X
pi_192045272
quote:

[..]

Het erge is dat dit reactie geeft bij mensen die niet hamsteren. Die zien lege schappen en hebben de Telegraaf niet in huis. Die raken in paniek dus gaan ook ongewild inslaan
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192045284
quote:
16s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Serieus? :') Als er een volk een kutmentaliteit heeft zijn het de Chinezen wel.
Ja, over ik-mentaliteit gesproken inderdaad _O-
pi_192045285
quote:

[..]

In België en Duitsland ging het ook goed los.
J’ai faim.
pi_192045366
quote:

[..]

Je moet hier wel een IK mentaliteit hebben anders kom je nergens.
Trouwens we zijn 1 Europa maar elk land doet wat anders dus die samenhorigheid is er ook niet.
IK zorg er voor dat mijn familie hierdoorheen komt en wat de rest vind heb IK schijt aan en niets mee te maken.
De regering weet niet eens wat ze aan het doen zijn :')
pi_192045367
Ik snap de mensen ook wel, ik heb ook geen zin om straks met honderden mensen in een rij buiten de supermarkt te moeten wachten tot je naar binnen mag. Dan maar alvast een voorraadje thuis hebben liggen.
pi_192045399
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:41 schreef glashalfvol het volgende:
Ik snap de mensen ook wel, ik heb ook geen zin om straks met honderden mensen in een rij buiten de supermarkt te moeten wachten tot je naar binnen mag. Dan maar alvast een voorraadje thuis hebben liggen.
Precies . in Italië mag je per persoon de winkel in. Er staan honderden in een rij buiten te hoesten.
Daar wil je toch niet tussen staan.
pi_192045422
Net hier even naar de buurtsuper geweest (MCD), dochter besloot dat ze vanmiddag cake wil bakken. Ze hadden daar alles nog. Misschien dat het wc papier op was, daar had ik niet naar gekeken. Het lijkt erop dat mensen eerst de grotere ketens/winkels nemen. Waarschijnlijk omdat ze denken dat die meer hebben?
pi_192045544
in de supermarkt hoorde ik een brede, gespierde, kale man tegen zijn vrouw zeggen dat ze nog het een en ander nodig hebben "voor als de stroom uit valt". wanneer is de bodem bereikt bij dit soort mensen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Spellchecker zondag 15 maart 2020 @ 11:51:57 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192045561
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de supermarkt hoorde ik een brede, gespierde, kale man tegen zijn vrouw zeggen dat ze nog het een en ander nodig hebben "voor als de stroom uit valt". wanneer is de bodem bereikt bij dit soort mensen?
Als de stroom uitvalt :D

Of als de batterijen op zijn :P
pi_192045566
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net hier even naar de buurtsuper geweest (MCD), dochter besloot dat ze vanmiddag cake wil bakken. Ze hadden daar alles nog. Misschien dat het wc papier op was, daar had ik niet naar gekeken. Het lijkt erop dat mensen eerst de grotere ketens/winkels nemen. Waarschijnlijk omdat ze denken dat die meer hebben?
Hier in mijn omgeving liggen alleen de grote ketens Jumbo, AH en de Lidl. Niks anders.
pi_192045617
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:41 schreef quirina het volgende:

[..]

Je moet hier wel een IK mentaliteit hebben anders kom je nergens.
Trouwens we zijn 1 Europa maar elk land doet wat anders dus die samenhorigheid is er ook niet.
IK zorg er voor dat mijn familie hierdoorheen komt en wat de rest vind heb IK schijt aan en niets mee te maken.
De regering weet niet eens wat ze aan het doen zijn :')
Jij wel zeker.
Met je ellebogen door de meute heen op jacht naar je tien pakken pasta.
J’ai faim.
pi_192045845
voordat de LIDL vanmorgen open ging stonden er 40 mensen met een karretje al klaar. met hoog tempo naar de toiletrollen.

als je 't mij vraagt hebben deze mensen Fear of missing out (FOMO)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 15 maart 2020 @ 12:13:29 #243
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192045997
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
in de supermarkt hoorde ik een brede, gespierde, kale man tegen zijn vrouw zeggen dat ze nog het een en ander nodig hebben "voor als de stroom uit valt". ....
Dan moet ie er zelf weer eens op klimmen.
De horror.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2020 @ 13:17:19 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192047149
Was nog steeds wel onrustig, maar het meeste was er gewoon, ook vers brood was er volop. Enige dat ik mistte was de kwark, maar die is al een paar dagen op.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 15 maart 2020 @ 13:19:27 #246
21467 franske19
Hit the deck!
pi_192047203
Dacht ga even lekker broodjes halen voor de lunch. Maar het is bizar druk in de supermarkt. En ook het eerste mondkapje gespot! Overigens geen lege schappen, ook niet bij de pasta en plee papier.
pi_192047308
Heel vreemd tafereel. Bij de AH al het wc papier op, maar bij lidl nog voldoende beschikbaar. Dit was gisteren.
Check it out
pi_192047348
Net terug van de AH. Was erg druk maar de meeste dingen waren nog goed te krijgen. Het vervelendste waren de ellenlange rijen met maar 3 kassa's open. Je ziet bij veel mensen best wat onrust... vooral bij de wat oudere dametjes.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_192047533
Worden de supermarkten ook in het weekend bevoorraad?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2020 13:38:59 ]
pi_192047589
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:37 schreef Gehrman het volgende:
Worden de supermarkten ook in het weekend bevoorraad?
Bij ons wel. Zondag wel wat minder. Maar nog steeds van alles wat normaal gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')