[b]Op
Oef. Dat is niet goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Nou m'n versvracht is net geleverd, ik heb bijna niks gekregen.
Voor welke bedrijven leveren jullie?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Nou m'n versvracht is net geleverd, ik heb bijna niks gekregen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
een figuur in de rij bij de kassa met een gasmasker en rubberen handschoenen aan.
Rustaghquote:Op zondag 15 maart 2020 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Hamsteren 2.0: Coffeeshops sluiten vanwege corona, meterslange rijen in Groningen
https://www.dvhn.nl/groni(...)ningen-25464695.html
Smerige kut stink zombies.
Gratis handgel.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in de supermarkt moet je bij de ingang je handen ontsmetten.
Ja, dat is wel sympathiek.quote:
Als bij een Turkse supermarkt geweest?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef madeliefff het volgende:
De supermarkt hier was gister weer bijgevuld Maar bloem, gist ,afbakbroodjes en wcpapier zijn nog steeds uitverkocht vandaag. Wc papier zag ik wel weer bij de Lidl gisterochtend . Maar ik ben voor bloem naar meerdere winkels geweest zonder positief resultaat![]()
Nee, kan ik ook nog proberen iddquote:Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als bij een Turkse supermarkt geweest?
Misschien bij de huisarts wel een positief resultaat?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef madeliefff het volgende:
De supermarkt hier was gister weer bijgevuld Maar bloem, gist ,afbakbroodjes en wcpapier zijn nog steeds uitverkocht vandaag. Wc papier zag ik wel weer bij de Lidl gisterochtend . Maar ik ben voor bloem naar meerdere winkels geweest zonder positief resultaat![]()
Met 1,5 meter ruimte op je voorganger in de rij, net zoals in Italië:quote:Op zondag 15 maart 2020 23:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Supermarkten zouden zelf ook eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen door max. aantal mensen elke keer binnen te laten. Ik snap dat het kassa is, maar deze drukte is gevaarlijk. Voor klanten, maar ook voor het personeel.
twitter:3bubek1r_ twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:14:17Mensen die in de rij staan voor de supermarkt in Italië..🤯 https://t.co/2uURVAXrXd reageer retweet
Leuk die 1,5 meter maar niezen komt tot 15m ofzoquote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met 1,5 meter ruimte op je voorganger in de rij, net zoals in Italië:twitter:3bubek1r_ twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:14:17Mensen die in de rij staan voor de supermarkt in Italië..🤯 https://t.co/2uURVAXrXd reageer retweet
Je elleboog ervoorquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef SoS87 het volgende:
Leuk die 1,5 meter maar niezen komt tot 15m ofzo
Ik nies zeker nu altijd met de wind mee. Ik ben 1 van de weinige corona lijers en heb geleerd om te delen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je elleboog ervoor![]()
Hangt van de windrichting af, maar bij windstil is dat c.a. 3 meter. Het zijn relatief grote druppels hè, dus niet dat fijne zoals bij deospray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |