SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Blijft bizar dat je vragen kan stellen waarom massaal thuiswerken niet eerder geïntroduceerd is. 8 km file (Enkel wegens een ongeluk) is bizar.
Als we dit eerder wisten hadden we wellicht nog 130 gereden en waren miljarden euro's voor verbredingen en nieuwe aanleg overbodig.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Nos, kan er ook nog wel bij:
"112 Noord-Holland overbelast door vragen over corona
De meldkamer van 112 is na 20.00 uur overbelast geraakt door vragen over koorts en verkoudheid, meldt de Veiligheidsregio Noord-Holland Noord. Dat was nadat het publieksinformatienummer 0800-1351 van het RIVM was gesloten.
Bel alleen naar 112 bij levensbedreigende situaties, zegt de Veiligheidsregio. Anders kunnen, door de overbelasting, mensen die wél in een levensbedreigende situatie zitten het nummer niet bereiken"
Paniek alom in heel NL![]()
Fake news! Weer zo'n voetbalfantast zeker!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Stupidisco het volgende:
Mark v.d. Kuil, intensive care arts in het Bernhoven Ziekenhuis in Uden.
"De afgelopen dagen is het aantal patiënten in Brabantse ziekenhuizen ‘ontploft’, zegt Van der Kuil. Kon je een week geleden de patiënten nog makkelijk op één hand tellen, op vrijdagochtend lagen er in de Brabantse ziekenhuizen 100 coronapatiënten, van wie tientallen in Uden."
..
"Het virus velt daarbij echt niet alleen oude mensen, zegt intensivist Van der Kuil. ‘Ik heb ook iemand van 26 in het ziekenhuis liggen.’ Ook in het Amphia Ziekenhuis liggen opvallend veel jonge mensen, bij wie weinig achterliggende problemen bekend zijn. Al zijn ouderen nog wel duidelijk in de meerderheid.
Daarbij moet ongeveer eenderde van de patiënten die in het ziekenhuis worden opgenomen uiteindelijk door naar de intensive care, wegens het falen van de longen. ‘Dat is echt shocking’, zegt de arts, een percentage waarvan politici de impact nog niet lijken te begrijpen. ‘Dit cijfer kennen we bij geen enkel ziektebeeld."
"Het moeilijke is ook nog eens dat ernstig zieke patiënten wel twee à drie weken aan de beademing moeten, dat is erg lang, en erg lastig omdat het de capaciteitsproblemen enorm vergroot. En alsof dat nog niet genoeg is: de patiënten moeten ook nog eens vaak op hun buik worden beademd, wat de zorg extra intensief maakt (de dagelijkse verzorging en verpleging is daardoor een stuk ingewikkelder) en extra gevaarlijk, omdat het risico groot is dat het beademingsbuisje eruit valt wanneer iemand verlegd moet worden om doorligwonden te voorkomen."
Bron: Volkskranttwitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:28:50Er zijn onafhankelijke bronnen die me vertellen dat er een meer dan normaal aantal gevallen van longontsteking en griepachtige ziekte is in Noord-Brabant. Vooral driehoek Gemert-Veghel-Uden. Ik probeer erachter te komen of er getest wordt. #COVID19 . Geen bevestigde gevallen. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Groeien die zo snel dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
Beter kopen jullie wortelzaad en planten jullie een paar wortels in 't gazon.
Kunnen jullie mooi wortels eten de komende weken en ook geen gezeik over die supermarkten en zo.![]()
![]()
Dit kan echt niet, sneu voor de mensen die daadwerkelijk in nood zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:53 schreef Plots het volgende:
De meldkamer van 112 is na 20.00 uur overbelast geraakt door vragen over koorts en verkoudheid, meldt de Veiligheidsregio Noord-Holland Noord. Dat was nadat het publieksinformatienummer 0800-1351 van het RIVM was gesloten.
Bel alleen naar 112 bij levensbedreigende situaties, zegt de Veiligheidsregio. Anders kunnen, door de overbelasting, mensen die wél in een levensbedreigende situatie zitten het nummer niet bereiken"
Paniek alom in heel NL~FEYENOORD~
Scholen krijgen ruimte om onderwijs ook op andere manier aan te bieden
De onderwijsbonden hebben vanavond urenlang met onderwijsministers Van Engelshoven en Slob overlegd over de corona-maatregelen. Scholen krijgen de ruimte om hun onderwijs ook op een andere manier aan te bieden dan op locatie.
Eerder vandaag werd al bekend dat meerdere basisscholen, middelbare scholen en mbo's hebben besloten om vanaf maandag geen fysieke lessen in het schoolgebouw meer te geven. Het kabinet riep hogescholen en universiteiten gisteren al op om hun colleges tijdelijk alleen online aan te bieden. Voor basisscholen, middelbare scholen en mbo's gold die oproep niet, onder andere omdat die omgeving minder internationaal zou zijn.
Roc De Friese Poort vindt dit onderscheid onterecht. "Ook op het mbo zijn dagelijks contacten met een groot aantal mensen, en veel studenten lopen stage in contact-intensieve sectoren, zoals de zorg."
https://nos.nl/liveblog/2(...)sluiten-grenzen.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Om niets. Ok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:54 schreef Cronometer het volgende:
Wat een kut volk zijn we geworden. Paniek om niets, ongelooflijk.![]()
En dan ook nog 112 bellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:53 schreef Plots het volgende:
Paniek alom in heel NL
Als dit een test is van de wereldcontroleurs om te zien hoe makkelijk de mens te beïnvloeden is dan weten ze nu dat ze elke kant met ons in kunnen.
Oh wacht even, heb de muziek te hard. De buren gooien ijzeren platen over de schutting![]()
![]()
Wat is er zo onduidelijk aan: De scholen blijven open en zieke kinderen/leraren blijven thuis ?
En de scholen wel als opvanghuis gebruiken is dan toch ook totaal niet slimOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ergens kan ik hier smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:53 schreef Plots het volgende:
Paniek alom in heel NLAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik heb hier nog worteltjes in de koelkast als je er een paar wiltquote:
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Echt he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Het was vandaag wel redelijk rustig op de snelweg, kun je eindelijk doorrijden mag je niet sneller dan 100
Nog nooit zo rustig gehad als vandaag.![]()
Niet zo overdrijven, bedanktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee paniek om een supervirale, dodelijke SARS variant die vrij baan heeft gekregen van extreem incompetente, liegende autoriteiten.~FEYENOORD~
Ben benieuwd of chloroquine al wordt ingezet in de Nederlandse ziekenhuizen. Kan er nog niet veel over vinden.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Hahaha -O_quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En dan ook nog 112 bellen.
Als dit een test is van de wereldcontroleurs om te zien hoe makkelijk de mens te beïnvloeden is dan weten ze nu dat ze elke kant met ons in kunnen.
Oh wacht even, heb de muziek te hard. De buren gooien ijzeren platen over de schutting![]()
Ali B zegt echt zinnige dingen bij Jinek
Klaver zegt dat hij het kabinet niet aanvalt op verkeerde besluiten, maar geeft vervolgens wel aan dat de scholen dicht moeten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Snel je rukbunker inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vertel ze dat in Wuhan en Lombardije maar.![]()
~FEYENOORD~
De Spaanse regio Catalonië gaat volledig in quarantaine vanwege het nieuwe coronavirus. Dat heeft de Catalaanse leider Quim Torra bekendgemaakt. In Catalonië wonen ongeveer 7,4 miljoen mensen.
Torra heeft hulp gevraagd aan de Spaanse regering om de maatregel goed te kunnen toepassen. Er kunnen geen vliegtuigen, treinen of boten meer naar Catalonië komen.
Het aantal besmettingen in de regio is vrijdag omhooggeschoten van 20 naar 58. Drie mensen zijn overleden. Eerder werden in Catalonië 70.000 mensen in quarantaine geplaatst.
Bron AD![]()
Oke als Jesse Klaver zinnige dingen zegt dan is er echt iets raars aan de hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Klaver zegt dat hij het kabinet niet aanvalt op verkeerde besluiten, maar geeft vervolgens wel aan dat de scholen dicht moeten![]()
![]()
Maar we blijven nuchter toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:53 schreef Plots het volgende:
Paniek alom in heel NL![]()
![]()
Zei het van de week al, volgende week waarschijnlijk allemaal berichten dat er sinds invoeren van 100 een heel stuk minder files zijn opeens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Het was vandaag wel redelijk rustig op de snelweg, kun je eindelijk doorrijden mag je niet sneller dan 100Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote]Op vrijdag 13 maart 2020 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende: [..] Volgens Jaap van Dissel van het RIVM gaat dit nog jaren duren. https://www.hartvannederl(...)-krijgt-coronavirus/ [/quote] We zullen het zien. We worden met de tijd beter bestend ertegen en kunnen er als maatschappij ons aan aanpassen.
Dat icm vaccins en moderne wetenschap/technologie doet mij hopen dat we eruit komen. Dat is wanneer ik optimistisch denk.
De keerzijde is een dystopia waarin het anders muteert en je zon black mirror wereld krijgt waarin twintigers geisoleerd opgegroeid zijn zonder opa's en oma's, met maskers op daten,nostalgisch zijn over een tijd die ze niet kennen en een mond zichtbaar de equivalent van een nip slip wordt.
Ik hoop het eerste.![]()
70.000?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
De Spaanse regio Catalonië gaat volledig in quarantaine vanwege het nieuwe coronavirus. Dat heeft de Catalaanse leider Quim Torra bekendgemaakt. In Catalonië wonen ongeveer 7,4 miljoen mensen.
Torra heeft hulp gevraagd aan de Spaanse regering om de maatregel goed te kunnen toepassen. Er kunnen geen vliegtuigen, treinen of boten meer naar Catalonië komen.
Het aantal besmettingen in de regio is vrijdag omhooggeschoten van 20 naar 58. Drie mensen zijn overleden. Eerder werden in Catalonië 70.000 mensen in quarantaine geplaatst.
Bron AD![]()
Wat zullen de mensen vragen die naar 112 bellen?
"Wat moet ik doen als volgende week de stroom uitvalt?"![]()
wat mensen toch domquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, sneu voor de mensen die daadwerkelijk in nood zijn![]()
Dit virus begint gevaarlijke vormen aan te nemen ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ali B zegt echt zinnige dingen bij JinekOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik snap niet dat zo'n Klaver een podium krijgt, want hij wil alleen maar tegen de regering aanschoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Klaver zegt dat hij het kabinet niet aanvalt op verkeerde besluiten, maar geeft vervolgens wel aan dat de scholen dicht moeten
Altijd het tegenovergestelde zeggen dan het kabinet zegt, laat hem lekker zijn bek houden en de overheid hun werk doen~FEYENOORD~
Twee dingen: je bent een paria omdat je de handel van je concurrenten bedreigd of daadwerkelijk de ziekte verspreid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tot andere landen ons onverantwoord vinden omgaan met de situatie en we een soort paria worden.
Niet goed voor de handel.
Kan mijn prima voorstellen dat ASML vol operationeel blijft etc.etc. zolang je maar niet gaat slepen met flora/fauna producten. Het buitenland zal het een zorg zijn of wij onze kinderen wel/niet op school houden. Wat zij - en omgekeerd - NIET willen is dat wij daarmee een risico vormen door dan met de infectie naar hun toe te komen. Dat proces kun je prima containen.
Ik zie en krijg al wat visies van overslagcentra aan de poorten van landen en een enorme boost voor vakantie (op 1.25m afstand), exclusieve/solitaire werkruimte in eigen land en dat het doodnormaal wordt dat je thuis met 5 tot 20 en meer personen in contact staat met via zeg FaceTime."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat zegt ie dan ook niet....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oke als Jesse Klaver zinnige dingen zegt dan is er echt iets raars aan de hand.
Ik snap werkelijk waar die leraren en die scholen niet. Ze willen dicht omdat ze geen onderwijs kunnen bieden, maar wel open blijven als opvangplek en dat vinden leraren dan wel prima
Hoor je mensen daar paniek om hebben? Niet echt, toch? We maken ons (het gewone volk) druk om andere nutteloze dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee paniek om een supervirale, dodelijke SARS variant die vrij baan heeft gekregen van extreem incompetente, liegende autoriteiten.![]()
Waarschijnlijk iets over hoge koorts en een dagenlange rothoest, het soort symptomen waarop GGD al niet meer wil acteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef Plots het volgende:
"Wat moet ik doen als volgende week de stroom uitvalt?"![]()
Ja alleen een paar kleine dorpregio's ten noordwesten van Barcelona in het binnenland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hij heet in ieder geval toe dat het lang gaat duren. Eindelijk eerlijke informatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 maart 2020 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende: [..] Volgens Jaap van Dissel van het RIVM gaat dit nog jaren duren. https://www.hartvannederl(...)-krijgt-coronavirus/ We zullen het zien. We worden met de tijd beter bestend ertegen en kunnen er als maatschappij ons aan aanpassen.
Dat icm vaccins en moderne wetenschap/technologie doet mij hopen dat we eruit komen. Dat is wanneer ik optimistisch denk.
De keerzijde is een dystopia waarin het anders muteert en je zon black mirror wereld krijgt waarin twintigers geisoleerd opgegroeid zijn zonder opa's en oma's, met maskers op daten,nostalgisch zijn over een tijd die ze niet kennen en een mond zichtbaar de equivalent van een nip slip wordt.
Ik hoop het eerste.![]()
Begon al aan mezelf te twijfelen![]()
![]()
Ik meld mij wel als ik door mijn proviand ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb hier nog worteltjes in de koelkast als je er een paar wilt![]()
![]()
Zelfs Kuzu zei zinnige dingen gisteravond tijdens het debat in de tweede kamerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Klaver zegt dat hij het kabinet niet aanvalt op verkeerde besluiten, maar geeft vervolgens wel aan dat de scholen dicht moeten![]()
![]()
Daar wees Ali hem dan ook fijntjes op, dat je in deze tijd als politiek niet alle besluiten van een regering moet gaan bevechten... maar Klaver vindt het open houden van scholen geen besluit ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n Klaver een podium krijgt, want hij wil alleen maar tegen de regering aanschoppen.
Altijd het tegenovergestelde zeggen dan het kabinet zegt, laat hem lekker zijn bek houden en de overheid hun werk doen
Een Marokkaan uit mijn klas was fan van Geert Wilders gisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Zelfs Kuzu zei zinnige dingen gisteravond tijdens het debat in de tweede kamerIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja, dat verwacht ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zei het van de week al, volgende week waarschijnlijk allemaal berichten dat er sinds invoeren van 100 een heel stuk minder files zijn opeens.~FEYENOORD~
Dat was ook wel onwerkelijk ja, alsof we opeens in een alternatieve dimensie zitten ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Zelfs Kuzu zei zinnige dingen gisteravond tijdens het debat in de tweede kamer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Een nazi uit mijn blut und boden clubje stemt trouw Bij1.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een Marokkaan uit mijn klas was fan van Geert Wilders gisteren.![]()
Dat was wel even schrikken inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Zelfs Kuzu zei zinnige dingen gisteravond tijdens het debat in de tweede kamer![]()
![]()
![]()
De nuchtere mensen beginnen eindelijk wakker te worden.quote:
Zijn dezelfde idioten die nu het schap leeg trekken. Het is maar een griepje volk. Al kunnen zij beter gelijk hebben dan de doemdenkers![]()
Rutte weet iedereen wel te verbroederen met zijn beleidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een Marokkaan uit mijn klas was fan van Geert Wilders gisteren.![]()
![]()
Ging er heel nuchter aan toe vandaag in de supermarkten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Rutte weet iedereen wel te verbroederen met zijn beleid![]()
![]()
Rutte heeft toch ook nergens gezegd dat er daadwerkelijk onderwijs moest worden gegeven? Enkel dat de scholen niet dicht gaan. Die leraar bij Jinek maakt er echt een definitiediscussie van
Dan geef je toch geen les en laat je die kids knutselen en tekenen, want opvangen vind je blijkbaar geen probleem
Oh ik zit niet te kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar wees Ali hem dan ook fijntjes op, dat je in deze tijd als politiek niet alle besluiten van een regering moet gaan bevechten... maar Klaver vindt het open houden van scholen geen besluit ofzo![]()
Maar dan ben ik het dus met Ali eens
~FEYENOORD~
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft toch ook nergens gezegd dat er daadwerkelijk onderwijs moest worden gegeven? Die leraar bij Jinek maakt er echt een definitiediscussie van
Dan geef je toch geen les en laat je die kids knutselen en tekenenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Daarom, ik snap dat gezeik echt nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.
Maar volgens het lerarencollectief is het onhoudbare situatie
Ouders mogen ook zelf bepalen of ze hun kinderen naar school sturen of thuishouden die motie is aangenomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.![]()
![]()
Je ziet het hier in dit topic, dit levert klaver veel nieuwe fans opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar wees Ali hem dan ook fijntjes op, dat je in deze tijd als politiek niet alle besluiten van een regering moet gaan bevechten... maar Klaver vindt het open houden van scholen geen besluit ofzo![]()
Iemand hier info over?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef Revanches het volgende:
Ben benieuwd of chloroquine al wordt ingezet in de Nederlandse ziekenhuizen. Kan er nog niet veel over vinden.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
aah, dat is nieuws voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ouders mogen ook zelf bepalen of ze hun kinderen naar school sturen of thuishouden die motie is aangenomen![]()
Motiequote:
12 maart 2020
Motie van de leden Wilders en Baudet over ouders toestaan hun kinderen thuis te houden van school zonder dat zij daarvoor een boete krijgen
Besluit: Aangenomen
https://www.tweedekamer.n(...)detail?id=2020P04424In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Misschien moet iemand daar het lerarencollectief en de oppositie ook even op wijzen, want die hebben die memo blijkbaar niet gekregenquote:
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vindenquote:, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het, na toestemming van de patiënt, sporadisch gebruikt werd. Geen idee over resultaten en geen idee meer wat mijn bron was, dus neem het aub. met een korreltje zou.
![]()
Ligt op de ICquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef Plots het volgende:
@:fer_de_lance waar ben je (aan het hamsteren)?![]()
![]()
Im heb het hier in deze reeksen hier en daar voorbij zien komen dat het al zou gebeuren. Maar zitten bijwerkingen op die niet al te best zijn. Geen idee of het echt waar is.quote:![]()
Had je gisteravond het debat moeten volgen alle punten zijn toen ook uitvoerig behandeld.quote:
Rutte ging zelfs nog ff grappig lopen doen op een vraag van Jesse Klave.r Over personeel in de horeca met nulurencontracten die nu thuis zaten zonder geld.
Met de opmerking dat hij de bestelling had opgenomen wat een kneus die Rutte![]()
![]()
Dan hoeft hij in ieder geval geen boodschappen meer te doen.quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ach, zo'n virus laat toch maar weer eens zien dat alles relatief is in 't leven.
Zo lag ik een week geleden nog in half huilend in paniek mijzelf af te vragen of de oude klasgenoot waar ik ooit zwaar verliefd op was geweest weer eens eens een berichtje zou sturen via Facebook.
Nou, dat zie ik mij na deze corona-uitbraak niet opnieuw doen, of mij er zo'n zorgen om maken![]()
![]()
![]()
Voorlopig behandelplan dat op de site van RIVM stond als pdf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vinden, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het, na toestemming van de patiënt, sporadisch gebruikt werd. Geen idee over resultaten en geen idee meer wat mijn bron was, dus neem het aub. met een korreltje zou.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Enkel Van Haga heeft hier tegen gestemd. 149 voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Motie
12 maart 2020
Motie van de leden Wilders en Baudet over ouders toestaan hun kinderen thuis te houden van school zonder dat zij daarvoor een boete krijgen
Besluit: Aangenomen
https://www.tweedekamer.n(...)detail?id=2020P04424In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het leek een luchtige boodschap, maar de woorden van viroloog Erik Maarsingh bij de GGD Twente sloegen in als een bom: 'Zestig procent van de mensen in Overijssel wordt ziek'. Maarsingh deed de uitspraak vanavond in de uitzending Thuis in Overijssel van TV Oost.
De deskundige op het gebied van virussen gaf een krachtig beeld van het verwachte ziekteverloop van het coronavirus in onze provincie. "We staan pas aan het begin van de epidemie die in totaal zeker tien tot vijftien weken zal duren. In die periode zullen 700.000 Overijsselaars besmet raken en heel lichte tot ernstige ziekteverschijnselen vertonen."
Bron: RTV Oost
Wil iemand deze man opsluiten! 700000 mensen in Overijssel! Dat is zelfs meer dan de 80000 besmettingen in heel fokking China!![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan hoeft hij in ieder geval geen boodschappen meer te doen.![]()
Gewoon laten bezorgen toch.![]()
![]()
Wat was die rommel dan die in China op straat werd rondgespoten?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ah gevonden!quote:
https://eenvandaag.avrotr(...)ladvies-coronavirus/
Niet echt heel veel info, maar dat was toen mijn bron in ieder geval.![]()
Stelling:
Als men dit weekend een medicijn vindt zijn we dit virus in de zomer weer vergeten~FEYENOORD~
Wanneer verwachten jullie dat de lockdown van italië zijn vruchten af gaat werpen?
Het wordt met de dag erger.![]()
Dat zal je wel doen denk ik. Je went als mens snel aan bepaalde dingen. Na een tijdje wordt alles weer gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ach, zo'n virus laat toch maar weer eens zien dat alles relatief is in 't leven.
Zo lag ik een week geleden nog in half huilend in paniek mijzelf af te vragen of de oude klasgenoot waar ik ooit zwaar verliefd op was geweest weer eens eens een berichtje zou sturen via Facebook.
Nou, dat zie ik mij na deze corona-uitbraak niet opnieuw doen, of mij er zo'n zorgen om maken![]()
![]()
Wonen er uberhaupt zoveel mensen daar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het leek een luchtige boodschap, maar de woorden van viroloog Erik Maarsingh bij de GGD Twente sloegen in als een bom: 'Zestig procent van de mensen in Overijssel wordt ziek'. Maarsingh deed de uitspraak vanavond in de uitzending Thuis in Overijssel van TV Oost.
De deskundige op het gebied van virussen gaf een krachtig beeld van het verwachte ziekteverloop van het coronavirus in onze provincie. "We staan pas aan het begin van de epidemie die in totaal zeker tien tot vijftien weken zal duren. In die periode zullen 700.000 Overijsselaars besmet raken en heel lichte tot ernstige ziekteverschijnselen vertonen."
Wil iemand deze man opsluiten! 700000 mensen in Overijssel! Dat is zelfs meer dan de 80000 besmettingen in heel fokking China!![]()
Ja, dat denk ik ook wel. Alleen nu nog dat medicijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Stelling:
Als men dit weekend een medicijn vindt zijn we dit virus in de zomer weer vergetenHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Zit me kwaad te maken over
Coronavirus, feiten en fabels: dit zijn antwoorden op jullie vragen - https://nos.nl/l/2327049
Vliegvakantie, sauna, feestjes, alles kan nog joh.
Koel en donker bewaren![]()
Een medicijn tegen een virus. Succesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Stelling:
Als men dit weekend een medicijn vindt zijn we dit virus in de zomer weer vergetenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Eind maart begin april in het noorden, de rest rond eind April?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat de lockdown van italië zijn vruchten af gaat werpen?
Het wordt met de dag erger.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dat duurt 2 weken zeiden zequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het wordt met de dag erger.![]()
Wilders en Baudet willen de scholen ook dicht, dat werd gisteren nog geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet het hier in dit topic, dit levert klaver veel nieuwe fans op![]()
Zoiets waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef Plots het volgende:
"Wat moet ik doen als volgende week de stroom uitvalt?"
En "Ik moest net 2x niezen, heb ik Corona? En mag de familie nog op mijn uitvaart komen na de nieuwe maatregelen?"![]()
Nou gelukkig hebben we wel 200 extra noodbedden in Utrecht en nog een stuk of 80 extra beademingsapparatuur van defensiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
![]()
7 tot 15 dagen. Het is vooral de verspreiding wat indammen en gaat verder niets oplossen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het wordt met de dag erger."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat wordt al heel lang gezegd. Door oa onderzoeken van Harvard. En China heeft sowieso veel en veel meer besmettingen. Die 80.000 zijn waarschijnlijk allemaal best serieuze gevallen. Vergeet niet dat China niet 1, maar wel 19 noodziekenhuizen heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Wil iemand deze man opsluiten! 700000 mensen in Overijssel! Dat is zelfs meer dan de 80000 besmettingen in heel fokking China!Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vloeibare sambal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef Fukushima het volgende:
Wat was die rommel dan die in China op straat werd rondgespoten?![]()
![]()
Die de symptomen dusdanig verlichten dat het veel minder schadelijk is.quote:
Zo goed?~FEYENOORD~
![]()
![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Iedereen is voor de lockdown al vertrokken en zit al elders in Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het wordt met de dag erger.
Wachten op nieuwe uitbraken daar..![]()
De leraren willen blijkbaar geen onderwijs geven, maar best de kids opvangen... want bij enkel opvangen wordt je niet besmet natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wilders en Baudet willen de scholen ook dicht, dat werd gisteren nog geweldig gevonden.
Gaat voorlopig niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die de symptomen dusdanig verlichten dat het veel minder schadelijk is.
Zo goed?
Je kunt beter inzetten op een vaccin, zoals gebeurt.
Alleen dat heeft ook gewoon tijd nodigOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja maar dat gaat echt veel langer duren denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren
Alleen dat heeft ook gewoon tijd nodig~FEYENOORD~
Minimaal 1,5 jaar voor dat vaccin. Minimaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren
Alleen dat heeft ook gewoon tijd nodigHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ja daar is geen ontkomen meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen is voor de lockdown al vertrokken en zit al elders in Italië.
Wachten op nieuwe uitbraken daar..Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Thanks, nee ik kan het ook niet (meer) vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vinden, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het, na toestemming van de patiënt, sporadisch gebruikt werd. Geen idee over resultaten en geen idee meer wat mijn bron was, dus neem het aub. met een korreltje zou.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties Forumhop: Hop naar: