Rutte weet iedereen wel te verbroederen met zijn beleidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een Marokkaan uit mijn klas was fan van Geert Wilders gisteren.
Ging er heel nuchter aan toe vandaag in de supermarkten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Rutte weet iedereen wel te verbroederen met zijn beleid
Oh ik zit niet te kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar wees Ali hem dan ook fijntjes op, dat je in deze tijd als politiek niet alle besluiten van een regering moet gaan bevechten... maar Klaver vindt het open houden van scholen geen besluit ofzo
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft toch ook nergens gezegd dat er daadwerkelijk onderwijs moest worden gegeven? Die leraar bij Jinek maakt er echt een definitiediscussie van
Dan geef je toch geen les en laat je die kids knutselen en tekenen
Daarom, ik snap dat gezeik echt nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.
Ouders mogen ook zelf bepalen of ze hun kinderen naar school sturen of thuishouden die motie is aangenomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Rutte heeft zelfs gezegd dat scholen zelf mogen bepalen of ze überhaupt leerlingen laten komen of op afstand les geven.
Je ziet het hier in dit topic, dit levert klaver veel nieuwe fans opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar wees Ali hem dan ook fijntjes op, dat je in deze tijd als politiek niet alle besluiten van een regering moet gaan bevechten... maar Klaver vindt het open houden van scholen geen besluit ofzo
Iemand hier info over?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:57 schreef Revanches het volgende:
Ben benieuwd of chloroquine al wordt ingezet in de Nederlandse ziekenhuizen. Kan er nog niet veel over vinden.
aah, dat is nieuws voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ouders mogen ook zelf bepalen of ze hun kinderen naar school sturen of thuishouden die motie is aangenomen
Motiequote:
Misschien moet iemand daar het lerarencollectief en de oppositie ook even op wijzen, want die hebben die memo blijkbaar niet gekregenquote:
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vindenquote:
Ligt op de ICquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef Plots het volgende:
@:fer_de_lance waar ben je (aan het hamsteren)?
Im heb het hier in deze reeksen hier en daar voorbij zien komen dat het al zou gebeuren. Maar zitten bijwerkingen op die niet al te best zijn. Geen idee of het echt waar is.quote:
Had je gisteravond het debat moeten volgen alle punten zijn toen ook uitvoerig behandeld.quote:
Dan hoeft hij in ieder geval geen boodschappen meer te doen.quote:
Voorlopig behandelplan dat op de site van RIVM stond als pdf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vinden, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het, na toestemming van de patiënt, sporadisch gebruikt werd. Geen idee over resultaten en geen idee meer wat mijn bron was, dus neem het aub. met een korreltje zou.
Enkel Van Haga heeft hier tegen gestemd. 149 voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Motie
12 maart 2020
Motie van de leden Wilders en Baudet over ouders toestaan hun kinderen thuis te houden van school zonder dat zij daarvoor een boete krijgen
Besluit: Aangenomen
https://www.tweedekamer.n(...)detail?id=2020P04424
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan hoeft hij in ieder geval geen boodschappen meer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |