Ah gevonden!quote:
Dat zal je wel doen denk ik. Je went als mens snel aan bepaalde dingen. Na een tijdje wordt alles weer gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ach, zo'n virus laat toch maar weer eens zien dat alles relatief is in 't leven.
Zo lag ik een week geleden nog in half huilend in paniek mijzelf af te vragen of de oude klasgenoot waar ik ooit zwaar verliefd op was geweest weer eens eens een berichtje zou sturen via Facebook.
Nou, dat zie ik mij na deze corona-uitbraak niet opnieuw doen, of mij er zo'n zorgen om maken![]()
Wonen er uberhaupt zoveel mensen daar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het leek een luchtige boodschap, maar de woorden van viroloog Erik Maarsingh bij de GGD Twente sloegen in als een bom: 'Zestig procent van de mensen in Overijssel wordt ziek'. Maarsingh deed de uitspraak vanavond in de uitzending Thuis in Overijssel van TV Oost.
De deskundige op het gebied van virussen gaf een krachtig beeld van het verwachte ziekteverloop van het coronavirus in onze provincie. "We staan pas aan het begin van de epidemie die in totaal zeker tien tot vijftien weken zal duren. In die periode zullen 700.000 Overijsselaars besmet raken en heel lichte tot ernstige ziekteverschijnselen vertonen."
Bron: RTV Oost
Wil iemand deze man opsluiten! 700000 mensen in Overijssel! Dat is zelfs meer dan de 80000 besmettingen in heel fokking China!
Ja, dat denk ik ook wel. Alleen nu nog dat medicijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Stelling:
Als men dit weekend een medicijn vindt zijn we dit virus in de zomer weer vergeten
Een medicijn tegen een virus. Succesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
Stelling:
Als men dit weekend een medicijn vindt zijn we dit virus in de zomer weer vergeten
Eind maart begin april in het noorden, de rest rond eind April?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat de lockdown van italië zijn vruchten af gaat werpen?
Het wordt met de dag erger.
Dat duurt 2 weken zeiden zequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat de lockdown van italië zijn vruchten af gaat werpen?
Wilders en Baudet willen de scholen ook dicht, dat werd gisteren nog geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet het hier in dit topic, dit levert klaver veel nieuwe fans op
Zoiets waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef Plots het volgende:
Wat zullen de mensen vragen die naar 112 bellen?
"Wat moet ik doen als volgende week de stroom uitvalt?"
Nou gelukkig hebben we wel 200 extra noodbedden in Utrecht en nog een stuk of 80 extra beademingsapparatuur van defensiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het leek een luchtige boodschap, maar de woorden van viroloog Erik Maarsingh bij de GGD Twente sloegen in als een bom: 'Zestig procent van de mensen in Overijssel wordt ziek'. Maarsingh deed de uitspraak vanavond in de uitzending Thuis in Overijssel van TV Oost.
De deskundige op het gebied van virussen gaf een krachtig beeld van het verwachte ziekteverloop van het coronavirus in onze provincie. "We staan pas aan het begin van de epidemie die in totaal zeker tien tot vijftien weken zal duren. In die periode zullen 700.000 Overijsselaars besmet raken en heel lichte tot ernstige ziekteverschijnselen vertonen."
Wil iemand deze man opsluiten! 700000 mensen in Overijssel! Dat is zelfs meer dan de 80000 besmettingen in heel fokking China!
7 tot 15 dagen. Het is vooral de verspreiding wat indammen en gaat verder niets oplossen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat wordt al heel lang gezegd. Door oa onderzoeken van Harvard. En China heeft sowieso veel en veel meer besmettingen. Die 80.000 zijn waarschijnlijk allemaal best serieuze gevallen. Vergeet niet dat China niet 1, maar wel 19 noodziekenhuizen heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vloeibare sambal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef Fukushima het volgende:
Wat was die rommel dan die in China op straat werd rondgespoten?
Die de symptomen dusdanig verlichten dat het veel minder schadelijk is.quote:
Iedereen is voor de lockdown al vertrokken en zit al elders in Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
De leraren willen blijkbaar geen onderwijs geven, maar best de kids opvangen... want bij enkel opvangen wordt je niet besmet natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wilders en Baudet willen de scholen ook dicht, dat werd gisteren nog geweldig gevonden.
Gaat voorlopig niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die de symptomen dusdanig verlichten dat het veel minder schadelijk is.
Zo goed?
Ja maar dat gaat echt veel langer duren denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren
Je kunt beter inzetten op een vaccin, zoals gebeurt.
Alleen dat heeft ook gewoon tijd nodig
Minimaal 1,5 jaar voor dat vaccin. Minimaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren
Je kunt beter inzetten op een vaccin, zoals gebeurt.
Alleen dat heeft ook gewoon tijd nodig
Ja daar is geen ontkomen meer aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen is voor de lockdown al vertrokken en zit al elders in Italië.
Wachten op nieuwe uitbraken daar..
Thanks, nee ik kan het ook niet (meer) vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een bron en kan het niet vinden, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het, na toestemming van de patiënt, sporadisch gebruikt werd. Geen idee over resultaten en geen idee meer wat mijn bron was, dus neem het aub. met een korreltje zou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |