Ja dat krijg je dan. Dan moeten er keuzes gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:26 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens mn vrouw zei net in het ziekenhuis waar ze werkt doen ze als het uit de hand gaat lopen alleen nog maar emergency cases en alle elective surgeries worden dan gecancelled. Volgens mij is dat in Seattle ook al zo zoals in tweet stond.
Ook chaos. Alles te kort en ze zijn totaal niet voorbereid. Gaat nog wat worden. Scholen ook allemaal dicht. Zelfs de kerken hebben de deuren gesloten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan. Dan moeten er keuzes gemaakt worden![]()
Hoe is het met tests gesteld daar? En de beademingsapparatuur?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook chaos. Alles te kort en ze zijn totaal niet voorbereid. Gaat nog wat worden. Scholen ook allemaal dicht. Zelfs de kerken hebben de deuren gesloten.
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Pfff Ik wens jou en je vrouw heel veel sterkte!
Aaawww jullie hebben ook nog een kindje en je hele leven staat ineens op zijn kopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opZelfs de bulk items. Allemaal lege tonnen. Alsof het apocalypse is. Alle schappen volledig leeg. Gelukkig hebben we zes dozen met luiers enzo voor onze zoon. Niks is meer te krijgen... Als dit maanden gaat duren dan wil ik niet weten hoe dit afloopt.
Dat nemen mensen mee omdat de rest het ook doetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is best triest. Wat is dat toch met dat toiletpapier
Oef, succes en sterkte!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opZelfs de bulk items. Allemaal lege tonnen. Alsof het apocalypse is. Alle schappen volledig leeg. Gelukkig hebben we zes dozen met luiers enzo voor onze zoon. Niks is meer te krijgen... Als dit maanden gaat duren dan wil ik niet weten hoe dit afloopt.
Het mag wel, maar ons dringend advies is om die oogkleppen nu eindelijk eens af te zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:55 schreef Scarface88 het volgende:
Ohja ik was even vergeten dat dit POL is en je hier niet voor Trump mag zijn.
Jij mag Trump helemaal geweldig vinden, beste vriend. Vind alleen dat het inmiddels tijd is geworden om wakker te worden en te beseffen dat je staat te juichen voor een incompetente charlatan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Epische knokscene. En het legendarische: I came to kick ass and chew gumquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, die film heb ik op m'n pc staan. They Live, 1988. Waar je de aliens en de boodschappen ziet als je een speciale zonnebril opzet...
Dat laatste, hè, dat klopt niet. Of Trump maakt de post niet open, maar da's geen excuus.twitter:mikememoli twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:25:52.@Yamiche: Why did you shut down the pandemic office in the White House
Trump first calls it a "nasty question." Then says someone else shut it down. "I don't know anything about it." reageer retweet
twitter:SenSherrodBrown twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:05:20Not true, @realDonaldTrump. I wrote to you more than 600 days ago demanding answers after you fired the entire White House pandemic team. https://t.co/ICbHOkyeyY https://t.co/71OF9gKA3N reageer retweet
Wat een verhaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:22 schreef kladderadatsch het volgende:
Welja, het kan altijd erger... Is the Christian right now in charge of public health inside the Trump administration?
Schept weer vertrouwen, Don.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:35:09Trump caught Google off guard with a bogus coronavirus site announcement.
Google's not making a nationwide coronavirus testing website. And the company had no idea the president would say it was. https://t.co/eopL7awVs8 reageer retweet
Was dat niet evil dead?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Epische knokscene. En het legendarische: I came to kick ass and chew gum
Ik geloof graag dat hij dergelijke beslissingen niet uit eigen beweging neemt. Die zet gewoon ergens een krabbel onder zonder te weten waar het precies over gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
Dat laatste, hè, dat klopt niet. Of Trump maakt de post niet open, maar da's geen excuus.twitter:mikememoli twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:25:52.@:Yamiche: Why did you shut down the pandemic office in the White House
Trump first calls it a "nasty question." Then says someone else shut it down. "I don't know anything about it." reageer retweettwitter:SenSherrodBrown twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:05:20Not true, @:realDonaldTrump. I wrote to you more than 600 days ago demanding answers after you fired the entire White House pandemic team. https://t.co/ICbHOkyeyY https://t.co/71OF9gKA3N reageer retweet
twitter:JeffLieber twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:55:38If you wanna know what @Yamiche was asking about, here's Trump ADMITTING to cutting the Pandemic Response Team in 2018. #NastyQuestion https://t.co/TVdoXiutoA reageer retweet
En? Is dat een excuus? Hij heeft vaak genoeg zijn veto gebruikt als er iets in een wetsvoorstel zat dat hem niet zinde. Hij weet dus wel wat er in de voorstellen staat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat hij dergelijke beslissingen niet uit eigen beweging neemt. Die zet gewoon ergens een krabbel onder zonder te weten waar het precies over gaat.
twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
How the tables have turned! reageer retweet
Ik vind dat de VS de kosten daarvan maar bij de VS in rekening moet brengen. Trump heeft tenslotte zwaar verzaakt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:31 schreef kladderadatsch het volgende:
Verwacht vandaag ook wel weer een woedeaanval:twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
Nou, gaat Mexico misschien toch Trump's z'n muur betalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:31 schreef kladderadatsch het volgende:
Verwacht vandaag ook wel weer een woedeaanval:twitter:TravisAllen02 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:21:36BREAKING: Mexico is considering closing their border with the US to prevent Americans from bringing Coronavirus to Mexico.
Men roept op de veertig tegenstanders met een cruiseschip naar Mar-a-Lago te sturen. Anyway, benieuwd wat de Senaat gaat doen.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 06:00:13The House overwhelmingly passed 363-40 the economic relief bill for the coronavirus, dedicating tens of billions of dollars for paid sick leave, unemployment insurance, free testing and other measures to help Americans impacted by the crisis. https://t.co/7m2oovhgzc reageer retweet
Ach gossie....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Zo zo.....twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 13:00:00The Republican National Committee has paid hundreds of thousands of dollars to contractors closely connected to the organization’s chairwoman, Ronna McDaniel, according to ProPublica. https://t.co/7IpvadlIxh reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |