Nog steeds verbaasd dat die hele familie corrupt tot op het bot is?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
Ah we weten nu ook waar Jared zijn kennis vandaan haalt:Seeking Advice on the Coronavirus, Jared Kushner Enlists a Doctor in the Familytwitter:maggieNYT twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:44:33“Tonight I was asked by Jared through my son-in-law for my recommendations,” said Karlie Kloss’s dad on Facebook, referring to how to grapple with the Coronavirus mitigation in the US. https://t.co/05vcQWPq4j reageer retweet
Dr. Kurt Kloss, whose daughter, the model Karlie Kloss, is married to Mr. Kushner’s brother, solicited suggestions from a medical Facebook group.
[..]
Over de corruptheid van Trump & Co ben ik nooit verbaasd geweest. Wel over mensen die dat van te voren niet zagen aankomen, over mensen waarbij het er nog steeds niet in wil dat ze corrupt zijn en over mensen die het blijkbaar niets uitmaakt dat ze corrupt zijn omdat hun agenda hen wel aanstaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nog steeds verbaasd dat die hele familie corrupt tot op het bot is?
Ter illustratie van de toestanden daar kwam ik laatst dit draadje tegen:twitter:NickKristof twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:12:24A hospital in Seattle area has sent out a note to staff, shared with me, suspending elective surgery and warning that "our local COVID-19 trajectory is likely to be similar to that of Northern Italy." The hospital is down to a four-day supply of gloves. reageer retweet
twitter:jasonvanschoor twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:27:04From a well respected friend and intensivist/A&E consultant who is currently in northern Italy:
1/ 'I feel the pressure to give you a quick personal update about what is happening in Italy, and also give some quick direct advice about what you should do. reageer retweet
quote:
Ohja ik was even vergeten dat dit POL is en je hier niet voor Trump mag zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het doet ongetwijfeld pijn dat je jarenlang hebt lopen juichen voor een incompetente narcistische randdebiel. Maar het is niet alsof Trump moeite deed zijn ware aard te verbergen. Hij is tamelijk eenvoudig te doorzien.
Ik woon er vlakbij. Familie van me woont er (Seattle). Men doet alsof de wereld aan het vergaan is hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:52 schreef Kijkertje het volgende:
In Seattle verwachten ze dezelfde toestanden als in N Italietwitter:NickKristof twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 01:12:24A hospital in Seattle area has sent out a note to staff, shared with me, suspending elective surgery and warning that "our local COVID-19 trajectory is likely to be similar to that of Northern Italy." The hospital is down to a four-day supply of gloves. reageer retweet
Ja klopt woon in Washington state. We hebben flink geprepped. Genoeg eten en voorzieningen voor aantal weken/maanden. Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn aanpak is dan ook desastreus te noemen. De lading misinformatie die Trump liep te verspreiden is gewoon schandalig te noemen, en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan beleid vanuit deze administratie. Jij woont in de VS toch? Succes. Je zult het nodig hebben.
Die indruk heb ik nou weer niet maar wel dat er ziekenhuizen zullen zijn die de stroom patienten niet aan zullen kunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij. Familie van me woont er (Seattle). Men doet alsof de wereld aan het vergaan is hier
Bij mn vrouw in het ziekenhuis waar ze werkt is het personeel zelfs bezig met toiletpapier, mondkapjes, noem t maar op te jatten uit het magazijn. Vandaag paar mensen ontslagen zei ze. Sommige mensen...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die indruk heb ik nou weer niet maar wel dat er ziekenhuizen zullen zijn die de stroom patienten niet aan zullen kunnen.
Dat is best triest. Wat is dat toch met dat toiletpapierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bij mn vrouw in het ziekenhuis waar ze werkt is het personeel zelfs bezig met toiletpapier, mondkapjes, noem t maar op te jatten uit het magazijn. Vandaag paar mensen ontslagen zei ze. Sommige mensen...
Geen ideequote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is best triest. Wat is dat toch met dat toiletpapier
Ja dat krijg je dan. Dan moeten er keuzes gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:26 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens mn vrouw zei net in het ziekenhuis waar ze werkt doen ze als het uit de hand gaat lopen alleen nog maar emergency cases en alle elective surgeries worden dan gecancelled. Volgens mij is dat in Seattle ook al zo zoals in tweet stond.
Ook chaos. Alles te kort en ze zijn totaal niet voorbereid. Gaat nog wat worden. Scholen ook allemaal dicht. Zelfs de kerken hebben de deuren gesloten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan. Dan moeten er keuzes gemaakt worden![]()
Hoe is het met tests gesteld daar? En de beademingsapparatuur?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook chaos. Alles te kort en ze zijn totaal niet voorbereid. Gaat nog wat worden. Scholen ook allemaal dicht. Zelfs de kerken hebben de deuren gesloten.
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Pfff Ik wens jou en je vrouw heel veel sterkte!
Aaawww jullie hebben ook nog een kindje en je hele leven staat ineens op zijn kopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opZelfs de bulk items. Allemaal lege tonnen. Alsof het apocalypse is. Alle schappen volledig leeg. Gelukkig hebben we zes dozen met luiers enzo voor onze zoon. Niks is meer te krijgen... Als dit maanden gaat duren dan wil ik niet weten hoe dit afloopt.
Dat nemen mensen mee omdat de rest het ook doetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is best triest. Wat is dat toch met dat toiletpapier
Oef, succes en sterkte!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thanks! We komen net van Winco vandaan omdat we wat dingen nodig hadden als koffie en klein spul. En daar is ook echt alles opZelfs de bulk items. Allemaal lege tonnen. Alsof het apocalypse is. Alle schappen volledig leeg. Gelukkig hebben we zes dozen met luiers enzo voor onze zoon. Niks is meer te krijgen... Als dit maanden gaat duren dan wil ik niet weten hoe dit afloopt.
Het mag wel, maar ons dringend advies is om die oogkleppen nu eindelijk eens af te zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:55 schreef Scarface88 het volgende:
Ohja ik was even vergeten dat dit POL is en je hier niet voor Trump mag zijn.
Jij mag Trump helemaal geweldig vinden, beste vriend. Vind alleen dat het inmiddels tijd is geworden om wakker te worden en te beseffen dat je staat te juichen voor een incompetente charlatan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ohja ik was even vergeten dat dit POL is en je hier niet voor Trump mag zijn.
Epische knokscene. En het legendarische: I came to kick ass and chew gumquote:Op zaterdag 14 maart 2020 03:20 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, die film heb ik op m'n pc staan. They Live, 1988. Waar je de aliens en de boodschappen ziet als je een speciale zonnebril opzet...
Dat laatste, hè, dat klopt niet. Of Trump maakt de post niet open, maar da's geen excuus.twitter:mikememoli twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 21:25:52.@Yamiche: Why did you shut down the pandemic office in the White House
Trump first calls it a "nasty question." Then says someone else shut it down. "I don't know anything about it." reageer retweet
twitter:SenSherrodBrown twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:05:20Not true, @realDonaldTrump. I wrote to you more than 600 days ago demanding answers after you fired the entire White House pandemic team. https://t.co/ICbHOkyeyY https://t.co/71OF9gKA3N reageer retweet
Wat een verhaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:22 schreef kladderadatsch het volgende:
Welja, het kan altijd erger... Is the Christian right now in charge of public health inside the Trump administration?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |