UK.quote:
Definieer... "we".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Daar hebben we zo'n 30 jaar terug zelf voorgekozen. Zie nu wat de gevolgen zijn
Juist nu creatief denken, en thuis Skypen met elkaar. Zo kun je ook prima vergaderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Bij een vriendin die in een verpleeghuis en de thuiszorg werkt geldt dat ook. Lekker, ze werkt met de meest kwetsbare groepen. Ze had vandaag ook een werkgroep over echt een onbelangrijk onderwerp voor nu. Dat kan toch ook prima door in te bellen, maar niet dus.
Dat samenwerking in zo'n klein landje zo slecht is is sowieso belachelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier vind ik ook wel wat van.
Het ETZ heeft patienten liggen op isolatiekamers met influenza A. We hebben cohortverpleging influenza A. Deze patienten kunnen nog niet van de isolatiekamers af omdat ze nog niet negatief zijn getest op SARS. Hier moeten we 3 dagen op wachten. Ondertussen testen ze in de rest van het land nog ziekenhuispersoneel met milde klachten.
Daardoor kunnen we de mensen met SARS weer niet kwijt waardoor die noodgedwongen op gewone eenpersoonskamers liggen.
Lekkere samenwerking wel.
Je kan ook zeggen: hij is gewoon eerlijk ipv een lulverhaal op te hangen. Lekker boeiend dat hij niet persoonlijk alle uitzonderlijke regelgevingen kent.quote:
bij Latijnen is een abraço (omhelzing zeg maar) wel te doen gebruikelijk en als ze dan doen alsof er niets aan de hand is krijg je dit ervanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef XDo het volgende:
[..]
Hoesten die mensen allemaal in elkaar gezicht ofzo?
Het is toch absurd dat een minister-president niet weet óf er uberhaupt noodwetgeving bestaat om dwingende verplichtingen te kunnen opleggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: hij is gewoon eerlijk ipv een lulverhaal op te hangen. Lekker boeiend dat hij niet persoonlijk alle uitzonderlijke regelgevingen kent.
Bidè of bidèt?quote:
Neem aan dat je het erover hebt als het je baan is, zo van joh, die en die doen noodtoestand,... kunnen wij dat ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: hij is gewoon eerlijk ipv een lulverhaal op te hangen. Lekker boeiend dat hij niet persoonlijk alle uitzonderlijke regelgevingen kent.
Ik miste dit. Wat zeiden ze daarover?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef LTVDK het volgende:
Ah volgende week zitten we dus in een noodtoestand.
Maar vooral lekker je leraren besmettenquote:
dat zei hij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Rutte heeft geen idee of dat bestaat in NL
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:56 schreef THEFXR het volgende:
heb medelijden met al die kinderen die van de feesboek moeders hebben die hun kind nog naar school sturen, dat die scholen dan maar lekker zelf sluiten.
Dat die eerst nog moest gaan navragen of een noodtoestand in Nederland wel noodzakelijk is of überhaupt ingesteld kan worden.quote:
Nee hoor, een heel normaal en prima verhaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Dit was echt onnavolgbaar wat ie op stond te ratelen.
Oké dankjewel!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die eerst nog moest gaan navragen of een noodtoestand in Nederland wel noodzakelijk is of überhaupt ingesteld kan worden.
Precies. Een monteur weet ook veel meer over een automotor dan degene die hem ontworpen heeft met al die moeilijke woorden als efficiency, wetgeving en software.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het verschil is dat die het vanuit een andere zichthoek bekijken. De wetenschapper doet het klinisch en de boer/juf uiterst praktisch.... waar je een stuk meer aan hebt dan een wauwelverhaal dat doorspekt is met onbegrijpelijke termen.
twitter:CBSLA twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:38:44WATCH: Hundreds of people are lined up to get into a Costco in Canyon Country amid the coronavirus outbreak. https://t.co/Wm4cuHgXhl reageer retweet
Ja en wat wil je daar mee zeggen.... dat het volgens jou irrelevant is ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je
[..]
Begon je zelf niet over aliexpress? Dat is allemaal van die kermisrommel. Kunnen we zo missen hoor zonder in een recessie te vallen
het gros is niet het slimste volk, niks persoonlijksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoezo?
Feesboek? Wat heeft dat ermee te maken?
Als je denkt dat het niet naar NL kan komen en alle voortekenen negeert en daarna zelfs roept "als het komt zijn wij er klaar voor" dan is dit allemaal niet zo heel gek. Het is ook niet dat het al wekenlang gezegd werd hier ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus dit? Mensen die in verpleeghuizen met ouderen ook niet meer testen? Ik snap er geen kont meer van. Misschien moet ik het ook maar niet meer proberen te snappen.
Koninklijk besluit is er volgens mij voor nodig. Niet de MP. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:
Het bestaat overigens natuurlijk wel in de Coördinatiewet uitzonderingstoestanden: https://wetten.overheid.nl/BWBR0007981/2018-01-01
Het grappige is dat alleen de minister-president het kan afkondigen. Als ie van het bestaan af weet..
Eh het is zijn eigen beleid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Collide het volgende:
Wel sneu voor Rutte hij is ook maar slechts degene die de boodschap moet vertellen.
Onvoorstelbaar dat hij geen idee zou hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef XDo het volgende:
[..]
Koninklijk besluit is er volgens mij voor nodig. Niet de MP. Maar ik kan er naast zitten.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:
Het bestaat overigens natuurlijk wel in de Coördinatiewet uitzonderingstoestanden: https://wetten.overheid.nl/BWBR0007981/2018-01-01
Het grappige is dat alleen de minister-president het kan afkondigen. Als ie van het bestaan af weet..
En op Twitter en Insta vind je geen dombo's?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gros is niet het slimste volk, niks persoonlijks
Ze zegt dat ze alleen met koorts thuis mogen blijven, anders gewoon doorwerken. Hoesten of keelpijn zijn geen redenen om niet te werken. Als de klachten ernstig zijn of als een medewerker zelf in een risicogroep zit wordt er getest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus dit? Mensen die in verpleeghuizen met ouderen ook niet meer testen? Ik snap er geen kont meer van. Misschien moet ik het ook maar niet meer proberen te snappen.
Probleem is ook dat er nu alsnog vanuit werkgevers druk word uitgeoefend omdat het geen moeten is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:59 schreef Noek het volgende:
Wat een uitstelgedrag toch. Hak die knoop gewoon door en zorg dat er zsm iets van controle komt.
Echt zoveel mensen nemen gewoon zelf wel inniatief, bedrijven en ouders. Zo achterlijk dat je het zelf beslist en de overheid wacht nog even af. Dat kost echt levens maar ook veel geld.
Dit hoor ik ook van mijn leidinggevende, ik werk ook voornamelijk met ouderen. Ik vind het zorgelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze alleen met koorts thuis mogen blijven, anders gewoon doorwerken. Hoesten of keelpijn zijn geen redenen om niet te werken. Als de klachten ernstig zijn of als medewerkers zelf in een risicogroep zitten wordt er getest.
insta is wel erg, heel veel golddiggers. twitter gaat nog als je een beetje filtertquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En op Twitter en Insta vind je geen dombo's?
er was 1 toerist die het mogelijk had jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Curaçao schrapt alle vluchten vanuit Nederland om coronavirus
Mensen kunnen nog wel het eiland verlaten, meldt onze correspondent Dick Drayer vanuit Curaçao.
nos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |