SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Ze kijken naar alles.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snel nieuw topic nu, kuddo's!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Overal al niet meer? Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziekenhuispersoneel testen we niet meer.Ik loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Rutte "The Multitaskers" 3quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is nog steeds beter voorkomen dan chinezen. Dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek was
Sars, nu het broertje van de sars.
ranzig volk met hun levende markten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Stiekem is KLM de heerser van Nederland achter de schermen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.quote:![]()
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.![]()
NOS tories?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zoek intussen naar een betere bron.twitter:hectorology twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:34:52Iranian President Rohani has tested positive for #COVID19. https://t.co/bpPSqP98yc reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Een soort klein video'tje met nieuws.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Quotenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Kan die hamster van de FOK! server niet wat harder rennen?
Duurt
Soms
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
hoe lang gaan ze dat volhouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.![]()
Luister jij ook naar Kink?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr![]()
![]()
Dus ze kunnen 80 tot 90 miljard uitgeven om ervoor te zorgen dat NL niet omvalt. Hebben jullie dat gehoord?I´m back.![]()
Mager bod..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr![]()
De spullen worden alleen niet meer geleverd wanneer de vliegtuigen/boten niet meer mogen landen/aanleggen. Het gros van Ali-spul gaat mee in de buik van de passagiersvliegtuigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goeie marketingtruc van AliExpress wel om zo de wereldeconomie te gaan domineren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ze staan dus op dezelfde rang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Transavia is onderdeel van AirFrance-KLMIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geen Britse politieke partij dus, jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een soort klein video'tje met nieuws.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.Dank allebei!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.
Ik heb vandaag veel gemist ivm druk maar gister bij de persconferentie ging het nog over toch nog steeds in de indamfase zitten. Vandaar dat ik het gek vond klinken om ziekenhuispersoneel niet meer te testen.
Laten we dan maar weer duimen dat het de goede beslissing was achteraf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
16:43
De Amerikaanse president Donald Trump gaat de nationale noodtoestand uitroepen voor de VS vanwege de uitbraak van het nieuwe coronavirus. Dat zeggen twee ingewijden tegen persbureau Bloomberg. De president geeft om 20.00 uur Nederlandse tijd een persconferentie
https://www.ad.nl/dossier(...)-hamsteren~a26b4b4e/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wat zal Rutte balen, kan ie het begrotingstekortgat niet dichten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ze kunnen 80 tot 90 miljard uitgeven om ervoor te zorgen dat NL niet omvalt. Hebben jullie dat gehoord?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PleepapierThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hier zo'n zelfde probleem. Mijn zoon werkt bij de Politie. Twee schoondochters in de gezondheidszorg. Ik had hen wel willen helpen, maar ben zelf al ruim twee weken ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zus werkt in de gezondheidszorg en heeft twee jonge kinderen die naar de basisschool gaan. Als die kinderen thuis moeten blijven dan moet zij dat ook doen...“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Dat plebs zonder bidet, denkt MarkYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
And here we go.
Eerste waarschuwing. Three strikes out idee.
Dus stoppen mensen!!!quote: Premier Rutte roept Nederlanders op
om te stoppen met het hamsteren van
producten.Volgens hem is het "onnodig
en hinderlijk".
Supermarkten kampen met lege schappen
omdat er op sommige producten een run
is ontstaan,zoals wc-papier,conserven,
pasta en afbakbroodjes.Mensen hamsteren
omdat ze bang zijn voor tekorten.
Het Centraal Bureau Levensmiddelen zegt
dat fabrieken en distributiecentra de
grotere vraag aankunnen,maar het is wel
"alle hens aan dek".Er worden extra
vrachtwagens ingezet om de winkels te
bevoorraden.Ook het CBL hoopt dat
mensen snel stoppen met hamsteren.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Oh hoorde ik het dus toch goedquote:![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
"Ik vind het bijzonder dat júist in een land waarin men zo goed hun best doet mensen tegelijk asociaal bij de supermarkt kopen!!!"In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
M'n bloed gaat andermaal koken als ik hem de woorden onderwijs en opvang in dezelfde zin hoor zeggen.![]()
Man van stevige woordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Collide het volgende:
Mensen die pleepapier hamsteren zijn asociaal - Mark Rutte, 2020![]()
![]()
Hij had tot zondag moeten zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:45 schreef Collide het volgende:
Wat een vragen: hoe lang hebben we nog een voorraad![]()
Eindelijk geef ik hem eens gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Collide het volgende:
Mensen die pleepapier hamsteren zijn asociaal - Mark Rutte, 2020'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
gisteren zei die zoiets als ; honden blaffen naar de maanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Collide het volgende:
Sterker, ziekenhuispersoneel krijgt nu de instructie dat ze met hoestklachten moeten komen werken. Alleen bij hoesten én koorts mogen ze nog thuis blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegelijk worden alle verloven ingetrokken en worden artsen van niet acute afdelingen gevraagd hun patienten te ontslaan om bedden vrij te krijgen. De boodschap is letterlijk dat elk paar handen er één is en dat ziekenhuizen voor de grootste uitdaging in honderd jaar komen te staan.
Dit wordt angstaanjagend serieus...![]()
Mark "Pleepapier" RutteIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Collide het volgende:
![]()
Haha oude mensen zijn wijzerIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Nu ook in precies het zelfde pakje.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die rommel kunnen we ook prima missenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
De spullen worden alleen niet meer geleverd wanneer de vliegtuigen/boten niet meer mogen landen/aanleggen. Het gros van Ali-spul gaat mee in de buik van de passagiersvliegtuigen.![]()
Hoestend personeel niet testen? Oké.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sterker, ziekenhuispersoneel krijgt nu de instructie dat ze met hoestklachten moeten komen werken. Alleen bij hoesten én koorts mogen ze nog thuis blijven.
Tegelijk worden alle verloven ingetrokken en worden artsen van niet acute afdelingen gevraagd hun patienten te ontslaan om bedden vrij te krijgen. De boodschap is letterlijk dat elk paar handen er één is en dat ziekenhuizen voor de grootste uitdaging in honderd jaar komen te staan.
Dit wordt angstaanjagend serieus...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Achteraf was het toch wat serieuzer dan vooraf gedacht. Maar we hebben belangrijke lessen hieruit getrokken. We zijn niet alleen de vroem vroem partij, we gaan ook voor meer wc papier zorgen voortaan - Mark Rutte, 2021.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Collide het volgende:
Oh mensen morgen wordt het zo hels in alle supermarkten![]()
Ik zou puur voor de fun graag op de uitkijk gaan staan rond 8u
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik help hem wel.quote:
Geef hem gelijk.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Hier vind ik ook wel wat van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.
Het ETZ heeft patienten liggen op isolatiekamers met influenza A. We hebben cohortverpleging influenza A. Deze patienten kunnen nog niet van de isolatiekamers af omdat ze nog niet negatief zijn getest op SARS. Hier moeten we 3 dagen op wachten. Ondertussen testen ze in de rest van het land nog ziekenhuispersoneel met milde klachten.
Daardoor kunnen we de mensen met SARS weer niet kwijt waardoor die noodgedwongen op gewone eenpersoonskamers liggen.
Lekkere samenwerking wel.![]()
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?![]()
En weer een kuch meneer Rutte. NAAR HUISSS!!!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
idd, italië is uniek en dat gaat hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sterker, ziekenhuispersoneel krijgt nu de instructie dat ze met hoestklachten moeten komen werken. Alleen bij hoesten én koorts mogen ze nog thuis blijven.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Haha viel me nog niet eens op. Zelfde pakje, zelfde achtergrond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu ook in precies het zelfde pakje.![]()
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou puur voor de fun graag op de uitkijk gaan staan rond 8u![]()
Coordinatie op europees niveau...
Damn, dan heb je over 2 weken 3miljoen op de IC liggen gezien de snelheid van besluiten die ze daar hebben...
NEVER!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kuddegedragquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?![]()
De man heeft wel een miljoenenbedrijf uit het niets opgebouwd en zal waarschijnlijk meer relevants te melden hebben dan jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of Albert Verlinden die even de economie gaat analyseren bij Op1![]()
![]()
Ik heb er niet eentje horen zeggen dat ze denken dat het dan verdwijnt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Collide het volgende:
Waarom denken al die journalisten dat als de scholen dicht gaan het virus verdwijnt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
En twee keer iedereen verhuizen van de zenuwenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Red_85 het volgende:
Coordinatie op europees niveau...
Damn, dan heb je over 2 weken 3miljoen op de IC liggen gezien de snelheid van besluiten die ze daar hebben...
NEVER!![]()
We gebruiken een plan dat voor alle landen geldt. Maar andere landen doen het anders..
Geloof niet helemaal dat hij dat zei, maar moest wel hardop lachen.![]()
Want wereld/economie interesseert jou niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die rommel kunnen we ook prima missen
FF doordenken wat dit voor gevolgen gaat hebben in de wetenschap dat het in Europa niet (meer) gemaakt wordt. Ik heb heb niet kortzichtig over een gadget dat nice to have is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
JijJij hoort bij de helden van dit landquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 16:50:44 ]![]()
Heel voedzaam als je geen eten meer hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
zijn dat nou van die huisvrouwtjes die direct bij opening 10 broden wegkapen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.![]()
Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou puur voor de fun graag op de uitkijk gaan staan rond 8u
Fucking klootzakken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
10x dezelfde vraag waarom scholen niet dicht gaan. Maar niet waarom andere dingen niet dicht gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er niet eentje horen zeggen dat ze denken dat het dan verdwijnt?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Jij
[..]
Jij hoort bij de helden van dit landDaar merk ik normaal gezien vrij weinig van.
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.held!
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Een pandemieaanpak.
Het is allemaal al bekendElke dag leest hij 1 bladzijde
alsof je elke avond een verhaaltje voorleest aan een kind
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Psychologie.... waarbij mensen elkaar aanwakkeren. When the shit hts the fan we can wipe it off.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Daar hebben we zo'n 30 jaar terug zelf voorgekozen. Zie nu wat de gevolgen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want wereld/economie interesseert jou niet?
FF doordenken wat dit voor gevolgen gaat hebben in de wetenschap dat het in Europa niet (meer) gemaakt wordt. Ik heb heb niet kortzichtig over een gadget dat nice to have is.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Zijn moeder leest het voor denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Een pandemieaanpak.
Het is allemaal al bekendElke dag leest hij 1 bladzijde
![]()
JeBegon je zelf niet over aliexpress? Dat is allemaal van die kermisrommel. Kunnen we zo missen hoor zonder in een recessie te vallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want wereld/economie interesseert jou niet?
FF doordenken wat dit voor gevolgen gaat hebben in de wetenschap dat het in Europa niet (meer) gemaakt wordt. Ik heb heb niet kortzichtig over een gadget dat nice to have is.![]()
Ah zo. Dat ben ik met je eens. Maar wel goed imho dat ze daarover even flink doordrammen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Collide het volgende:
[..]
10x dezelfde vraag waarom scholen niet dicht gaan. Maar niet waarom andere dingen niet dicht gaan.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]alsof je elke avond een verhaaltje voorleest aan een kind
![]()
![]()
Daarom vertel ik het jou hierbijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Daar merk ik normaal gezien vrij weinig van.
![]()
Niet carbloaden voor de hongerlente van 2020.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zijn dat nou van die huisvrouwtjes die direct bij opening 10 broden wegkapen?![]()
![]()
Burgemeester Miami nu ook positief na contact met Braziliaanse president Bolsonarotwitter:yashar twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:45:21Miami Mayor tests positive for coronavirus after event with Brazil President Bolsonaro https://t.co/pgJUchhxiP reageer retweet
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Zegt die gozer nou: "Het ging helemaal over corona, he?"
Nee man ik dacht dat tie zat te praten over de visserij...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zie het probleem niet zo.. alles beter dan dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.
Fucking klootzakken.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ook in Duitsland hebben ze nu het voetbal stilgelegd. Was ongeveer nog het enige land wat nog zou voetballen dit weekend.![]()
Oh gossie wat erg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
Ook in Duitsland hebben ze nu het voetbal stilgelegd. Was ongeveer nog het enige land wat nog zou voetballen dit weekend.![]()
![]()
Ik denk dat jij geen pleepapier meer hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.
Fucking klootzakken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Bij een vriendin die in een verpleeghuis en de thuiszorg werkt geldt dat ook. Lekker, ze werkt met de meest kwetsbare groepen. Ze had vandaag ook een werkgroep over echt een onbelangrijk onderwerp voor nu. Dat kan toch ook prima door in te bellen, maar niet dus.quote:
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Niveautje influencers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wel weer gemerkt wat voor een armoedig journaille we hebben.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
Noodtoestand vanavond in Yankee-land:
https://www.ad.nl/dossier(...)oronavirus~af38f9de/
hier getaxeerd niet noodzakelijk![]()
Nederland.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
UMCU wijkt wel af van dit beleid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb je koorts (> 38 graden) of lagere luchtwegklachten (benauwdheid)?
Je mag niet naar het werk komen. Voordat je weer aan het werk gaat, vragen we je je te laten testen via de bedrijfsarts. Is de COVID-19 test negatief, dan mag je weer werken.
Heb je klachten van verkoudheid, keelpijn of hoesten en voel je je verder niet ziek?
Je mag werken maar laat je testen via de bedrijfsarts.
Heb je klachten van verkoudheid, keelpijn en/of hoesten en voel je je niet lekker (algemene malaise)?
Blijf dan thuis. Wanneer je je weer goed genoeg voelt om te gaan werken, willen we je vragen om je eerst te laten testen via de bedrijfsarts. Wanneer de COVID-19 test negatief is, mag je weer werken.![]()
Heeft Tiago het toch ff geflikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
Hoesten die mensen allemaal in elkaar gezicht ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Salina het volgende:
Burgemeester Miami nu ook positief na contact met Braziliaanse president Bolsonarotwitter:yashar twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:45:21Miami Mayor tests positive for coronavirus after event with Brazil President Bolsonaro https://t.co/pgJUchhxiP reageer retweet
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ah volgende week zitten we dus in een noodtoestand.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
MARTIAL LAW, Alex Jones wordt gekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)oronavirus~af38f9de/![]()
Dat domme grijnzen bij het praten over de noodtoestand vind ik misselijkmakend. Doe godverdomme normaal.![]()
13 MINUTEN GELEDEN
President Bolsonaro heeft corona, melden Braziliaanse media
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro is bij een eerste test positief getest op het coronavirus, melden Braziliaanse media en de Amerikaanse nieuwszender Fox News. Niet alle Braziliaanse kranten melden het nieuws. De zoon van de president spreekt op Twitter van leugens en zegt dat de test nog niet is afgerond.
Gisteren werd al duidelijk dat de communicatiechef van Bolsonaro het virus heeft opgelopen. Dat bleek nadat hij samen met Bolsonaro op bezoek was geweest bij de Amerikaanse president Donald Trump in Florida. Trump zegt tegen Fox News zich geen zorgen te maken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-landen-geweerd.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Verwacht elk moment dat de NRA het vuur opent op het virus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)oronavirus~af38f9de/Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vind dat hij het allemaal goed doet. Wie had het beter kunnen doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Collide het volgende:
Wel sneu voor Rutte hij is ook maar slechts degene die de boodschap moet vertellen.![]()
Ja op momenten als dit is het echt de meest ondankbare kutbaan die je kan hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Collide het volgende:
Wel sneu voor Rutte hij is ook maar slechts degene die de boodschap moet vertellen.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Onze Grote Leiderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Confetti het volgende:
Hij weet niet hoe een noodtoestand moet worden afgekondigd.
Jezus.![]()
![]()
bunga bunga partyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef XDo het volgende:
[..]
Hoesten die mensen allemaal in elkaar gezicht ofzo?![]()
Serieus dit? Mensen die in verpleeghuizen met ouderen ook niet meer testen? Ik snap er geen kont meer van. Misschien moet ik het ook maar niet meer proberen te snappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Bij een vriendin die in een verpleeghuis en de thuiszorg werkt geldt dat ook. Lekker, ze werkt met de meest kwetsbare groepen. Ze had vandaag ook een werkgroep over echt een onbelangrijk onderwerp voor nu. Dat kan toch ook prima door in te bellen, maar niet dus.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Fake news volgens mij. Nos is erin getrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef hollandia02 het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
President Bolsonaro heeft corona, melden Braziliaanse media
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro is bij een eerste test positief getest op het coronavirus, melden Braziliaanse media en de Amerikaanse nieuwszender Fox News. Niet alle Braziliaanse kranten melden het nieuws. De zoon van de president spreekt op Twitter van leugens en zegt dat de test nog niet is afgerond.
Gisteren werd al duidelijk dat de communicatiechef van Bolsonaro het virus heeft opgelopen. Dat bleek nadat hij samen met Bolsonaro op bezoek was geweest bij de Amerikaanse president Donald Trump in Florida. Trump zegt tegen Fox News zich geen zorgen te maken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-landen-geweerd.htmlOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
idd. er zijn genoeg yt kanalen die t beter doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wel weer gemerkt wat voor een armoedig journaille we hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: