Dit dus, alleen rutte snapt het allemaal met zijn expertsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen dat de deskundigen in allll die andere landen het dan mis hebben. De deskundigen hier zeiden namelijk ook eerst dat het niet besmettelijk is zonder symptomen. En dat het überhaupt helemaal niet zo besmettelijk is van mens op mens. Maar het kan idd dat de deskundigen het hier in NL goed hebben itt alle landen die de scholen wel dicht doen.
Bizarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef THEFXR het volgende:
de wereld staat in brand,maar het is belangrijker dat kinderen gewoon les krijgen, dit is landverraad
Hoe had je gedacht dat door wie met welke regels te laten doen ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier moet serieus tegen opgetreden gaan worden. Dit soort paniek zet namelijk redenen aan om maatregelen te gaan treffen die ons allen in een positie zet waarin we niet 'zomaar' even voor een boodschap de winkels in kunnen gaan.
Dus nog meer paniek en daarna misschien wel rellen/plunderingen/ moorpartijen.
Die preppers moeten een halt worden toegeroepen.
Valt me vies tegen van iedereen in NL die dit doet. Gore teringlijers zijn het. Niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Xenorium het volgende:
Mijn vrouw was net bij de Dirk en Lidl ( Brabant ) Toch wel redelijk leeg, geen brood meer, geen fruit, geen aardappels geen rijst, geen vlees.
Dus veel succes als je niks in huis hebt en dacht je avondeten te kunnen scoren. Valt me toch vies tegen van mijn mede Brabanders!
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Xenorium het volgende:
Mijn vrouw was net bij de Dirk en Lidl ( Brabant ) Toch wel redelijk leeg, geen brood meer, geen fruit, geen aardappels geen rijst, geen vlees.
Dus veel succes als je niks in huis hebt en dacht je avondeten te kunnen scoren. Valt me toch vies tegen van mijn mede Brabanders!
Ja, om het ziekenhuispersoneel te kunnen testen waar ze nu tekort testen voor hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die behalve voor de statistieken nog ergens nuttig voor dan?
Het is belangrijker dat de maatschappij zolang mogelijk 'normaal' kan blijven werken omdat de problemen anders alleen maar groter worden. Rutte kan dat niet zo zeggen, dat moge duidelijk zijn, maar dat is waar het op neer komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef THEFXR het volgende:
de wereld staat in brand,maar het is belangrijker dat kinderen gewoon les krijgen, dit is landverraad
Echte preppers hebben allang een voorraad in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier moet serieus tegen opgetreden gaan worden. Dit soort paniek zet namelijk redenen aan om maatregelen te gaan treffen die ons allen in een positie zet waarin we niet 'zomaar' even voor een boodschap de winkels in kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echte preppers hebben allang een voorraad in huis
Gewoon zorgen dat we genoeg bij kunnen vullen. Die preppers zijn wel een keer klaar toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was een antwoord op de vraag van het jeugdjournaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef crystal_meth het volgende:
"de mensen die er alles van weten"...
"landen maken daarin verschillende afwegingen"
"uiteindelijk hebben wij hier in Nederland verstandige mensen"
"volgens alle mensen die daar heel verstandig naar kijken"
Echt sterke verdediging/rechtvaardiging is het niet...
Mogen mensen de hond daar dan wel uitlaten als je alleen naar werk en supermarkt enzo mag? Stomme vraag mss maar vroeg het me af. (Hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet, waarschijnlijk. Ik heb geen home gym nee. Maar er is genoeg te doen met body weight training uiteraard. We zitten het wel uit.
Inderdaad, mensen die nu nog toiletpapier moeten inslaan zijn juist geen preppers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Straks mag je helpen met lijken ruimenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik wil opzich ook wel vrijwillig meehelpen in de zorg. Zijn ze ergens aan het werven?
Waren er nou maar landen waar het twee weken eerder al zo ging zodat je kon zien wat slim is om te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
Hij kijkt naar wat er NU nodig is.
Jammer van die vertraging van gemiddeld twee weken
Ziekenhuispersoneel testen we niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om het ziekenhuispersoneel te kunnen testen waar ze nu tekort testen voor hebben.
Ja niet zo heel gek, die heeft nu werkdagen van 12+ uur vol met overleggen en telkens moet die weer aan het publiek zich gaan verantwoorden met dezelfde soort vragen. Vind het al knap dat die nog niet iemand naar de keel is gevlogen.quote:
Twee weken geleden al inderdaad. Zeep enzo al een maand geleden, want toen bleek al dat het "langzaam" deze kant op kwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die Chinezen liggen helemaal krom intussen. Zij hebben de grootste shit al gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek was
Ik ben liever eerderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks mag je helpen met lijken ruimen
Dus dat. Wat een klote baan heeft die manquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet zo heel gek, die heeft nu werkdagen van 12+ uur vol met overleggen en telkens moet die weer aan het publiek zich gaan verantwoorden met dezelfde soort vragen. Vind het al knap dat die nog niet iemand naar de keel is gevlogen.
Daar ben ik niet heel zeker van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Chinezen liggen helemaal krom intussen. Zij hebben de grootste shit al gehad.
twitter:ianbremmer twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:56:10President Bolsonaro tested positive for coronavirus.
Literally days after he called the crisis a “fantasy.” reageer retweet
Gisteren tijdens debat gaf die dat ook gewoon toe. Hij zal dus nooit een paar dagen vooruit kijken en voorzorgmaatregelen nemen. Hij neemt de beslissingen pas als er harde cijfers voor zijn neus liggen. Kijken naar andere landen, onderzoeken, statistieken etc boeit hem gewoon geen kut. Dat er dan een vertraging van minstens 7 of misschien wel 14 dagen ontstaat boeit hem geen ene moer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
Hij kijkt naar wat er NU nodig is.
Jammer van die vertraging van gemiddeld twee weken
Moet je maar geen MinPres worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet zo heel gek, die heeft nu werkdagen van 12+ uur vol met overleggen en telkens moet die weer aan het publiek zich gaan verantwoorden met dezelfde soort vragen. Vind het al knap dat die nog niet iemand naar de keel is gevlogen.
Ja, maar dan sta je in gigantische rijen waarbij er steeds maar x aantal personen naar binnen mogen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een lockdown wordt er geregeld dat je naar de supermarkt kunt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek was
Goeie marketingtruc van AliExpress wel om zo de wereldeconomie te gaan domineren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Chinezen liggen helemaal krom intussen. Zij hebben de grootste shit al gehad.
We hebben toch personeel op straat wat wordt aangestuurd vanuit het ministerie van justitie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe had je gedacht dat door wie met welke regels te laten doen ?
Overal al niet meer? Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziekenhuispersoneel testen we niet meer.
Laat haar man lekker thuisblijven danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zus werkt in de gezondheidszorg en heeft twee jonge kinderen die naar de basisschool gaan. Als die kinderen thuis moeten blijven dan moet zij dat ook doen...
Inderdaad, wat een pech dat wij als één van de eerste landen ter wereld met dit virus te maken hebben. Nergens kunnen afkijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waren er nou maar landen waar het twee weken eerder al zo ging zodat je kon zien wat slim is om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |