Belgisch poepen.quote:
"Ze" zijn ook diegenen die het keer op keer fout hadden. Steeds weer iets aannemen waarvan hier al geroepen wordt "dat is helemaal niet zeker" en dan weken later roepen "oops".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Ze" in dit geval zijn dus de medische experts waar Rutte naar luistert.
Het gekke is dat in verschillende landen verschillende adviezen en maatregelen genomen worden tegen hetzelfde virus.
Hier moet serieus tegen opgetreden gaan worden. Dit soort paniek zet namelijk redenen aan om maatregelen te gaan treffen die ons allen in een positie zet waarin we niet 'zomaar' even voor een boodschap de winkels in kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zag trouwens een aap in de lidl met z'n halve kar vol pakken vochtig toiletpapier omdat het gewone toiletpapier al lang op was.
Gênant gewoon. Meerdere volle dozen had 'ie.
Kan het me bijna niet voorstellen dat de deskundigen in allll die andere landen het dan mis hebben. De deskundigen hier zeiden namelijk ook eerst dat het niet besmettelijk is zonder symptomen. En dat het überhaupt helemaal niet zo besmettelijk is van mens op mens. Maar het kan idd dat de deskundigen het hier in NL goed hebben itt alle landen die de scholen wel dicht doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En alle leraren staken haha. is de perfecte timing
Niet, waarschijnlijk. Ik heb geen home gym nee. Maar er is genoeg te doen met body weight training uiteraard. We zitten het wel uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe ga je nu trainen dan? Heb je een homegym?
Welke?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Iemand een link naar dit onderzoek?
Of hij is positief getest zoals Bolsonarotwitter:business twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:22:46BREAKING: Trump will declare a national emergency over coronavirus to speed up the response to the outbreak https://t.co/7Uqtzocksz https://t.co/PjOd62TqPq reageer retweet
Dit dus, alleen rutte snapt het allemaal met zijn expertsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen dat de deskundigen in allll die andere landen het dan mis hebben. De deskundigen hier zeiden namelijk ook eerst dat het niet besmettelijk is zonder symptomen. En dat het überhaupt helemaal niet zo besmettelijk is van mens op mens. Maar het kan idd dat de deskundigen het hier in NL goed hebben itt alle landen die de scholen wel dicht doen.
Bizarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef THEFXR het volgende:
de wereld staat in brand,maar het is belangrijker dat kinderen gewoon les krijgen, dit is landverraad
Hoe had je gedacht dat door wie met welke regels te laten doen ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier moet serieus tegen opgetreden gaan worden. Dit soort paniek zet namelijk redenen aan om maatregelen te gaan treffen die ons allen in een positie zet waarin we niet 'zomaar' even voor een boodschap de winkels in kunnen gaan.
Dus nog meer paniek en daarna misschien wel rellen/plunderingen/ moorpartijen.
Die preppers moeten een halt worden toegeroepen.
Valt me vies tegen van iedereen in NL die dit doet. Gore teringlijers zijn het. Niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Xenorium het volgende:
Mijn vrouw was net bij de Dirk en Lidl ( Brabant ) Toch wel redelijk leeg, geen brood meer, geen fruit, geen aardappels geen rijst, geen vlees.
Dus veel succes als je niks in huis hebt en dacht je avondeten te kunnen scoren. Valt me toch vies tegen van mijn mede Brabanders!
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Xenorium het volgende:
Mijn vrouw was net bij de Dirk en Lidl ( Brabant ) Toch wel redelijk leeg, geen brood meer, geen fruit, geen aardappels geen rijst, geen vlees.
Dus veel succes als je niks in huis hebt en dacht je avondeten te kunnen scoren. Valt me toch vies tegen van mijn mede Brabanders!
Ja, om het ziekenhuispersoneel te kunnen testen waar ze nu tekort testen voor hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn die behalve voor de statistieken nog ergens nuttig voor dan?
Het is belangrijker dat de maatschappij zolang mogelijk 'normaal' kan blijven werken omdat de problemen anders alleen maar groter worden. Rutte kan dat niet zo zeggen, dat moge duidelijk zijn, maar dat is waar het op neer komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef THEFXR het volgende:
de wereld staat in brand,maar het is belangrijker dat kinderen gewoon les krijgen, dit is landverraad
Echte preppers hebben allang een voorraad in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier moet serieus tegen opgetreden gaan worden. Dit soort paniek zet namelijk redenen aan om maatregelen te gaan treffen die ons allen in een positie zet waarin we niet 'zomaar' even voor een boodschap de winkels in kunnen gaan.
Dus nog meer paniek en daarna misschien wel rellen/plunderingen/ moorpartijen.
Die preppers moeten een halt worden toegeroepen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echte preppers hebben allang een voorraad in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |