Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh mensen morgen wordt het zo hels in alle supermarkten![]()
Ik zou puur voor de fun graag op de uitkijk gaan staan rond 8u
10x dezelfde vraag waarom scholen niet dicht gaan. Maar niet waarom andere dingen niet dicht gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er niet eentje horen zeggen dat ze denken dat het dan verdwijnt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Jij
[..]
Jij hoort bij de helden van dit land
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Een pandemieaanpak.
Het is allemaal al bekendElke dag leest hij 1 bladzijde
Psychologie.... waarbij mensen elkaar aanwakkeren. When the shit hts the fan we can wipe it off.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?
Daar hebben we zo'n 30 jaar terug zelf voorgekozen. Zie nu wat de gevolgen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want wereld/economie interesseert jou niet?
FF doordenken wat dit voor gevolgen gaat hebben in de wetenschap dat het in Europa niet (meer) gemaakt wordt. Ik heb heb niet kortzichtig over een gadget dat nice to have is.
Zijn moeder leest het voor denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Een pandemieaanpak.
Het is allemaal al bekendElke dag leest hij 1 bladzijde
Begon je zelf niet over aliexpress? Dat is allemaal van die kermisrommel. Kunnen we zo missen hoor zonder in een recessie te vallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want wereld/economie interesseert jou niet?
FF doordenken wat dit voor gevolgen gaat hebben in de wetenschap dat het in Europa niet (meer) gemaakt wordt. Ik heb heb niet kortzichtig over een gadget dat nice to have is.
Ah zo. Dat ben ik met je eens. Maar wel goed imho dat ze daarover even flink doordrammen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Collide het volgende:
[..]
10x dezelfde vraag waarom scholen niet dicht gaan. Maar niet waarom andere dingen niet dicht gaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]alsof je elke avond een verhaaltje voorleest aan een kind
Daarom vertel ik het jou hierbijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Daar merk ik normaal gezien vrij weinig van.
Niet carbloaden voor de hongerlente van 2020.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zijn dat nou van die huisvrouwtjes die direct bij opening 10 broden wegkapen?
Burgemeester Miami nu ook positief na contact met Braziliaanse president Bolsonarotwitter:yashar twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:45:21Miami Mayor tests positive for coronavirus after event with Brazil President Bolsonaro https://t.co/pgJUchhxiP reageer retweet
Zie het probleem niet zo.. alles beter dan dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.
Fucking klootzakken.
Oh gossie wat erg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
Ook in Duitsland hebben ze nu het voetbal stilgelegd. Was ongeveer nog het enige land wat nog zou voetballen dit weekend.
Ik denk dat jij geen pleepapier meer hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar juist om die gasten die daar staan paniek te maken, komt er straks een regulering en kan je niet meer 'zomaar om een boodschapje'.
Fucking klootzakken.
Bij een vriendin die in een verpleeghuis en de thuiszorg werkt geldt dat ook. Lekker, ze werkt met de meest kwetsbare groepen. Ze had vandaag ook een werkgroep over echt een onbelangrijk onderwerp voor nu. Dat kan toch ook prima door in te bellen, maar niet dus.quote:
Niveautje influencers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wel weer gemerkt wat voor een armoedig journaille we hebben.
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
Noodtoestand vanavond in Yankee-land:
https://www.ad.nl/dossier(...)oronavirus~af38f9de/
Nederland.quote:
UMCU wijkt wel af van dit beleid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sterker, ziekenhuispersoneel krijgt nu de instructie dat ze met hoestklachten moeten komen werken. Alleen bij hoesten én koorts mogen ze nog thuis blijven.
Tegelijk worden alle verloven ingetrokken en worden artsen van niet acute afdelingen gevraagd hun patienten te ontslaan om bedden vrij te krijgen. De boodschap is letterlijk dat elk paar handen er één is en dat ziekenhuizen voor de grootste uitdaging in honderd jaar komen te staan.
Dit wordt angstaanjagend serieus...
Heeft Tiago het toch ff geflikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef HulkHeld het volgende:
Ook in Duitsland hebben ze nu het voetbal stilgelegd. Was ongeveer nog het enige land wat nog zou voetballen dit weekend.
Hoesten die mensen allemaal in elkaar gezicht ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Salina het volgende:
Burgemeester Miami nu ook positief na contact met Braziliaanse president Bolsonarotwitter:yashar twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:45:21Miami Mayor tests positive for coronavirus after event with Brazil President Bolsonaro https://t.co/pgJUchhxiP reageer retweet
MARTIAL LAW, Alex Jones wordt gekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
Verwacht elk moment dat de NRA het vuur opent op het virus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef RipCity het volgende:
Vind dat hij het allemaal goed doet. Wie had het beter kunnen doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Collide het volgende:
Wel sneu voor Rutte hij is ook maar slechts degene die de boodschap moet vertellen.
Ja op momenten als dit is het echt de meest ondankbare kutbaan die je kan hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Collide het volgende:
Wel sneu voor Rutte hij is ook maar slechts degene die de boodschap moet vertellen.
Onze Grote Leiderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Confetti het volgende:
Hij weet niet hoe een noodtoestand moet worden afgekondigd.
Jezus.
bunga bunga partyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef XDo het volgende:
[..]
Hoesten die mensen allemaal in elkaar gezicht ofzo?
Serieus dit? Mensen die in verpleeghuizen met ouderen ook niet meer testen? Ik snap er geen kont meer van. Misschien moet ik het ook maar niet meer proberen te snappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Bij een vriendin die in een verpleeghuis en de thuiszorg werkt geldt dat ook. Lekker, ze werkt met de meest kwetsbare groepen. Ze had vandaag ook een werkgroep over echt een onbelangrijk onderwerp voor nu. Dat kan toch ook prima door in te bellen, maar niet dus.
Fake news volgens mij. Nos is erin getrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:54 schreef hollandia02 het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
President Bolsonaro heeft corona, melden Braziliaanse media
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro is bij een eerste test positief getest op het coronavirus, melden Braziliaanse media en de Amerikaanse nieuwszender Fox News. Niet alle Braziliaanse kranten melden het nieuws. De zoon van de president spreekt op Twitter van leugens en zegt dat de test nog niet is afgerond.
Gisteren werd al duidelijk dat de communicatiechef van Bolsonaro het virus heeft opgelopen. Dat bleek nadat hij samen met Bolsonaro op bezoek was geweest bij de Amerikaanse president Donald Trump in Florida. Trump zegt tegen Fox News zich geen zorgen te maken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-landen-geweerd.html
idd. er zijn genoeg yt kanalen die t beter doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wel weer gemerkt wat voor een armoedig journaille we hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |