Ik help hem wel.quote:
Hier vind ik ook wel wat van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.
idd, italië is uniek en dat gaat hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sterker, ziekenhuispersoneel krijgt nu de instructie dat ze met hoestklachten moeten komen werken. Alleen bij hoesten én koorts mogen ze nog thuis blijven.
Tegelijk worden alle verloven ingetrokken en worden artsen van niet acute afdelingen gevraagd hun patienten te ontslaan om bedden vrij te krijgen. De boodschap is letterlijk dat elk paar handen er één is en dat ziekenhuizen voor de grootste uitdaging in honderd jaar komen te staan.
Dit wordt angstaanjagend serieus...
Haha viel me nog niet eens op. Zelfde pakje, zelfde achtergrond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu ook in precies het zelfde pakje.
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Oh mensen morgen wordt het zo hels in alle supermarkten![]()
Ik zou puur voor de fun graag op de uitkijk gaan staan rond 8u
Kuddegedragquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?
De man heeft wel een miljoenenbedrijf uit het niets opgebouwd en zal waarschijnlijk meer relevants te melden hebben dan jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of Albert Verlinden die even de economie gaat analyseren bij Op1
Ik heb er niet eentje horen zeggen dat ze denken dat het dan verdwijnt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Collide het volgende:
Waarom denken al die journalisten dat als de scholen dicht gaan het virus verdwijnt.
En twee keer iedereen verhuizen van de zenuwenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Red_85 het volgende:
Coordinatie op europees niveau...
Damn, dan heb je over 2 weken 3miljoen op de IC liggen gezien de snelheid van besluiten die ze daar hebben...
NEVER!
Want wereld/economie interesseert jou niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die rommel kunnen we ook prima missen
Jij hoort bij de helden van dit landquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.
Heel voedzaam als je geen eten meer hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Coelho het volgende:
Pleepapier of niet, waarom in godsnaam zou je het hamsteren? In tijd van nood dan pak je toch een emmer en een washandje? Kom op, dit is net zo serieus als oorlog, dan ga je toch niet over luxe producten voor je billetjes lopen zeiken?
zijn dat nou van die huisvrouwtjes die direct bij opening 10 broden wegkapen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet al om 6.00 gaan werken bij AH. Denk dat ik om 15.00 lichtelijk verrot ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |