SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Ze kijken naar alles.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snel nieuw topic nu, kuddo's!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Overal al niet meer? Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziekenhuispersoneel testen we niet meer.Ik loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Rutte "The Multitaskers" 3quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is nog steeds beter voorkomen dan chinezen. Dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we straks allemaal naar de Chinees terwijl dat 2 weken geleden nog de te mijden plek was
Sars, nu het broertje van de sars.
ranzig volk met hun levende markten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Stiekem is KLM de heerser van Nederland achter de schermen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.quote:![]()
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal al niet meer? OhIk loop achter. Gister was het nog alleen Brabant die niet meer het personeel ging testen.
Maar wat als een personeelslid besmet is en die weet het niet, die kan dan toch iedereen in het ziekenhuis besmetten? Hoe is dat indammen dan?
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.![]()
NOS tories?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zoek intussen naar een betere bron.twitter:hectorology twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:34:52Iranian President Rohani has tested positive for #COVID19. https://t.co/bpPSqP98yc reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Een soort klein video'tje met nieuws.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Quotenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Kan die hamster van de FOK! server niet wat harder rennen?
Duurt
Soms
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
hoe lang gaan ze dat volhouden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mijn neef werkt daar, dat is nu wel serieus aan het worden hoor met 25 miljoen verlies per dag.. Wordt gevraagd of mensen hun vakantiedagen willen opnemen.![]()
Luister jij ook naar Kink?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr![]()
![]()
Dus ze kunnen 80 tot 90 miljard uitgeven om ervoor te zorgen dat NL niet omvalt. Hebben jullie dat gehoord?I´m back.![]()
Mager bod..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr![]()
De spullen worden alleen niet meer geleverd wanneer de vliegtuigen/boten niet meer mogen landen/aanleggen. Het gros van Ali-spul gaat mee in de buik van de passagiersvliegtuigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goeie marketingtruc van AliExpress wel om zo de wereldeconomie te gaan domineren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ze staan dus op dezelfde rang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Transavia is onderdeel van AirFrance-KLMIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geen Britse politieke partij dus, jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een soort klein video'tje met nieuws.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.Dank allebei!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.
Ik heb vandaag veel gemist ivm druk maar gister bij de persconferentie ging het nog over toch nog steeds in de indamfase zitten. Vandaar dat ik het gek vond klinken om ziekenhuispersoneel niet meer te testen.
Laten we dan maar weer duimen dat het de goede beslissing was achteraf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
16:43
De Amerikaanse president Donald Trump gaat de nationale noodtoestand uitroepen voor de VS vanwege de uitbraak van het nieuwe coronavirus. Dat zeggen twee ingewijden tegen persbureau Bloomberg. De president geeft om 20.00 uur Nederlandse tijd een persconferentie
https://www.ad.nl/dossier(...)-hamsteren~a26b4b4e/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wat zal Rutte balen, kan ie het begrotingstekortgat niet dichten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ze kunnen 80 tot 90 miljard uitgeven om ervoor te zorgen dat NL niet omvalt. Hebben jullie dat gehoord?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PleepapierThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hier zo'n zelfde probleem. Mijn zoon werkt bij de Politie. Twee schoondochters in de gezondheidszorg. Ik had hen wel willen helpen, maar ben zelf al ruim twee weken ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zus werkt in de gezondheidszorg en heeft twee jonge kinderen die naar de basisschool gaan. Als die kinderen thuis moeten blijven dan moet zij dat ook doen...“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Dat plebs zonder bidet, denkt MarkYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
And here we go.
Eerste waarschuwing. Three strikes out idee.
Dus stoppen mensen!!!quote: Premier Rutte roept Nederlanders op
om te stoppen met het hamsteren van
producten.Volgens hem is het "onnodig
en hinderlijk".
Supermarkten kampen met lege schappen
omdat er op sommige producten een run
is ontstaan,zoals wc-papier,conserven,
pasta en afbakbroodjes.Mensen hamsteren
omdat ze bang zijn voor tekorten.
Het Centraal Bureau Levensmiddelen zegt
dat fabrieken en distributiecentra de
grotere vraag aankunnen,maar het is wel
"alle hens aan dek".Er worden extra
vrachtwagens ingezet om de winkels te
bevoorraden.Ook het CBL hoopt dat
mensen snel stoppen met hamsteren.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Oh hoorde ik het dus toch goedquote:![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: