Discutabel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook gewoon maar een extraatje. Je kan het prima uitzieken zonder paracetamol.
Mijn eerste gok zou zijn dat je het absoluut in huis wilt hebben.quote:De eerste week waren we sowieso te beroerd om meer te doen dan slapen en uitrusten. De hoofdpijn die dit virus veroorzaakt, is niet normaal.
De druk in mijn hoofd liep door tot aan mijn oogkassen, waardoor licht slecht te verdragen was. Nu we ons wat beter voelen, vermaken we ons met puzzelen, series kijken en lezen.
We waren zó ziek, dat er de eerste week een heel andere sfeer in huis hing. Logisch, want alles wat we konden doen was slapen en ontzettend veel hoesten. De druk op de borst en ademhalingsproblemen hielpen ook niet.
Denk dat dat ook wel een van de grootste voordelen is, het geven van verlichting dat het allemaal wat dragelijker is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Goed, ik weet niet of ik officieel Corona heb, ben niet getest want niet erg genieg c.q. risicogeval. Maar ii weet wel dat het lang geleden is dat ik mij zo beroerd heb gevoeld en dat die paracetamol iedere 6 uur 2 stuks verlichting gaven, en dat ik er al heel wat heb weggevreten de afgelopen dagen. En ik eet die dingen normaliter zelden.
Ik zou deze keer overslaan en lekker na het weekend gaan shoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef HulkHeld het volgende:
De zaterdagochtend is voor mij altijd het moment om boodschappen te doen, direct om 08:00 als de winkel opengaat. Normaal gesproken staat er nooit een rij voor de deur, nu vraag ik mij toch af hoe het er morgenochtend uit gaat komen te zien.
Zij is roker, verder niks aan de hand. 26 jaar oud dus ook wat betreft leeftijd niet direct risico.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je beiden niet in een risicogroep valt zou ik niet ineens helemaal gescheiden gaan leven.
Uiteraard. Maar ga je daarvoor het gevecht aan is de vraag. Dat vind ik bizarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een van de grootste voordelen is, het geven van verlichting dat het allemaal wat dragelijker is.
Volgens mij zei pompalov (?) van de week nog dat ze in Bulgarije (?) al bij een paar besmettingen groots hebben ingezet. Er zijn dus landen die het anders doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt het over maatregelen van de afgelopen 48u, er zijn amper landen geweest die in een echt vroeg stadium drastische maatregelen hebben genomen binnen Europa.
ja, ik ga ook lekker vroeg. Zorg dat ik om 8 uur al met een karretje voor de deur sta en dan lekker, met z,n allen in de rij hoesten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:35 schreef HulkHeld het volgende:
De zaterdagochtend is voor mij altijd het moment om boodschappen te doen, direct om 08:00 als de winkel opengaat. Normaal gesproken staat er nooit een rij voor de deur, nu vraag ik mij toch af hoe het er morgenochtend uit gaat komen te zien.
Turkije nu met (officieel) 2 besmettingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef _I het volgende:
[..]
Volgens mij zei pomalov (?) van de week nog dat ze in Bulgarij (?) al bij een paar besmettingen groots hebben ingezet. Er zijn dus landen die het anders doen.
quote:
https://media.dumpert.nl/foto/8bd1d3ba_Adjustments.plist.jpgquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Stance het volgende:
[..]
ja, ik ga ook lekker vroeg. Zorg dat ik om 8 uur al met een karretje voor de deur sta en dan lekker, met z,n allen in de rij hoesten.
Ja de pest is dat ik daar doordeweeks niet zoveel tijd voor heb.. dan wordt het 's avonds en dan zal je zien dat niet alles beschikbaar is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou deze keer overslaan en lekker na het weekend gaan shoppen.
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Universiteit Leiden dicht voor studenten tot 31 maart
Was gisteren al bekend. Het wachten is op het basis en middelbaar onderwijs.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg je hoofdpijn van, gaat de paracetamol alleen maar sneller op.
Self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Erna schijnt wel echt te helpen
Hmm, nee inderdaad. Meestal wordt het meeste pas in de avond bijgevuld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja de pest is dat ik daar doordeweeks niet zoveel tijd voor heb.. dan wordt het 's avonds en dan zal je zien dat niet alles beschikbaar is.
Buitenlanders op FOK! die obsessief bezig zijn met hoe kut het in Nederland is vind ik geen betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef _I het volgende:
[..]
Volgens mij zei pomalov (?) van de week nog dat ze in Bulgarij (?) al bij een paar besmettingen groots hebben ingezet. Er zijn dus landen die het anders doen.
Ja pijn verlichten, want bij influenza heb je vaak hoofdpijn, spierpijn. Maar niet tegen de koorts en het lost verder niks op. Je voelt je alleen wat comfortabeler.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je beiden niet in een risicogroep valt zou ik niet ineens helemaal gescheiden gaan leven.
[..]
Ik heb weleens een erge keelontsteking gehad door een virus, maar ook al is dat uitzieken dan is het nog steeds wel fijn dat de ibu de pijn een beetje verlichtte hoor. Je snapt het principe van
Ben wel bang dat er na 31 maart, of wanneer maatregelen ook worden opgeschort er opeens een explosie komt aan nieuwe gevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn we dat stadium van thuisquarantaine alweer voorbij. Nu gewoon iedereen thuisblijven, je vriendin is hoogstwaarschijnlijk al besmet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het met de regels van thuisquarantaine als je symptomen hebt die op de lijst van rivm staan. Nog steeds twee slaapkamers en badkamer ontsmetten? Wij hebben maar één slaapkamer. Moet m'n vriendin dan weg of is het al te laat nu.
In Rotterdam zijn alle markten geannuleerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef Aurelius het volgende:
Op zaterdag ga ik hier altijd naar de markt. Vraag me af of het verstandig is om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |