Dat zou dan ook wel aangeven dat er heel weinig liefde in Brabant is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus naast Hollandse nuchterheid en propjes olie in de anus kan het virus ook niet tegen liefde?
Stelt dan weinig voor, dit virus.
Het zou mij niet verbazen als de huidige situatie in China hier als een extreme lockdown zou worden gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Scholen blijven daar nog wel even dicht geloof ik. Langzaam gaan er wel weer mensen werken dacht ik. Hoe ze dat precies organiseren weet ik niet.
Die hebben wel hulp nodig. Maar als je als individu kunt kiezen, zou ik in ieder geval niet gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En de mensen op de woongroep dan?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat zou dan ook wel aangeven dat er heel weinig liefde in Brabant is.
Het gaat toch allemaal best prima? Afgezien van de economische dreun, maar in het openbare leven of thuis gedraagt iedereen zich toch normaal?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel intrigerend en fascinerend om te zien hoe fragiel samenlevingen eigenlijk zijn als niet alles gaat zoals het hoort te gaan. Het is misschien niet leuk, maar wel interessant om zo te volgen.
Afzeggen dus, zal de tandarts zelf ook blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef theNull het volgende:
Tja, licht verkouden, maar volgende week wel een afspraak bij de tandarts. En daar is geen sprake van 2 meter afstand, gewoon een controle.
rond 14h00 toch pas?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Anton91 het volgende:
Iemand al een update gezien over de nieuwe besmettingen en hoeveel?
Haha dat had ik drie weken geleden al. Stond bij de kassa en de man voor me had 20 potten groente, blikken tonijn enz. Ik had ook allemaal blikvoer, tonijn, gedroogde kikkererwten enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zojuist wat boodschappen gedaan. Gekke sfeer, iedereen weet van elkaar dat ze aan het hamsteren zijn
Uur of 14:00 vanmiddag komt er vast wel een update.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Anton91 het volgende:
De enige hysterie die ik merk is hier en op het nieuws. Buiten en bij de mensen die ik spreek merk ik er bar weinig van inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal best prima? Afgezien van de economische dreun, maar in het openbare leven of thuis gedraagt iedereen zich toch normaal?
Hier bij de supermarkten ook geen gekkigheid.
Ik vind hier best veel van, maar dat houd ik maar bij 'het hoort bij je werk'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hebben wel hulp nodig. Maar als je als individu kunt kiezen, zou ik in ieder geval niet gaan.
jJa, mensen uit de rest van het land durven niet te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik me ook te bedenken.
Chagrijnig volk blijkbaar. Dan zal carnaval daar ook niet echt gezellig zijn.
Geen wonder dat dat in kleine groepjes onder elkaar gevierd schijnt te worden!
Volgt meestal iets later op de dagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Anton91 het volgende:
Dit. Ja media ook wat breder nog. De twitters, fb en ander gifquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De enige hysterie die ik merk is hier en op het nieuws. Buiten en bij de mensen die ik spreek merk ik er bar weinig van inderdaad.
twitter:hellahueck twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 09:18:51Het lijkt wel Herman Finkers’ De cursus ‘omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.’
Conferentie over coronavirus wordt afgezegd vanwege ... corona https://t.co/K13EakDa0f reageer retweet
Welkom in dit topic!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:22 schreef Anton91 het volgende:
Thnxquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:08 schreef XDo het volgende:
[..]
Is onzin. https://www.vrt.be/vrtnws(...)einfoopsocialemedia/
Haal dat ''in het nieuws'' ook maar weg. Alleen hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De enige hysterie die ik merk is hier en op het nieuws. Buiten en bij de mensen die ik spreek merk ik er bar weinig van inderdaad.
Ik merk buiten FOK! wel dat mensen die eerst erg nonchalant deden ("Griepje"-roepers), nu helemaal eens zijn met allerlei voorzorgsmaatregelen, maar dat ze ook denken dat je feitelijk toch niet kunt voorkomen besmet te raken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo lang ik headlines lees als 'doodsangsten voor levensgebedreigende ziekte terecht' etc doet het nieuws nog altijd mee als koren op de molenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:25 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Haal dat ''in het nieuws'' ook maar weg. Alleen hier![]()
De maatregelen zijn natuurlijk heftig, maar er is absoluut geen sprake van chaos, paniek. Behalve in dit topic, maar dat is ook een heel groot deel wishful thinking.
Als Nederlanders hebben we al ons leven lang zo'n goed, georganiseerd leven zonder echt spannende dingen die gebeuren. Dit lijkt er een heel klein beetje bij in de buurt te komen, dat is waar dit topic dan ook voor 70% op drijft; sensatie.
Een schande.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef ffono het volgende:
[..]
4 flesjes handzeep van 250ml voor 44 euro
Normaal iets van 2 euro zoveel per stuk
Een koortsmeter die normaal tussen de 10 en 20 euro kost nu 80 euro
Ja de media smult hiervan. Met de telegraaf voorop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zo lang ik headlines lees als 'doodsangsten voor levensgebedreigende ziekte terecht' etc doet het nieuws nog altijd mee als koren op de molen
Hoe reageer jij hier op, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merk buiten FOK! wel dat mensen die eerst erg nonchalant deden ("Griepje"-roepers), nu helemaal eens zijn met allerlei voorzorgsmaatregelen, maar dat ze ook denken dat je feitelijk toch niet kunt voorkomen besmet te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |