haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh, allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eens met TTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hi Dotquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoi skeet,Sky plaagt me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal vroeg wakker. Of allemaal nog niet geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geslapen. Nouja twintig minuutjes op kantoor en tien minuten in de auto terugquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal vroeg wakker. Of allemaal nog niet geslapen.
Ik ga zo even 2 uur slapen ,wil je me wakker maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal vroeg wakker. Of allemaal nog niet geslapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welkomquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dat je volhoudt zeg.quote:Bij jou is het nu toch avond Dev?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf daar,ze vinden je geweldig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, jij werkt s nachts. Zal wel weer een overgang worden als je weer thuis bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:02 schreef engine het volgende:
[..]
Niet geslapen. Nouja twintig minuutjes op kantoor en tien minuten in de auto terug.
Heb je daar dan last van ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal je roepen. Lukt slapen wel door die ribben van jou?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo even 2 uur slapen ,wil je me wakker maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hé Mario. Heb ik ook wel eens.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
poez gaat weg en ineens komt dot weer langs. Toeval?![]()
Hoi skyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb der niet gezien. Kwam binnen in dit topic.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij werkt s nachts. Zal wel weer een overgang worden als je weer thuis bent.
Heb je daar dan last van ?
Maar dat maakt wat minder uit. Ben de eerste paar dagen bijna altijd vrij dus heb ook wel de tijd om weer te wennen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alleen op mijn zij.En dan wordt je wakker wanneer je draait.Maar het gaat al wel beter.Ik heb naar Hoe heet ze geluisterd en doe nu nog 1 ubi per dag en voor de rest Paracetamol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je roepen. Lukt slapen wel door die ribben van jou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje chagrijnige poes vannachtEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
X2quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:06 schreef skysherrif het volgende:
sorry ik wil geen pestkop zijn ik ben tegen pestenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee maar zit wel eens per ongeluk in baggerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij post niet in een andere sc tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat scheelt dan weer.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Er werd hier niet gepest hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd welkomquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar zit wel eens per ongeluk in bagger
hahaha, uitkijken waar je gaat zitten danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar zit wel eens per ongeluk in bagger![]()
![]()
Lijkt me heel vervelend die wisselingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar dat maakt wat minder uit. Ben de eerste paar dagen bijna altijd vrij dus heb ook wel de tijd om weer te wennen.Jippie? Je kan ze wel innemen maar met maag beschermers. Ik kan ze niet verdragen. Maar mijn dochter slikt die zware al jaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen op mijn zij.En dan wordt je wakker wanneer je draait.Maar het gaat al wel beter.Ik heb naar Hoe heet ze geluisterd en doe nu nog 1 ubi per dag en voor de rest Paracetamol.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mijn dokter kan ik ze ook best hebben maar niet te lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend die wisselingen.
[..]
Jippie? Je kan ze wel innemen maar met maag beschermers. Ik kan ze niet verdragen. Maar mijn dochter slikt die zware al jaren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is troep, maar dat zijn alle medicijnen. En als je er tegen kan en het helpt voor de pijn. Waarom zou je met pijn rondlopen. Heb je geen maag beschermers gevraagd danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mijn dokter kan ik ze ook best hebben maar niet te lang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond hij niet nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is troep, maar dat zijn alle medicijnen. En als je er tegen kan en het helpt voor de pijn. Waarom zou je met pijn rondlopen. Heb je geen maag beschermers gevraagd dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, wat een aparte arts dan. Maar goed hij zal wel weten wat hij doet neem ik aan.quote:
Ik ben geen arts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klik het allemaal niet aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beste man,die ken me al een tijdje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat een aparte arts dan. Maar goed hij zal wel weten wat hij doet neem ik aan.
Ik ben geen arts“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké zal wel maar ibru en al die ander medicijnen die onder de NSAID's horen met maagbeschermers ingenomen te worden.
Althans dat word hier bij de artsen gezegd.
Je krijgt ze er hier ook altijd standaard bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonde is een leuk nummerquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Als je alles aan moet klikken wat hier voor bij komt.quote:
Ik heb gewoon lekker de radio aan. En de muziek smaak van FF is zeer zeker niet die van mij
Zeker die muziek van die snotkokert uit Utopia nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
You fok horses?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben wel benieuwd naar het lul-verhaal.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Had je downtime gehaald Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zet ook even koffie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het lul-verhaal.
Prima tijd.quote:
Doe mij maar een dubbele virtuele espresso.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O maar beetje bij beetje kom krijg jer er toch punten bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zo lang niet, maar sonst geen punt
Gaat niet hard. Maar het is ook druk steeds.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Strak op e hud die Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker, heb er net een ingeschonken. Ik drink er nog wel wat in de morgenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, wie moet er winnen deze maand? Ik help wel een handje.![]()
![]()
Strak is een groot woord, maar hij komt naar je toe FFquote:![]()
Rennuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh o nee, kan niet met je ribDev of Plymquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, wie moet er winnen deze maand? Ik help wel een handje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strak is een groot woord, maar hij komt naar je toe FF![]()
Rennuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh o nee, kan niet met je rib
[..]
Dev of Plym![]()
![]()
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strak is een groot woord, maar hij komt naar je toe FF![]()
Rennuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh o nee, kan niet met je rib
[..]
Dev of Plym![]()
![]()
Het is wel vreemd de vrijdag ochtend beginnen zonder Haagsoke oke okequote:
En Sky, maar die moet dan zelf ook meer zijn best gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik was chagrijnig @engine Joehoe.
Dat was ik helemaal niet.
Was je zelf misschien niet zo vrolijk? Ik heb een schijthekel aan mensen die projecteren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb de 1 na meeste posts (na jou)quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel vreemd de vrijdag ochtend beginnen zonder Haags
[..]
oke oke oke
En Sky, maar die moet dan zelf ook meer zijn best gaan doen![]()
![]()
Punt achter een mention is net zo dodelijk als in een titel, maar minder - vooralsnog - als Corona.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O dan zeggen ze tegen mij dat ik er veel benquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb de 1 na meeste posts (na jou)
Ik gun Mario alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je ook welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zeggen ze tegen mij dat ik er veel ben![]()
maar is alleen maar gezellig![]()
Echt alles?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
IK gun het bijna iedereen.quote:
Mario mag van mij ook winnen,maar om dat te halenzal hij wel veel meer hier moeten zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd herres.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gekke is als ik er ben ben jij er ook altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je ook wel![]()
maar is alleen maar gezellig
En als ik hier binnen kom in de ochtend ben jij er al
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral nog een geil avondje met sara![]()
![]()
En nu niet in mijn dm gaan ouwenelen @engine , want je opmerking plaatste je hier.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en toch pak jij dep untjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke is als ik er ben ben jij er ook altijd.
En als ik hier binnen kom in de ochtend ben jij er al![]()
![]()
Zonder leesbril staat hier 'herpes'.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sara is niet lelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De puntjes zijn gek op mijquote:
Aan je lip voelt het zelfde wat je leest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder leesbril staat hier 'herpes'.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lelijke mensen bestaan niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
was ist loss?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:40 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu niet in mijn dm gaan ouwenelen @:engine , want je opmerking plaatste je hier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je je oogde chagrijnig.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
okay doegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben stiekum verliefd een beetje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog nooit een geslachtsziekte gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan je lip voelt het zelfde wat je leest.
Dik, oud en lelijk. Mijn - niet geheime- wapen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hey ENg, ik miste je al ineens. Koffie gepakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In die zogenaamde bloedneuzen trap ik niet.quote:Ja, in vergelijking met wat hier overdaagt klaagt moet ik wel heel chagrijnig overkomen.quote:quote:
Een dame in first date Belgie.Heeft mijne hart gestolen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja, hij zou nog een stoel in elkaar zetten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit soort posts volstaan niet zonder fotoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Een dame in first date Belgie.Heeft mijne hart gestolen.![]()
O jee, laat Soul dat maar niet lezen FFquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Een dame in first date Belgie.Heeft mijne hart gestolen.
Hoop dat die dame je hart snel terug geeft
Is er al een fysiotherapiebingo-kaart?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Even rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ENg, ik miste je al ineens. Koffie gepakt?
Ik ga even zoeken,maar jij mag niet lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit soort posts volstaan niet zonder foto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, gelijk niveau. Ik noemde het al.
Het zwetsen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O ja, dat moet ook af en toe even gebeuren. Dat mag niet op een hotel kamer hequote:
Heb je wel een balkonnetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een scheet laten.
Denk ik.
Vermeldingswaardig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Robbie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
*grinnikt* is goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken,maar jij mag niet lachen.![]()
Morguh aKboR lekker hoor dank uquote:
Hey Rob, wie noemde jou nu gay hier?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laat maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moarn,bakkje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij zal wel wat moois gaan posten Skyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het dan omdat men hoopt dat je het bent?
Beetje raar om in 2020 iemand nog voor 'gay uit te maken'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maakt mij niet uit wie..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Hey Rob, wie noemde jou nu gay hier?
Iedereen mag denken wat hij/zij wil![]()
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel wat moois gaan posten Sky“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de 3 staan als laatste al 4 uuren en moeten de red button drukken als de 2 spraydosen sproeien maar dat gebeurd atijd verrassend, de met zwarte haaren is ivy de was keiharte poep hadde![]()
![]()
post nou maar een foto jongeknulquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .![]()
Oja, PoezeligDing?
Ja.
En toen PoezeligDing?
Toen eigenlijk niks.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oja, mario?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wie is die man in het midden die ziet er ook wel knap uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
de 3 staan als laatste al 4 uuren en moeten de red button drukken als de 2 spraydosen sproeien maar dat gebeurd atijd verrassend, de met zwarte haaren is ivy de was keiharte poep hadde
[ afbeelding ]![]()
Oja, FF?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat kan soms. Dat je iemand ziet waar je bij aan een ander moet denenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo de brandweer maar bellen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nog meer last gehad van keiharde poep Mario. Of was dat eenmaligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
de 3 staan als laatste al 4 uuren en moeten de red button drukken als de 2 spraydosen sproeien maar dat gebeurd atijd verrassend, de met zwarte haaren is ivy de was keiharte poep hadde
[ afbeelding ]
dat is en idiot heeft met somigen ruzie,die doet nie watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is die man in het midden die ziet er ook wel knap uit.![]()
Niet omdat ik in brand sta overigens.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik niet dat meisjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer last gehad van keiharde poep Mario. Of was dat eenmalig![]()
vor wat will je bellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet omdat ik in brand sta overigens.![]()
Ook niet voor de aanspraak.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook af en toe even gebeuren. Dat mag niet op een hotel kamer he
Heb je wel een balkonnetje?
Kreeg de deur niet open, maar is al gelukt!quote:
Mag je echt niet roken op hotelkamers???????????????Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, dat weet ik. Vertelde je gisteren, een half uur op de wc gezeten had ze toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat doe je goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog niet
Hier kunnen jullie het vast wel de hele dag over hebben.
Is niet zo dat dat al in 2012 is ingevoerd. Of zo. Denk ik.
Vet nieuws!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog niet![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreeg de deur niet open, maar is al gelukt!![]()
![]()
Ik lees net dat de aarde rond is.
Ook wel het vermelden waard.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat had ik dus bij haar,en toen ze met haar date ging praten,een heel lieve jongen.Heel zware onderwerpen waar ze raakvlakken hadden.Echt mooi om te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan soms. Dat je iemand ziet waar je bij aan een ander moet denen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trouwens een kamer waar geen raam open kan is ook niet lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog niet
Ik wil altijd een raam open als ik slaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zij had hem bijna niet heruit bekomen, en zij hadde bang dat bij de rosetta wat einrijstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vertelde je gisteren, een half uur op de wc gezeten had ze toch?![]()
![]()
Boetes van 100 euro is niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag je echt niet roken op hotelkamers???????????????“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook collega's die in de badkamer rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.
Natte handdoek onder de deur en kraan met heet water laten lopen... Gaat prima voor één of twee peuken maar mij teveel gedoe.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stiekem roken, dat ruiken ze toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe hier ook handdoek onder de deur jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook collega's die in de badkamer roken
Natte handdoek onder de deur en kraan met heet water laten lopen... Gaat prima voor één of twee peuken maar mij teveel gedoe.
dan 1tje in de 2 uur ofzo en raampjes open.![]()
EEn slang,die vrouw wist niet beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet zo rond als ik natuurlijk.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik neem die programma's nooit zo serieus. Ik heb altijd het idee dat het allemaal nep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij haar,en toen ze met haar date ging praten,een heel lieve jongen.Heel zware onderwerpen waar ze raakvlakken hadden.Echt mooi om te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeuk tussen mijn vingers. Het zal toch niet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oprispend maagzuur.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
I knew it!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.![]()
Zo de dokter maar eens bellen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O. Als ik de voordeur open doe ruik ik gelijk of iemand rookt of niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet als het raam open staat en handdoek onder de deur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik hou jullie op de hoogte.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je rookt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook collega's die in de badkamer roken
Natte handdoek onder de deur en kraan met heet water laten lopen... Gaat prima voor één of twee peuken maar mij teveel gedoe.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Jeuk tussen mijn vingers. Het zal toch niet.quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanuit de wacht- en spreekkamer!
Desnoods vanaf de IC.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja t was een paar weekjes gelukt, maar stress is echt iets wat je zo weer nekt als je niet oppast met verslavingen.quote:
Wel geminderd, maarja stoppen is uiteindelijk ngowel het doel.![]()
Jaquote:
Doe geen moeite.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanuit de wacht- en spreekkamer!
Desnoods vanaf de IC.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks aan de hand man, parodie.quote:
je denkt toch niet dat ik hier al mijn doktersbezoekjes ga melden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O, je was gestopt en weer begonnen. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja t was een paar weekjes gelukt, maar stress is echt iets wat je zo weer nekt als je niet oppast met verslavingen.
Wel geminderd, maarja stoppen is uiteindelijk ngowel het doel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet je aan mensen overlaten die daar hun bestaansrecht aan ontlenen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Poezel cabaret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks aan de hand man, parodie.
je denkt toch niet dat ik hier al mijn doktersbezoekjes ga melden.![]()
Wordt gelukkig niet door iedereen gewaardeerd.quote:
Morguh Plymquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zegt Hans ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt gelukkig niet door iedereen gewaardeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Master PF.quote:
Maar ik zie dan mensen voor me, die de één na de andere peuk opsteken.
Hoestend bij de dokter zitten omdat ze bang zijn Corona te hebben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
EEn slang,die vrouw wist niet beter.![]()
![]()
Zelfde met elkaar de elleboog geven, de elleboog waar je ook in geacht wordt te niezen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar ik zie dan mensen voor me, die de één na de andere peuk opsteken.
Hoestend bij de dokter zitten omdat ze bang zijn Corona te hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Maar daar heb ik vast ook niks aan gemist.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij naar Michella Kox kijktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?![]()
Fijne dag aKboR, werksequote:
Niet weggaan pappa,laat me niet alleen met die hexen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna altijd gezellig hier in de vroege ochtend Plym. Ik miste je al?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef aKboR het volgende:
Hallo lieve lieve lieve @:skysherrif een fijne dag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet weggaan pappa,laat me niet alleen met die hexen.
Gesellug hè?quote:
Net zo'n bejaardenhuis.
Wat loopt er bij jou buiten voorbij?
En het je ut al gehoord van die en dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Nah joh!
Even de geraniums opzij, want ik ken het oalegoar niet goe zien en dit is toch wel het hoogtepunt van de dag,Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lekker ding die manquote:
![]()
![]()
![]()
Laatst beweerde iemand dat Dieter dood was.quote:
Heerlijk geslapen hoor dot, is ook wel eens wat waard.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna altijd gezellig hier in de vroege ochtend Plym. Ik miste je al?![]()
Ik zeg: Dieter is helemaal niet dood. Hoe kom je erbij!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En Freddy zou gestorven zijn aan herpes.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lekker slapen
O dat is het zeker. Gaat niets boven een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen hoor dot, is ook wel eens wat waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke ivy?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:14 schreef mario390 het volgende:
nu staan nur meer 2, ivy heeft te laat gedrukkt
Ik hou een heel verhaal over Dieter ja!!!!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Slaap lekker Engine. Tot latersssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd lekker.quote:
Ik ben naar de oncoloog. Misschien niet tot later.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben naar de oncoloog. Misschien niet tot later.![]()
![]()
Hopelijk niet van die harde drollen als dat meisje uit Brazilquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Zo ook ff koffie, daarna eens een flinke pot schijten.
Oh, heb ik wat gemist dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk niet van die harde drollen als dat meisje uit Brazil![]()
![]()
Was een meisje in BB daar die gisteren een half uur op de wc had gezeten, die had een hele harde drol. Ze kon er niet van afkomenquote:
An die arsche.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
twitter:FourFourTwo twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 07:28:02Football in Europe may be off, but at least this gives us chance to catch up with goings on around the world.
Let’s just check in on the Gremio vs Internacional derby in Brazil. 0-0 and eight sendings off, you say? Why would that b... oh #GRENAL
https://t.co/7cJPIT5pLX reageer retweet![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 606 / 3796
2. devzero / 501 / 1886
3. PlymouthFury / 466 / 3021
4. Dr.Mikey / 449 / 2928
5. skysherrif / 384 / 3216
6. engine / 320 / 1898
7. dud0r / 290 / 2231
8. Jippie68 / 287 / 2557
9. aKboR / 266 / 1716
10. FreshFruit / 262 / 2228
11. mario390 / 173 / 1809
12. madam-april / 160 / 1951
13. Mrsloveable / 144 / 1209
14. Nizno / 140 / 1679
15. Mickytjuh / 128 / 1257
16. Filosoofert / 84 / 782
17. Pumpalov / 71 / 574
18. 88-4 / 63 / 553
19. noodgang / 59 / 430
20. SoS87 / 49 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ben ik weer sletjes
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dank je wel MonitorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario viele punkten gemacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen idee, jammer dat je de tussenstand niet meer kan nakijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi skat,ik zit bijna op je kontje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi CDquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal de vaseline vast pakkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi skat,ik zit bijna op je kontje.
Keiharde porno!![]()
Wat niet rekken wil moet scheuren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MogguhhhhDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Crazy 88. in the house.quote:
Liever niet. Dan denkt zo'n wijf uit Brazilië weer rare dingen en gaat Mario weer vreemde vragen stellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat niet rekken wil moet scheuren.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Dan kus ik je kleine kringspiertje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever niet. Dan denkt zo'n wijf uit Brazilië weer rare dingen en gaat Mario weer vreemde vragen stellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stijfje gekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kus ik je kleine kringspiertje.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
GezelligDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hey 88quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelendquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
TEST.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
321“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HOMO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@haags_kwartiertje is er maandag pas weerquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vrijdag de 13eDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is er maandag pas weer![]()
![]()
Ja, was het eerst alleen in de avond begint het nu al vroeg.quote:
Maar gisterenavond was het heel vervelend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is hij er niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is er maandag pas weerDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ow ja,lang weekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is er maandag pas weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dan loop je achter de feiten aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het eerst alleen in de avond begint het nu al vroeg.
Maar gisterenavond was het heel vervelend.![]()
is nog geen dierentuin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KLopt, was ook niet echt te doen gisteren avondquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dan loop je achter de feiten aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sloeg nergens op.Elke post kwam 20 minuten later door of helemaal njet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, was ook niet echt te doen gisteren avond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die riep gisteren dat hij weekend had.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja ergerlijk was hetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sloeg nergens op.Elke post kwam 20 minuten later door of helemaal njet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is zo spannend de 2 moeten de hand altijd op de button hebben moeten opleten dat ze geen fehldruk doen, de spray kann elke moment sproeien![]()
Mooi op tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die riep gisteren dat hij weekend had.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:45 schreef mario390 het volgende:
het is zo spannend de 2 moeten de hand altijd op de button hebben moeten opleten dat ze geen fehldruk doen, de spray kann elke moment sproeien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vertelde hij gisteren al, dat hij waarschijnlijk lang weekend hadquote:
Gisteren avond kwam hij even melden dat hij dus langweekend had en er maandag weer zou zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.![]()
![]()
![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.
SpannendDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Mijn dochter doet een MBO opleiding daar komen ook mensen vanuit Brabant. Lessen gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:47 schreef PlymouthFury het volgende:
Mij benieuwen of de scholen nog dicht gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yn Fryslân giet it HBO ticht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter doet een MBO opleiding daar komen ook mensen vanuit Brabant. Lessen gaan gewoon door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja raar tochquote:
HBO wel MBO nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna volDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Hey
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Nog 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: