Je rookt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook collega's die in de badkamer roken
Natte handdoek onder de deur en kraan met heet water laten lopen... Gaat prima voor één of twee peuken maar mij teveel gedoe.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Jeuk tussen mijn vingers. Het zal toch niet.
quote:
quote:
Ja t was een paar weekjes gelukt, maar stress is echt iets wat je zo weer nekt als je niet oppast met verslavingen.quote:
Jaquote:
Doe geen moeite.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanuit de wacht- en spreekkamer!
Desnoods vanaf de IC.
Niks aan de hand man, parodie.quote:
O, je was gestopt en weer begonnen. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja t was een paar weekjes gelukt, maar stress is echt iets wat je zo weer nekt als je niet oppast met verslavingen.
Wel geminderd, maarja stoppen is uiteindelijk ngowel het doel.
weet ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks aan de hand man, parodie.
je denkt toch niet dat ik hier al mijn doktersbezoekjes ga melden.
Wordt gelukkig niet door iedereen gewaardeerd.quote:
Morguh Plymquote:
Dat zegt Hans ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wordt gelukkig niet door iedereen gewaardeerd.
Master PF.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
EEn slang,die vrouw wist niet beter.
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar ik zie dan mensen voor me, die de één na de andere peuk opsteken.
Hoestend bij de dokter zitten omdat ze bang zijn Corona te hebben.
Nee. Maar daar heb ik vast ook niks aan gemist.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij naar Michella Kox kijktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Michella Kox gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |