Ja, dat weet ik. Vertelde je gisteren, een half uur op de wc gezeten had ze toch?quote:
O, dat doe je goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog niet
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog niet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kreeg de deur niet open, maar is al gelukt!
Dat had ik dus bij haar,en toen ze met haar date ging praten,een heel lieve jongen.Heel zware onderwerpen waar ze raakvlakken hadden.Echt mooi om te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan soms. Dat je iemand ziet waar je bij aan een ander moet denen
Trouwens een kamer waar geen raam open kan is ook niet lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:56 schreef engine het volgende:
[..]
ja zij had hem bijna niet heruit bekomen, en zij hadde bang dat bij de rosetta wat einrijstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Vertelde je gisteren, een half uur op de wc gezeten had ze toch?
Boetes van 100 euro is niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Mag je echt niet roken op hotelkamers???????????????
Heb ook collega's die in de badkamer rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.
Stiekem roken, dat ruiken ze toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik rook dus nu ook stiekem uit soms maar gewoon in mijn eigen huis, k... huisgenoten.
Doe hier ook handdoek onder de deur jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook collega's die in de badkamer roken
Natte handdoek onder de deur en kraan met heet water laten lopen... Gaat prima voor één of twee peuken maar mij teveel gedoe.
EEn slang,die vrouw wist niet beter.quote:
Ik neem die programma's nooit zo serieus. Ik heb altijd het idee dat het allemaal nep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij haar,en toen ze met haar date ging praten,een heel lieve jongen.Heel zware onderwerpen waar ze raakvlakken hadden.Echt mooi om te zien.
I knew it!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
O. Als ik de voordeur open doe ruik ik gelijk of iemand rookt of niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet als het raam open staat en handdoek onder de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |