Ik ben stiekum verliefd een beetje.quote:
Ik heb nog nooit een geslachtsziekte gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan je lip voelt het zelfde wat je leest.
Hey ENg, ik miste je al ineens. Koffie gepakt?quote:
In die zogenaamde bloedneuzen trap ik niet.quote:
Ja, in vergelijking met wat hier overdaagt klaagt moet ik wel heel chagrijnig overkomen.quote:
quote:
O ja, hij zou nog een stoel in elkaar zetten.quote:
Dit soort posts volstaan niet zonder fotoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Een dame in first date Belgie.Heeft mijne hart gestolen.
O jee, laat Soul dat maar niet lezen FFquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Een dame in first date Belgie.Heeft mijne hart gestolen.
Even rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ENg, ik miste je al ineens. Koffie gepakt?
Ik ga even zoeken,maar jij mag niet lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit soort posts volstaan niet zonder foto
O ja, dat moet ook af en toe even gebeuren. Dat mag niet op een hotel kamer hequote:
Robbie.quote:
*grinnikt* is goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken,maar jij mag niet lachen.
Morguh aKboR lekker hoor dank uquote:
Laat maar.quote:
Moarn,bakkje.quote:
Hij zal wel wat moois gaan posten Skyquote:
Maakt mij niet uit wie..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Hey Rob, wie noemde jou nu gay hier?
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel wat moois gaan posten Sky
post nou maar een foto jongeknulquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .
Wie is die man in het midden die ziet er ook wel knap uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
de 3 staan als laatste al 4 uuren en moeten de red button drukken als de 2 spraydosen sproeien maar dat gebeurd atijd verrassend, de met zwarte haaren is ivy de was keiharte poep hadde
[ afbeelding ]
Dat kan soms. Dat je iemand ziet waar je bij aan een ander moet denenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Soul.Ik kan het moeilijk uitleggen .
Nog meer last gehad van keiharde poep Mario. Of was dat eenmaligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:52 schreef mario390 het volgende:
de 3 staan als laatste al 4 uuren en moeten de red button drukken als de 2 spraydosen sproeien maar dat gebeurd atijd verrassend, de met zwarte haaren is ivy de was keiharte poep hadde
[ afbeelding ]
dat is en idiot heeft met somigen ruzie,die doet nie watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is die man in het midden die ziet er ook wel knap uit.
ik niet dat meisjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer last gehad van keiharde poep Mario. Of was dat eenmalig
vor wat will je bellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet omdat ik in brand sta overigens.
Nee. Rook normaal stiekem uit het raam maar dat gaat niet open hier. Zit nu bij het zwembad dus zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook af en toe even gebeuren. Dat mag niet op een hotel kamer he
Heb je wel een balkonnetje?
Kreeg de deur niet open, maar is al gelukt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |