Ow ja,lang weekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is er maandag pas weer
Ja, dan loop je achter de feiten aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het eerst alleen in de avond begint het nu al vroeg.
Maar gisterenavond was het heel vervelend.
is nog geen dierentuin.quote:
KLopt, was ook niet echt te doen gisteren avondquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dan loop je achter de feiten aan
Sloeg nergens op.Elke post kwam 20 minuten later door of helemaal njet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, was ook niet echt te doen gisteren avond
Die riep gisteren dat hij weekend had.quote:
Ja ergerlijk was hetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sloeg nergens op.Elke post kwam 20 minuten later door of helemaal njet.
Mooi op tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die riep gisteren dat hij weekend had.
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:45 schreef mario390 het volgende:
het is zo spannend de 2 moeten de hand altijd op de button hebben moeten opleten dat ze geen fehldruk doen, de spray kann elke moment sproeien
Ja vertelde hij gisteren al, dat hij waarschijnlijk lang weekend hadquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte Mario.Nederland wil dit niet missen.Jij bent onze link.
Mijn dochter doet een MBO opleiding daar komen ook mensen vanuit Brabant. Lessen gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:47 schreef PlymouthFury het volgende:
Mij benieuwen of de scholen nog dicht gaan?
Yn Fryslân giet it HBO ticht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter doet een MBO opleiding daar komen ook mensen vanuit Brabant. Lessen gaan gewoon door
Ja raar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |