Hé Mario. Heb ik ook wel eens.quote:
dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:00 schreef devzero het volgende:
[..]
poez gaat weg en ineens komt dot weer langs. Toeval?
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij werkt s nachts. Zal wel weer een overgang worden als je weer thuis bent.
Heb je daar dan last van ?
Alleen op mijn zij.En dan wordt je wakker wanneer je draait.Maar het gaat al wel beter.Ik heb naar Hoe heet ze geluisterd en doe nu nog 1 ubi per dag en voor de rest Paracetamol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je roepen. Lukt slapen wel door die ribben van jou?
X2quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:06 schreef skysherrif het volgende:
sorry ik wil geen pestkop zijn ik ben tegen pesten
Nee maar zit wel eens per ongeluk in baggerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij post niet in een andere sc toch
Dat scheelt dan weer.quote:
Altijd welkomquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar zit wel eens per ongeluk in bagger
hahaha, uitkijken waar je gaat zitten danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee maar zit wel eens per ongeluk in bagger
Lijkt me heel vervelend die wisselingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar dat maakt wat minder uit. Ben de eerste paar dagen bijna altijd vrij dus heb ook wel de tijd om weer te wennen.
Jippie? Je kan ze wel innemen maar met maag beschermers. Ik kan ze niet verdragen. Maar mijn dochter slikt die zware al jaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen op mijn zij.En dan wordt je wakker wanneer je draait.Maar het gaat al wel beter.Ik heb naar Hoe heet ze geluisterd en doe nu nog 1 ubi per dag en voor de rest Paracetamol.
Volgens mijn dokter kan ik ze ook best hebben maar niet te lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend die wisselingen.
[..]
Jippie? Je kan ze wel innemen maar met maag beschermers. Ik kan ze niet verdragen. Maar mijn dochter slikt die zware al jaren.
Het is troep, maar dat zijn alle medicijnen. En als je er tegen kan en het helpt voor de pijn. Waarom zou je met pijn rondlopen. Heb je geen maag beschermers gevraagd danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mijn dokter kan ik ze ook best hebben maar niet te lang.
Vond hij niet nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is troep, maar dat zijn alle medicijnen. En als je er tegen kan en het helpt voor de pijn. Waarom zou je met pijn rondlopen. Heb je geen maag beschermers gevraagd dan
O, wat een aparte arts dan. Maar goed hij zal wel weten wat hij doet neem ik aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |