thuiswerken wslquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zullen het ook eens ergens over eens zijn..
Ik heb sowieso al wat meer eten gehaald, ongeveer 4 weken geleden toen mensen dat nog PANIEK!!! vondenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier (Rotterdam-Barendrecht) was echt alles rustig.
Ik zou morgen gewoon rustig even naar de supermarkt gaan. De nieuwe situatie is zo gewend.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij mag morgen koffie zetten met water uit de wc
In Nederland bij de Belgische grens kopen die Belgen ook al alles leegquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Bamba het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:twitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”, ondertussen in een Colruyt: #hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
Mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Red_85 het volgende:
Fucking schandalig iedereen. Supermarkten blijven open en bevoorraden. Paniekkopers.
Civilisatie mn reet. Pakket schroot met een dunne laag chroom
Het verschil zit er denk ik in dat HBO en Universiteiten vaak een internationaler karakter hebben, en vaak ook een groter verzorgingsgebied bestrijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom is HBO en Universiteit wel gesloten maar MBO, Voortgezet en Basisschool niet?
Dankjewel! Kan het debat niet kijken maar benieuwd of ze die brief dan een beetje serieus nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie hier
Linkje en wat belangrijke punten er uit staan in postEigenlijk een samenvatting wat vele "paniekzaaiers" hier al dagen roepen, maar dan van de hand van medische microbiologen.
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #226 18:30 Debat
Is dat desastreus? Wat betekent dat precies?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef _I het volgende:
BAMtwitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:00:46BREAKING: Dow closes down 2,373 points (10%), largest point drop in history reageer retweet
Dat is allemaal leuk en aardig, maar in de praktijk weigeren scholen en KDV's kinderen met een loopneus nu gewoon. Drie van mijn collega's kunnen hun kinderen niet naar school sturen (3 verschillende scholen) en ik kan mijn dochter niet naar het KDV brengen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Jan Jambon (NVA) eist Nederlandse aanpak: Scholen OPEN (om contact met grootouders te voorkomen) en thuiswerken. Sophie Wilmès wil de aanpak v Macron. Scholen dicht.
Livestream hier
https://www.hln.be/nieuws(...)n~ae51a56a/#comments
Oneens. Gewoon normaal doen met je extra boodschappen. Dat hamsteren is echt niet nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef weetjewel5 het volgende:
stelling: mensen die andere veroordelen omdat ze wat extra boodschappen doen, zijn dezelfde mensen die 2 weken geleden riepen dat corona gewoon een griepje was. deze mensen zijn structureel slecht geïnformeerd en zijn dan geïrriteerd als ze met de realiteit geconfronteerd worden.
Dat er lucht aan het verdampen is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Is dat desastreus? Wat betekent dat precies?
Was net in de AH voor wat last minute aankopen en zag best wat mensen met de kar vol houdbare melk, toiletpapier enz.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe serieus zijn die hamster verhalen. Ik hoor ook hamster verhalen uit Amsterdam maar ik kan eigenlijk geen bewijs vinden. Appie bij mij (oost) lijkt super rustig juist.
Niet altijd, maar wel vaak (denk ik).quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef weetjewel5 het volgende:
stelling: mensen die andere veroordelen omdat ze wat extra boodschappen doen, zijn dezelfde mensen die 2 weken geleden riepen dat corona gewoon een griepje was. deze mensen zijn structureel slecht geïnformeerd en zijn dan geïrriteerd als ze met de realiteit geconfronteerd worden.
Dat dacht ik nou ook toen ik de vraag las.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mensen worden niet echt ziek van corona. Grootste deel van de bevolking is inmiddels immuun
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/611364842756632/
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al wat meer eten gehaald, ongeveer 4 weken geleden toen mensen dat nog PANIEK!!! vonden
Het voorraadje hier is ook prima, alleen wat drinken dat nog aangevuld kon worden. Toiletpapier was wel bijna uitverkocht. Maar het was vrij stilletjes in de supermarkt. Ik denk niet anders dan andere donderdag-avondenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al wat meer eten gehaald, ongeveer 4 weken geleden toen mensen dat nog PANIEK!!! vonden
Lucht verdampt toch dagelijks. Geen zorgen dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat er lucht aan het verdampen is.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/611364842756632/
Grootste daling ooit van de beurs. Erger dan "Black Monday".quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Is dat desastreus? Wat betekent dat precies?
Ten eerste ben ik geen man.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GA toch weg man. Vanmiddag nog geweest en het was net zo druk als altijd. Al die onzingeluiden, doe gewoon ff normaal met zijn allen. Of als je wil, ga lekker hamsteren. Pak ik mijn normale boodschap tussendoor wel
bronquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:07 schreef riazop het volgende:
Nog 72 uur voor een complete lockdown dus
waarom niet direct??
De laksheid in BE was tot voor een paar dagen groot. Er waren weinig gevallen. Sommigen hadden vorige maand nog geen greintje twijfel om in Noord-Italië te vertoeven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”,
ondertussen in een Colruyt:
#hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
Eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Het voorraadje hier is ook prima, alleen wat drinken dat nog aangevuld kon worden. Toiletpapier was wel bijna uitverkocht. Maar het was vrij stilletjes in de supermarkt. Ik denk niet anders dan andere donderdag-avonden
Ik denk dat wanneer deze korte golf van paniek is gaan liggen de situatie weer vrij snel normaal wordt.
En ouders hoeven niet thuis te blijven voor hun nageslacht als HBO en WO dicht zittenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het verschil zit er denk ik in dat HBO en Universiteiten vaak een internationaler karakter hebben, en vaak ook een groter verzorgingsgebied bestrijken.
Tjah...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef weetjewel5 het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon normaal doen met je extra boodschappen. Dat hamsteren is echt niet nodig.
72 uur? Wie zegt dit? Enz.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:07 schreef riazop het volgende:
waarom niet direct??
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:07 schreef riazop het volgende:
waarom niet direct??
Bij onze AH is 's avonds nooit brood te krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Kom net van de Albert Heijn. Was geen brood meer te krijgen
Middelbare scholen zouden wat dat betreft ook dicht kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ouders hoeven niet thuis te blijven voor hun nageslacht als HBO en WO dicht zitten
Bier zitten ook genoeg koolhydraten inquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik haal morgenochtend even wat diepvriesgroenten, potjes en blikken bonen, pasta, rijst en gehakt en dan kom ik er wel weer.
En uiteraard een paar kratjes bier.
Dat vind ik ook, in Italië zijn de supermarkten ook nog gewoon open.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon normaal doen met je extra boodschappen. Dat hamsteren is echt niet nodig.
Zoals elke avond rond 20:00quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Eens met dit. Kappen met die shit en gewoon normaal doen en je handen wassen. Nederlanders zijn in die zin smerig dus leer ervan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:09 schreef nils7 het volgende:
Middelbare scholen zouden wat dat betreft ook dicht kunnen.
De jongsten die er rond lopen zijn 12, die zouden normaal gesproken alleen thuis moeten kunnen blijven
dit dus, want ja... dat kind de hele dag thuis, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ouders hoeven niet thuis te blijven voor hun nageslacht als HBO en WO dicht zitten
Hier bij de Jumbo ook alle brood weg, voor de rest was bijna alles prima te verkrijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |