SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Ik mag die Macron wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij gaf Trump een veeg uit de pan. ("nationalisme helpt niet, wél samenwerking")![]()
Arme Italianen. Moeilijk om naar die huilende verpleegkundige te luisteren. Zou ze wel willen helpen maar weet niet hoe. De wereld is momenteel Italië veel verstand, medelijden en v9oral hulp verschuldigd.![]()
Hier de maatregelen van de RU: https://www.ru.nl/nieuws-(...)an-de-nieuwe-corona/zie email 27 oktober![]()
Dan mag je echt wel vroeg gaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:49 schreef Toby56 het volgende: [..] Ik vind dat een schandaal. Ik ga gewoon morgen shoppen en dan hoop ik maar dat er wat ligt. Ik heb nog een half bruin en een half volkoren. Het zal mij benieuwen.
![]()
Dat is verschillend per supermarkt per filiaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef Aurelius het volgende:
Morgen ook maar eens een voorraad inslaan. Hoe laat worden supermarkten meestal bijgevuld?![]()
Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gezien van dat hamsteren. Net bij de supermarkt helemaal niet zoveel mensen. Ik nog steeds zeer onvoorbereid![]()
Ik begrijp de situatie in China/Wuhan niet.
Er komen daar nauwelijks nog gevallen bij. Terwijl er nog genoeg besmette personen rondlopen en het grootste deel van de bevolking nooit besmet is geweest.
Waarom wordt daar dat virus niet meer overgedragen?
Is dat omdat ze zich daar heel erg streng aan de maatregelen houden?![]()
had je 2 weken geleden moeten doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef Aurelius het volgende:
Morgen ook maar eens een voorraad inslaan. Hoe laat worden supermarkten meestal bijgevuld?![]()
Dat heb ik ook een beetje. Ik snap niet hoe het daar opeens over kan zijn. Er moeten toch ook veel meer gevallen zijn geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik begrijp de situatie in China/Wuhan niet.
Er komen daar nauwelijks nog gevallen bij. Terwijl er nog genoeg besmette personen rondlopen en het grootste deel van de bevolking nooit besmet is geweest.
Waarom wordt daar dat virus niet meer overgedragen?
Is dat omdat ze zich daar heel erg streng aan de maatregelen houden?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Van de medische microbiologen. MOmentje even zoeken voor je.quote:![]()
Die gaan het sowieso nooit eens worden, er zitten zulke grote verschillen tussen de Vlaamse en Waalse politiek dat het ook niet gaat lukken om een werkende regering te vormen. Ze zijn al een jaar bezig en nog geen stap verder (eerder achteruit).quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef riazop het volgende:
Heibel in de Belgische regering
persco is al 83 minuten uitgesteld
Franse of Nederlandse route, dat ligt op tafel
Dat land moet zich zo snel mogelijk opsplitsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik woon in een arme gemeente, hier hebben mensen niet eens geld om te hamsteren. Komt allemaal goed.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fucking schandalig iedereen. Supermarkten blijven open en bevoorraden. Paniekkopers.
Civilisatie mn reet. Pakket schroot met een dunne laag chroom'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Lekker legionella oplopenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
Heb net maar een paar emmers water gevuld. Je weet het nooit.Groot fan van User Wotte![]()
quote]Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[/quote] In Nederland bij de Belgische grens kopen die Belgen ook al alles leegtwitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”, ondertussen in een Colruyt: #hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Meeste mensen worden niet echt ziek van corona. Grootste deel van de bevolking is inmiddels immuunquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Ik snap niet hoe het daar opeens over kan zijn. Er moeten toch ook veel meer gevallen zijn geweest?![]()
Mag ook later hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van de medische microbiologen. MOmentje even zoeken voor je.Was ff benieuwd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: