Als ik de Appie was zou ik preppakketten samenstellen en verkopen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef quirina het volgende:
Albert Heijn site ligt ook plat nu. dus online bestellen kan je ook vergeten.
Voor een weekje of twee hebben is gewoon wel handig als je alleen woont. Niet echt paniekerig imho. Want je mag de deur niet uit als je klachten krijgt en dan hoef je daar iig meer over na te denken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat bestempel ik - zeker voor de nuchtere Nederlander - als een vorm van paniek aankopen doen
Is ook een bron van de laatste info, dus snap het ergens wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:55 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik. Verbazend ook hoeveel kamerleden doodleuk continu op hun telefoon zitten te scrollen en te typen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
Is er iemand, naast mij, die het debat volgt nu?
Je kan je ass ook gewoon wassenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap sws niet waarom die lui wc-papier preppen. Het is niet zo dat je diarree krijgt oid. Die lollerAmerikanenpreppers hebben alleen wc-papier ingeslagen, zag ik gister in een tweetje.
Ik heb 8 pakken wasa knackebrote 😀quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was brood vergeten mee te nemen dus ik fietste net ff terug. Jumbo: niks meer. Hoogvliet: alles leeg. Bij Appie nog een halfje volkomen met maanzaad kunnen meenemen. Meteen maar wat pakken afbak meegenomen.
Ik ook, en ik vind het heel sneu ook van die mensen. Wat een angst.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik irriteer me er wel aan, want als mensen nou gewoon normaal doen en niet voor 3 maanden inslaan dan is er gewoon genoeg voor iedereen.
Maar ehm ... hoe ver brengen ze het normaal dan? Tot aan je aanrecht?quote:
Doen ze goed bij de Appie nu? Ik zou ook prep-pakketten gaan aanbieden als ik de Appie was.quote:
Hier dus niet. Het was de afgelopen weken wel wat drukker dan normaal dus wellicht is men er al klaar voor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dat ligt gelukkig in Duitsland![]()
Ik begreep dat de Duitser massaal de grens overtrekken om Nederlandse supermarkten te plunderen wat is hiervan waar?
Al die foto's hebben mij nieuwsgierig gemaakt toch maar ff kijken bij de supermarktquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef DemonRage het volgende:
Vooral mensen die desinfectanten aan het hamsteren zijn idioten. Als door hun andere mensen hun handen niet meer kunnen wassen dan krijgen ze het virus van die mensen wel.
Keukenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Maar ehm ... hoe ver brengen ze het normaal dan? Tot aan je aanrecht?
595 nieuwe gevallen in Frankrijk en 13 nieuwe doden, totaal 2876 besmettingen, 61 mensen overleden.twitter:BFMTV twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:57:52🔴 ALERTE INFO. 2 876 cas confirmés en France, 61 morts du coronavirus https://t.co/y9gQMZ2RO9 https://t.co/pU9bfT3jXm reageer retweet
Zijn geen moslims hier met van die gietertjes. (Duurde wel paar jaar voordat ik begreep wat ze met die gietertjes sjouwden hoor)quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan je ass ook gewoon wassen
nee hoor, gewoon geen zin om in de rij te staan straks met allemaal corona-patienten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vind het heel sneu ook van die mensen. Wat een angst.
Ik ben steeds onderweg en heb al een weekje lang geen sanitizer meer kunnen gebruiken omdat ze uitverkocht zijn. Ik zeg tegen de hamsteraars, tel uit je winst als ik besmet raak en overal met vieze handen aankom.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef DemonRage het volgende:
Vooral mensen die desinfectanten aan het hamsteren zijn idioten. Als door hun andere mensen hun handen niet meer kunnen wassen dan krijgen ze het virus van die mensen wel.
twitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”,
ondertussen in een Colruyt:
#hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
Ik ben gevlucht naar Salamancaquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef Jano9 het volgende:
Reisadvies voor Catalonië en Madrid is aangescherpt door Buitenlandse Zaken. Nu Oranje in Madrid.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:59:21NEW: France reports 595 new cases of coronavirus and 13 new deaths, raising country's total to 2,876 cases and 61 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:03:33French President Macron is delivering an address to the nation on coronavirus reageer retweet
bio ethanol action in een kleine spray doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik ben steeds onderweg en heb al een weekje lang geen sanitizer meer kunnen gebruiken omdat ze uitverkocht zijn. Ik zeg tegen de hamsteraars, tel uit je winst als ik besmet raak en overal met vieze handen aankom.
en dan blijkt de cassiere besmet te zijn die nu alles met de hand scannedquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:Maarten86_ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:54:18“Geen problemen met de voorraad”,
ondertussen in een Colruyt:
#hamsteren #Covid_19 #Belgium #COVID19BE https://t.co/QUMrWOshtt reageer retweet
met water wassen is beter dan papier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn geen moslims hier met van die gietertjes. (Duurde wel paar jaar voordat ik begreep wat ze met die gietertjes sjouwden hoor)
Ik vind het wel heerlijk om nou die rust te hebben dat ik genoeg eten thuis heb en niet hoef te stressenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef MPC60 het volgende:
Supermarkt hier had ik het laatste pak rijst om 16:30. Daar werd echt in paniek ingekocht door mensen volgens mij. Dezelfde mensen die mij al een maand uitlachen als ik zeg dat ik 2 maanden voor uit kan met mijn voorraad.
mensen die boos worden op hamsteraars hebben geen eten in huis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om nou die rust te hebben dat ik genoeg eten thuis heb en niet hoef te stressen
Probleem is dat je al lege schappen krijg als iedereen net iets meer dan normaal koopt.quote:
Ik wil meer in huis halen nu. Twee weken lijkt te weinig, en ik heb al een beginnetje gemaakt met mijn voorraad...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om nou die rust te hebben dat ik genoeg eten thuis heb en niet hoef te stressen
Sommige berichten wil ik niet eens meer lezen. De hele dag je confronteren met enkel negatief nieuws is ook niet goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:06 schreef kilon het volgende:
Ik krijg iedere keer koude rillingen van die berichten van Italiaanse verpleegkundigen, maar het moet herhaald blijven worden.
Dit is de toekomst van heel Europa in 1 tot 2 weken.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-wie-doodgaat.html
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:09:26BREAKING: French President Macron says schools and universities across the country will be closed from Monday reageer retweet
Geen roze olifanten hamsteren!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
Rutte: Niet hamsteren!
Denk niet aan een roze olifant!
twitter:stefandevries twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:08:42.@EmmanuelMacron: People above 70 should limit social contacts; local elections will go on. From Monday: all schools will be closed! reageer retweet
Dat is toch altijd zo eind van de dagquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was brood vergeten mee te nemen dus ik fietste net ff terug. Jumbo: niks meer. Hoogvliet: alles leeg. Bij Appie nog een halfje volkomen met maanzaad kunnen meenemen. Meteen maar wat pakken afbak meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |