Hier valt het nog wel mee, alleen peul vruchten zijn aardig weggekocht en het wc papierquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]Zie meerdere tweets van drukke Nederlandse supermarkten en lege vakkentwitter:LinaWjw twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:30:24Ik ging net naar de supermarkt. Alles is op en de rijen zijn niet normaal lang 😫 https://t.co/llgYbpaXgo reageer retweet
Ja, grappige is dat je dat hier ver in de provincie, in Brabant, dus niet ziet hè, behalve sanitaire zeep dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
In Amsterdam schappen leeg vanwege mensen die inslaan. Ik word hier een beetje verdrietig van eigenlijk. Hebben meer mensen dit?
Nee. Zoals ik al ongeveer dertien keer heb gezegd de afgelopen weken. En die 'steeds' mag je achterwege laten want zelfs bij mij gaat ESF niet boven gezondheid van mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een groot voorstander om het ESF door te laten gaan nu er duizenden Europeanen sterven?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:42 schreef Collide het volgende:
Er zou echt belasting moeten komen op domheid, dan kunnen we meteen de financiële gevolgen compenseren.
Nou ja zeg, wat een vraag. En doe 's rustig man.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een groot voorstander om het ESF door te laten gaan nu er duizenden Europeanen sterven?
Waar is hier?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben net bij de Jan Linders, Plus en Lidl geweest maar niks bijzonders hier.
Ik irriteer me er wel aan, want als mensen nou gewoon normaal doen en niet voor 3 maanden inslaan dan is er gewoon genoeg voor iedereen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef Mar_an het volgende:
In Amsterdam schappen leeg vanwege mensen die inslaan. Ik word hier een beetje verdrietig van eigenlijk. Hebben meer mensen dit?
Groenten, spinazie is niet lang houdbaar eh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef PSVCL het volgende:
Alsnog een voorraadje ingeslagen voor de zekerheid.
tonijn en andere vis,linzen,augurken,crackers,spinazie,broodbeleg,rijst ,puree,macroni etc etc
morgen vlees en groenten inslaan
88 rollen wc papier is niet nodig,,was mn reet wel onder de douche als het moet
[..]
Hier valt het nog wel mee, alleen peul vruchten zijn aardig weggekocht en het wc papier
Ja, is echt. Krijg tal van foto's van collega's die even boodschappen wilde doen en de supermarkten welhaast geplunderd worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Belgie aan haar Twitter te zien. Als het al echt is.
Geen tijd, locatie...en daarbij ook niet echt een goede afspiegeling van alle supermarkten...beetje sneu om hier conclusies aan te trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel echt...
Dat moet nog met de desinfecterende handgels blijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
en morgen is weer alles aangevuld
Gek. Ik werd net wat onrustig, want de pepsi max is bijna op. Dus toch maar even bij de Jumbo langsgegaan. De schappen toiletpapier waren redelijk leeg (maar er was nog wel toiletpapier op zich).quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]Zie meerdere tweets van drukke Nederlandse supermarkten en lege vakkentwitter:LinaWjw twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:30:24Ik ging net naar de supermarkt. Alles is op en de rijen zijn niet normaal lang 😫 https://t.co/llgYbpaXgo reageer retweet
Ik trek toch nergens conclusies.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Geen tijd, locatie...en daarbij ook niet echt een goede afspiegeling van alle supermarkten...beetje sneu om hier conclusies aan te trekken.
Is vooral lokaal volgens mij. Op weinig plekken ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben net bij de Jan Linders, Plus en Lidl geweest maar niks bijzonders hier.
lolquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het brood is 's avonds toch altijd wel weg?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |