?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:09 schreef MichaelScott het volgende:
Wilders is een FOK!er, bij deze confirmed
Seriously?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alle scholen dicht in Frankrijk.
Werd net een artikel gepost over de Italiaanse IC's, even later maakt Wilders daar een opmerking over tijdens het debat.quote:
Waar dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef MPC60 het volgende:
Supermarkt hier had ik het laatste pak rijst om 16:30. Daar werd echt in paniek ingekocht door mensen volgens mij. Dezelfde mensen die mij al een maand uitlachen als ik zeg dat ik 2 maanden voor uit kan met mijn voorraad.
Pffff, rillingen inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:06 schreef kilon het volgende:
Ik krijg iedere keer koude rillingen van die berichten van Italiaanse verpleegkundigen, maar het moet herhaald blijven worden.
Dit is de toekomst van heel Europa in 1 tot 2 weken.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-wie-doodgaat.html
niet genoeg eten hebben is gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:10 schreef KI1234 het volgende:
Iedere idioot die nu hamstert brengt de volksgezondheid in gevaar en moet opgesloten worden.
Hier in den haag was alleen het brood op (logisch, einde van de dag) en het vak met pasta was 80 procent leeg. Voor de rest goed gevuld en geen rijen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
[modbreak]
Let aub op met het delen van foto's van lege schappen dat het klopt. Als je enkel post om paniek te zaaien, ben je af.
[/modbreak]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Werd net een artikel gepost over de Italiaanse IC's, even later maakt Wilders daar een opmerking over tijdens het debat.
Ja, dat zegt niets.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Werd net een artikel gepost over de Italiaanse IC's, even later maakt Wilders daar een opmerking over tijdens het debat.
Hier ook de afgelopen weken wat extra meegenomen iedere keer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om nou die rust te hebben dat ik genoeg eten thuis heb en niet hoef te stressen
Hier werkt die prima..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
bol.com inderdaad gewoon weg. Niet eens een foutmelding maar de hele site is er gewoon niet
In een rijk eerste wereld land is er altijd voorraad. Niemand in NL sterft van de honger. Als je ziek in bed ligt kun je laten bezorgen of een familielid de boodschappen laten halen of je woonbegeleider langs laten komen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet genoeg eten hebben is gevaarlijk.
Echt? heb je niet een cashed versie die je bekijkt omdat je er al eerder op bent geweest? Probeer eens wat aan te klikken.quote:
Wij deden even gewoon onze boodschappen, en ik voelde me na het lezen van alle hamsterverhalen bijna geneigd om toch maar veel van alles in te slaan. Toch maar niet gedaan. Overigens meer dan voldoende te verkrijgen bij ons (regio Alkmaar).quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:10 schreef KI1234 het volgende:
Iedere idioot die nu hamstert brengt de volksgezondheid in gevaar en moet opgesloten worden.
Aan het einde van de week volledig bezet dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef capricia het volgende:
Van de 1150 IC bedden zijn er nu 800 bezet.
Ja, is dat niet gemiddeld?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef capricia het volgende:
Gorinchemquote:
Ik kom de site ook helemaal niet op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt? heb je niet een cashed versie die je bekijkt omdat je er al eerder op bent geweest? Probeer eens wat aan te klikken.
Ik kan er echt niet opkomen...
Bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef capricia het volgende:
er zijn niet eens genoeg ziekenhuisbedden in deze situatie, wie weet wat er de komende weken/maanden gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:13 schreef KI1234 het volgende:
[..]
In een rijk eerste wereld land is er altijd voorraad. Niemand in NL sterft van de honger. Als je ziek in bed ligt kun je laten bezorgen of een familielid de boodschappen laten halen of je woonbegeleider langs laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |