nee joh de paniek moet nog beginnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het echt zo verrassend dat mensen nu als gekken beginnen te hamsteren dan? De paniek is (zo goed als) compleet nu..
Als ik dit zie denk ik ook fuck moet dingen gaan halenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel echt...
Broodschap ziet er aan het eind van de dag in onze supermarkt ook zo uit. En die tweede foto, in het onderste schap ligt nog genoeg pastaquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Geen tijd, locatie...en daarbij ook niet echt een goede afspiegeling van alle supermarkten...beetje sneu om hier conclusies aan te trekken.
zo, had ik niet verwachtquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]Zie meerdere tweets van drukke Nederlandse supermarkten en lege vakkentwitter:LinaWjw twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:30:24Ik ging net naar de supermarkt. Alles is op en de rijen zijn niet normaal lang 😫 https://t.co/llgYbpaXgo reageer retweet
Je zeg het zelf al "paniek",quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:48 schreef Cronometer het volgende:
Mensen hamsteren uit paniek. Vrij logisch, toch? Al snap ik niet waarom ze het niet houden bij 1 pak toiletpapier ipv gelijk 5.
In de vriezer wel,, spinazie blokjes tot 2022 geeft ie aanquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Groenten, spinazie is niet lang houdbaar eh.
Inderdaad. Mensen die nu alsnog in paniek rakenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef matthijst het volgende:
Ben inmiddels wel een heel eind klaar met die corona![]()
Allemaal van die "het is maar een griepje" roepers die ineens wakker worden en gaan paniekeren, Pleur toch op
Ja, en op m’n werk hoorde ik gisteren nog (‘gelukkig zijn wij hier niet zoals in de provincie ivm gekte). Nu weet ik niet of alle supermarkten zo zijn in Amsterdam, vast niet hoor. Maar echt veel leegte in vergelijking met ‘normaal’.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, grappige is dat je dat hier ver in de provincie, in Brabant, dus niet ziet hè, behalve sanitaire zeep dan.
Ben je echt zo naief dat je onderstaande reacties/gevoelens niet verwacht?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik dit zie denk ik ook fuck moet dingen gaan halen
Niet uit paniek maar gewoon voor de zekerheid.. je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het echt zo verrassend dat mensen nu als gekken beginnen te hamsteren dan? De paniek is (zo goed als) compleet nu..
Waar dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga morgen vodka preppenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik dit zie denk ik ook fuck moet dingen gaan halen
Is gewoon een zelf-aanwakkerend fenomeen. #FOMOquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet uit paniek maar gewoon voor de zekerheid.. je weet het maar nooit.
Alles voor de likes.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:50 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten dat ook hip he. Effe fotootje maken van je buit voor op instagram enzo.
Zal het niet doen maar het geeft wel dat gevoelquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief dat je onderstaande reacties/gevoelens niet verwacht?
[..]
Dat bestempel ik - zeker voor de nuchtere Nederlander - als een vorm van paniek aankopen doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet uit paniek maar gewoon voor de zekerheid.. je weet het maar nooit.
Dan moet je even links of rechts van je kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
Is er iemand, naast mij, die het debat volgt nu?
Dat is al jaren zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was brood vergeten mee te nemen dus ik fietste net ff terug. Jumbo: niks meer. Hoogvliet: alles leeg. Bij Appie nog een halfje volkomen met maanzaad kunnen meenemen. Meteen maar wat pakken afbak meegenomen.
De rest van de maand leven op pita kaasquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was brood vergeten mee te nemen dus ik fietste net ff terug. Jumbo: niks meer. Hoogvliet: alles leeg. Bij Appie nog een halfje volkomen met maanzaad kunnen meenemen. Meteen maar wat pakken afbak meegenomen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
COR / [LIVE DEBAT] 18:30 Bestrijding Coronavirusquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
COR / [LIVE DEBAT] 18:30 Bestrijding Coronavirusquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
Nee fake. Is niet NL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat Nederland? Verkopen ze daar ook dat PAN-meel?
een gemiddelde lidl/aldi heeft iets als dit snel als er een klein groepje mensen komen..quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben alleen....quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je even links of rechts van je kijken.
Ieuw. Dat eten alleen blanken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de vriezer wel,, spinazie blokjes tot 2022 geeft ie aan
Logischquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je even links of rechts van je kijken.
Thanks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
COR / [LIVE DEBAT] 18:30 Bestrijding Coronavirus
Ik snap sws niet waarom die lui wc-papier preppen. Het is niet zo dat je diarree krijgt oid. Die lollerAmerikanenpreppers hebben alleen wc-papier ingeslagen, zag ik gister in een tweetje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:48 schreef Cronometer het volgende:
Mensen hamsteren uit paniek. Vrij logisch, toch? Al snap ik niet waarom ze het niet houden bij 1 pak toiletpapier ipv gelijk 5.
Heb het uiteindelijk toch nodig, goed voor de gemoedstoestand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is gewoon een zelf-aanwakkerend fenomeen. #FOMO
Ongelofelijk toch!quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die nu alsnog in paniek raken![]()
Doet het hier prima.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef quirina het volgende:
Albert Heijn site ligt ook plat nu. dus online bestellen kan je ook vergeten.
nee hoor doet t gewoon. panic!quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef quirina het volgende:
Albert Heijn site ligt ook plat nu. dus online bestellen kan je ook vergeten.
Ik. Verbazend ook hoeveel kamerleden doodleuk continu op hun telefoon zitten te scrollen en te typenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef DW457 het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef DW457 het volgende:
[..]
Geen tijd, locatie...en daarbij ook niet echt een goede afspiegeling van alle supermarkten...beetje sneu om hier conclusies aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |