quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zo een teamcall over corona voor werk. Ben benieuwd wat er gezegd gaat worden.
Ik had deze maand een nieuwe werknemer moeten aanstellen maar ik heb vandaag tegen m'n manager gezegd dat ik het uitstel want het is er niet het moment voor.
Hier heerst ook een beetje een lacherig sfeertje, wij zijn zo lekker nuchter hier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef Momo het volgende:
Ik zou volledig kunnen gaan thuiswerken, kijken wat voor een mail van de zaak komt straks. Direct manager vond het volgens mij allemaal onzin.
Dit gedeelte kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit ik straks gewoon naar een typische telenovela te kijken met schreeuwende latinas
Ik vrees dat het lachen ze wel vergaat zodra het eerste geval zich aandient...quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Hier heerst ook een beetje een lacherig sfeertje, wij zijn zo lekker nuchter hier.
Vraag me af of dat wel zo verstandig is. Zeg gewoon: wie thuis kan werken werkt thuis, wie dat echt niet kan mag naar kantoor komen, wie afspraken heeft doet dat zoveel mogelijk via skype en als dat niet kan beoordeel je de noodzakelijkheid.
Bij mij ook. Maar het is nog geen mei, het kan nog goedkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Mijn hoop voor ESF met publiek zakt wel elke dag verder weg.
Weet niet, dat het verspreid is over heel Europa maakt het denk ik wel makkelijker om zo'n beslissing al te nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]Zou handig zijn maar lijkt me wel erg vroeg om dat nu al te melden?
Dan volgend jaar geen confederations cup, lijkt me. Kan ik mee leven.
Nee toch!? Gevoelens?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit gedeelte kan ik niet ontkennen![]()
Ze huilen ook wel eens
Denk ik ook vooral om dan ruimte te creëren om competities af te kunnen maken later?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]Zou handig zijn maar lijkt me wel erg vroeg om dat nu al te melden?
Dat wel... nou ja, afwachten maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet niet, dat het verspreid is over heel Europa maakt het denk ik wel makkelijker om zo'n beslissing al te nemen.
I KNOWquote:
Misschien in ieder geval geen publiek jury/familieshows.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Zij blijquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Arizona het volgende:
Oh, mijn dochter mag dus morgen thuisblijven van school in verband met haar verkoudheid
Zou kunnen ja. Gedoe allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk ik ook vooral om dan ruimte te creëren om competities af te kunnen maken later?
Ik zou dat echt ZO kut vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien in ieder geval geen publiek jury/familieshows.
Snap trouwens dat ze nog geen beslissing maken, maar even een berichtje van de EBU over hoe en wat zou niet zo gek zijn vind ik persoonlijk.
De serie steekt wel een beetje de draak met zichzelf, het blijft luchtig. Staat me wel aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het ook een leuke serie voor mannen, denk je?
Zo'n maatregel zet wel extra druk op de organisatie om het ESF ook om te gooien, lijkt me.quote:
Dat denk ik welquote:
Ja maar huilende vrouwen zijn stoere mannen natuurlijk niet zo gek op. Wij willen gewoon actie, vechten, bommen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
I KNOW
Maar de stoere mannen niet hoor.
Alleen dezwakke vrouwtjes
Dit is wel leuke actie hoor, denk wellicht dat je het zou kunnen waarderenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar huilende vrouwen zijn stoere mannen natuurlijk niet zo gek op. Wij willen gewoon actie, vechten, bommen!
(Ik ben wel een wat atypische man als het om TV of films gaat want ik hou juist helemaal niet zo van actiefilms)
Dat is net het enige waarvoor ik een kaartje heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien in ieder geval geen publiek jury/familieshows.
Snap trouwens dat ze nog geen beslissing maken, maar even een berichtje van de EBU over hoe en wat zou niet zo gek zijn vind ik persoonlijk.
Nouja, ik zit alleen met het geld dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is net het enige waarvoor ik een kaartje heb.![]()
En ik zou het begrijpen, maar ik zou dan ook wel weer zo egoistisch zijn dat ik dan zou denken "ik niet, dan de rest ook niet. Cancelen, uitstellen of helemaal geen publiek".
Onze eigen Waddeneilanden zijn ook nog vrijquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Overigens nog geen gevallen op Madagascar. Just sayin'
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Geeft maar weer aan hoe realistisch al dat soort spellen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Drenthe: Het Madagascar van Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).
We kunnen er wel een paar sturen hoor, als de mensen in Assen zich buitengesloten gaan voelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).
Ik denk dat het zomaar niet betalen in elk geval niet de handigste strategie is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring als je je reissom niet op tijd betaald voor een reis? Eerste Aanbetaling is al wel gedaan. Gaat om echt veel geld.
Dan hoeft Depay ook niet te haasten om blessurevrij te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Dinsdag bijeenkomst over EK, UEFA wil het liefst het een jaar verplaatsen
Dat zou voor Nederland met al die blessures niet slecht uitkomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Dinsdag bijeenkomst over EK, UEFA wil het liefst het een jaar verplaatsen
Ja ik denk dat betalen en hopen dat het doorgaat nu het beste is. Denk alleen niet dat ik geld terug ga krijgen als vlucht etc. straks gecanceld is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het zomaar niet betalen in elk geval niet de handigste strategie is.
Oh dat vind ik echt heel sneu!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Funhouse het volgende:
Mijn vader werkt in een groot theater en de nieuwe voorstelling waar hij al maanden aan werkt zou morgen in premiere gaanVooral sneu voor de makers natuurlijk, maar ben ook benieuwd wat dit voor zijn werkt gaat betekenen (meer in de techniek)
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:12 schreef Arizona het volgende:
Mijn ene collega is nu een visum aan het regelen zodat hij mee kan met zijn buitenlandse vrouw als Nederland in lockdown zou gaan
Ik zou, zeker bij uitstel, wel hopen dat de kaartjes gewoon daarvoor geldig blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, ik zit alleen met het geld dusDat zou ik wel echt rot vinden
Ik verwacht het eigenlijk ook niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Dat lijkt me niet nodig. En ook moeilijk als iedereen al in thuisquarantaine zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen er wel een paar sturen hoor, als de mensen in Assen zich buitengesloten gaan voelen.
Bij uitstel lijkt mij dat logisch, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou, zeker bij uitstel, wel hopen dat de kaartjes gewoon daarvoor geldig blijven.
Ik heb weinig zin om straks voor een latere opvoering weer dat gestress van die wachtrij door te gaan en dan misschien geen kaartje hebben.
Iets Russisch-Oostblokachtigs.quote:
Moet toch wel? Zou wel heel raar zijn als ze dat niet terug zouden stortenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou dat echt ZO kut vinden![]()
En heel hypocriet, maar ik mag dan toch hopen dat we wel ons geld terugkrijgen
Iemand had het hier ook over overmacht en als ze anders failliet gaan zou het me niets verbazen dat dat niet kan..quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet toch wel? Zou wel heel raar zijn als ze dat niet terug zouden storten
Ik ga er vanuit dat als het niet doorgaat, het verplaatst wordt en je kaartjes gewoon geldig blijven. Net als bij een zieke artiest, als het concert verplaatst wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand had het hier ook over overmacht en als ze anders failliet gaan zou het me niets verbazen dat dat niet kan..
Beetje wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets Russisch-Oostblokachtigs.
Kijk, ik snap dat je je zorgen maakt om het virus, maar dit vind ik dan weer lichtelijk overdreven
Ja zo sneu echt allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt heel sneu!
Voor alle mensen die zo druk zijn geweest met evenementen de komende maand hoor. Zoveel mensen die daar hun hart en ziel in stoppen.
Ja dat hoop ik maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als het niet doorgaat, het verplaatst wordt en je kaartjes gewoon geldig blijven. Net als bij een zieke artiest, als het concert verplaatst wordt.
Dit denk ik ook. Ik gok er echt op dat het op de één of andere manier zal plaatsvinden, al dan niet met een flinke vertraging.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat als het niet doorgaat, het verplaatst wordt en je kaartjes gewoon geldig blijven. Net als bij een zieke artiest, als het concert verplaatst wordt.
Helemaal cancelen lijkt me niet te gaan gebeuren (alleen al omdat je dan niet weet wie het volgend jaar zou moeten doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij uitstel lijkt mij dat logisch, toch?![]()
Afstel ben ik meer bang voor wat er dan gebeurd
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef Meke het volgende:
Wel bijzonder hoe een gesprek hier gewoon 10 minuten later op vrijwel exact dezelfde wijze door andere mensen herhaald kan worden
Ik hoop hoop hoop het maar!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal cancelen lijkt me niet te gaan gebeuren (alleen al omdat je dan niet weet wie het volgend jaar zou moeten doen), al geeft 'zonder publiek' natuurlijk hetzelfde effect wat dit betreft.
In dat geval kunnen ze bijna niet anders dan geld teruggeven lijk me.
In het geval van uitstel moet dat wel. Zoiets kunnen ze inderdaad gewoon niet maken. Zitten mensen met kaartjes straks alsnog zonder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou, zeker bij uitstel, wel hopen dat de kaartjes gewoon daarvoor geldig blijven.
Ik heb weinig zin om straks voor een latere opvoering weer dat gestress van die wachtrij door te gaan en dan misschien geen kaartje hebben.
Heb tien minuten moeten wachten tot ik 'm kon makenquote:
Geen idee of er ergens nog iets in de kleine lettertjes staat over zo'n situatie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand had het hier ook over overmacht en als ze anders failliet gaan zou het me niets verbazen dat dat niet kan..
Wel bijzonder hoe een gesprek hier gewoon 10 minuten later op vrijwel exact dezelfde wijze door andere mensen herhaald kan worden
Ja, ik heb ook even snel gekeken of het inderdaad 10 minuten warenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb tien minuten moeten wachten tot ik 'm kon maken
Nee ik zit nu ook te zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee of er ergens nog iets in de kleine lettertjes staat over zo'n situatie.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook even snel gekeken of het inderdaad 10 minuten waren
Wel thuis, voorzichtig oversteken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Nou ik ga zo naar huis... Benieuwd of ik mijn kantoor en mijn collega's de komende twee weken nog zie... Verwacht vanavond wel bericht van het werk.
Zo snel zal dat toch ook niet gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:10 schreef Strani het volgende:
Zoiets had ik ook ja. Ik heb ook het halve topic gemistquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet Fok! weer vreselijk trouwensIk had op een gegeven moment 'waarom posten ze niet meer?' maar moest persé refreshen om alle nieuwe berichten te kunnen zien en toen waren we 5 pagina's verder
Ja weet ik toch allemaal niet johquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo snel zal dat toch ook niet gaan.
Als een grote artiest zijn concerten afzegt ivm poliepen/keelpijn/whatever gaan die concerthallen ook niet allemaal failliet, dat zou wat zijn.
Nieuwe reacties laden hier wel, alleen posten gaat enorm traaf af en toe. Soms gewoon zelfs niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet Fok! weer vreselijk trouwensIk had op een gegeven moment 'waarom posten ze niet meer?' maar moest persé refreshen om alle nieuwe berichten te kunnen zien en toen waren we 5 pagina's verder
quote:
Ja dat heb ik ook heel vaak. En ook dat je wilt quoten en dan springen er ineens nieuwe bij en typ je ineens tussen een quote als je niet uitkijktquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe reacties laden hier wel, alleen posten gaat enorm traaf af en toe. Soms gewoon zelfs niet.
Zit ik maar te kijken hoe er steeds meer reacties bijkomen terwijl die van mij maar op 'bezig...' blijft staan.
Dan krijg ik toch een beetje het gevoel dat mijn post gewoon is afgekeurd of zo.
Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op uitstel naar het najaar o.i.d.![]()
Ik gun Nederland een ESF met alles zoals ze uitgedacht hebben, dus alle artiesten, intervalacts, postcards... Alles zoals ze uitgedacht hebben. Ik geloof in Sietse en zijn team. Zij hebben het super goed uitgedacht allemaal en ik gun het ze om (ook voor de eer van Nederland) een super ESF neer te zetten. En dan doe dat maar in het najaar. En als dat op tijd wordt gemeld, dan kunnen de artiesten hier ook rekening mee houden lijkt mij?
Ja voor de organisatie zou ik het ook heel sneu vinden als veel niet door kan gaan of dat het ineens kaal zonder publiek moet. Ze doen alles ZO GOED en alles wees erop dat de editie in Rotterdam echt perfect verzorgd zou gaan zijn. Dus een ESF zoals volgens plan gun ik ze enorm (en ons fans natuurlijk ook)quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op uitstel naar het najaar o.i.d.![]()
Ik gun Nederland een ESF met alles zoals ze uitgedacht hebben, dus alle artiesten, intervalacts, postcards... Alles zoals ze uitgedacht hebben. Ik geloof in Sietse en zijn team. Zij hebben het super goed uitgedacht allemaal en ik gun het ze om (ook voor de eer van Nederland) een super ESF neer te zetten. En dan doe dat maar in het najaar. En als dat op tijd wordt gemeld, dan kunnen de artiesten hier ook rekening mee houden lijkt mij?
Dat is nog nooit eerder gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wilders is het trouwens met van alles oneens.
Allemaal even verbaasd kijken, dan kunnen we weer door.
Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.
Heel goed, ik wist dat ik op jou kon rekenen.quote:
Hoe begrijpelijk het ook is, ik baal er wel echt van. Komt hij eindelijk eens naar Nederland, gooit zo'n stom virus roet in het eten...quote:
De beste stuurluiquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wilders is het trouwens met van alles oneens.
Allemaal even verbaasd kijken, dan kunnen we weer door.
Hm dat zie ik dan weer niet echt zitten eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.
Rusland kan het binnen een paar maanden organiseren indien nodig, daar ben ik van overtuigd. Dus allemaal even op dat prachtige lied stemmen en het probleem lost zichzelf op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.
Ja misschien krijg je het voor elkaar om het later weer in mei te krijgen dan, door steeds een maandje te schuiven. Dit jaar dan Junior Songfestival cancelen, Polen mocht toch al voor de tweede keer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.
Of één keer anderhalf jaar wachten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien krijg je het voor elkaar om het later weer in mei te krijgen dan, door steeds een maandje te schuiven. Dit jaar dan Junior Songfestival cancelen, Polen mocht toch al voor de tweede keer.
Of misschien moeten we hopen dat Duitsland of de UK (haha) wint, die kunnen misschien wat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |