abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:28:23 #176
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191984065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

[..]

_O- _O-
*)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 16:28:42 #177
375570 crew  Cyan9
pi_191984071
Nou, het lijkt erop dat ik voorlopig niet thuis hoef te werken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:29:04 #178
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191984083
Ik hoop eerlijk gezegd op uitstel naar het najaar o.i.d. :@

Ik gun Nederland een ESF met alles zoals ze uitgedacht hebben, dus alle artiesten, intervalacts, postcards... Alles zoals ze uitgedacht hebben. Ik geloof in Sietse en zijn team. Zij hebben het super goed uitgedacht allemaal en ik gun het ze om (ook voor de eer van Nederland) een super ESF neer te zetten. En dan doe dat maar in het najaar. En als dat op tijd wordt gemeld, dan kunnen de artiesten hier ook rekening mee houden lijkt mij?
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:29:24 #179
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191984090
Wilders is het trouwens met van alles oneens.
Allemaal even verbaasd kijken, dan kunnen we weer door. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:29:31 #180
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191984093
O! Ik heb toch Algemene voorwaarden voor de tickets gevonden, even lezen :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191984103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nieuwe reacties laden hier wel, alleen posten gaat enorm traaf af en toe. Soms gewoon zelfs niet.
Zit ik maar te kijken hoe er steeds meer reacties bijkomen terwijl die van mij maar op 'bezig...' blijft staan.

Dan krijg ik toch een beetje het gevoel dat mijn post gewoon is afgekeurd of zo. :P
Ja dat heb ik ook heel vaak. En ook dat je wilt quoten en dan springen er ineens nieuwe bij en typ je ineens tussen een quote als je niet uitkijkt :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191984132
Paracetamol gaat ook in Friesland snel in de supermarkten zag ik net.

Verder geen schaarste gezien.
pi_191984133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op uitstel naar het najaar o.i.d. :@

Ik gun Nederland een ESF met alles zoals ze uitgedacht hebben, dus alle artiesten, intervalacts, postcards... Alles zoals ze uitgedacht hebben. Ik geloof in Sietse en zijn team. Zij hebben het super goed uitgedacht allemaal en ik gun het ze om (ook voor de eer van Nederland) een super ESF neer te zetten. En dan doe dat maar in het najaar. En als dat op tijd wordt gemeld, dan kunnen de artiesten hier ook rekening mee houden lijkt mij?
Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.
pi_191984145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd op uitstel naar het najaar o.i.d. :@

Ik gun Nederland een ESF met alles zoals ze uitgedacht hebben, dus alle artiesten, intervalacts, postcards... Alles zoals ze uitgedacht hebben. Ik geloof in Sietse en zijn team. Zij hebben het super goed uitgedacht allemaal en ik gun het ze om (ook voor de eer van Nederland) een super ESF neer te zetten. En dan doe dat maar in het najaar. En als dat op tijd wordt gemeld, dan kunnen de artiesten hier ook rekening mee houden lijkt mij?
Ja voor de organisatie zou ik het ook heel sneu vinden als veel niet door kan gaan of dat het ineens kaal zonder publiek moet. Ze doen alles ZO GOED en alles wees erop dat de editie in Rotterdam echt perfect verzorgd zou gaan zijn. Dus een ESF zoals volgens plan gun ik ze enorm (en ons fans natuurlijk ook) *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191984149
Wel bijzonder hoe een gesprek hier gewoon 10 minuten later op vrijwel exact dezelfde wijze door andere mensen herhaald kan worden _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191984153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Wel jammer geen Salvador ;(
Idem ;(
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 16:32:02 #187
375570 crew  Cyan9
pi_191984161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wilders is het trouwens met van alles oneens.
Allemaal even verbaasd kijken, dan kunnen we weer door. :+
Dat is nog nooit eerder gebeurd. :o
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:32:20 #188
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191984171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.
Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 16:32:41 #189
375570 crew  Cyan9
pi_191984179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
Wel bijzonder hoe een gesprek hier gewoon 10 minuten later op vrijwel exact dezelfde wijze door andere mensen herhaald kan worden _O-
_O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:32:49 #190
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191984180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, dat ze het later houden. En eventueel dat er dan afgesproken wordt dat het winnende land extra geholpen wordt ofzo bij het organiseren.
Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:33:17 #191
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191984189
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat is nog nooit eerder gebeurd. :o
Heel goed, ik wist dat ik op jou kon rekenen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191984195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Idem ;(
Hoe begrijpelijk het ook is, ik baal er wel echt van. Komt hij eindelijk eens naar Nederland, gooit zo'n stom virus roet in het eten... -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:33:40 #193
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191984202
Artikel 6 - Overmacht

6.1 Ingeval van overmacht in de ruimste zin des woords, waaronder in dit verband mede begrepen ziekte en/of afzegging van de artiest(en), stakingen, brand, slechte weersomstandigheden etcetera, heeft NOS het recht naar eigen inzicht het evenement te verschuiven naar een andere datum, het evenement te verplaatsen naar een andere locatie of het evenement te annuleren. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de Klant om na te gaan of een evenement is afgelast of verschoven en wat de nieuwe tijd en/of locatie zal zijn. Hoewel NOS zal proberen de Klant hiervan zo tijdig mogelijk op de hoogte te stellen middels digitale communicatie, media en social media, kan NOS niet garanderen dat de Klant van de afgelasting op de hoogte gebracht zal worden vóór de datum van het evenement. Klant is verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste contactgegevens bij het bestellen van het toegangsbewijs. NOS is niet gehouden tot vergoeding van kosten die de Klant in dit kader heeft gemaakt.

6.2 Indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door NOS wordt geannuleerd, zal NOS uitsluitend verplicht zijn de vergoeding die de Klant voor het toegangsbewijs aan NOS, al dan niet via een (voor)Verkoopadres als bedoeld in artikel 1.1 heeft voldaan, te restitueren. Restitutie vindt uiterlijk binnen twaalf weken na de geannuleerde datum plaats bij een (voor)Verkoopadres, na overhandiging door de Klant aan dit Verkoopadres van een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs voor het (geannuleerde) evenement. Servicekosten of overige schade zullen niet worden vergoed. Evenmin kan de Klant aanspraak maken op (vervangende) toegang tot een ander evenement. Er vindt geen restitutie plaats ten aanzien van zogenaamde 0-euro tickets (vrijkaarten).

6.3 Indien het evenement als gevolg van of in verband met overmacht door NOS wordt verschoven naar een andere datum blijft het toegangsbewijs geldig voor de nieuwe datum waarop het evenement zal plaatsvinden. Mocht de Klant het evenement op de nieuwe datum niet kunnen of willen bezoeken dan is hij gerechtigd zijn toegangsbewijs in te leveren bij een (voor)Verkoopadres tegen restitutie van de vergoeding welke op het toegangsbewijs is vermeld, of bij gebreke daarvan de vergoeding (uitgezonderd servicekosten) welke de klant via het officiële (voor)verkoop adres als bedoeld in artikel 1.1 heeft betaald. Deze restitutie zal alleen plaatsvinden indien de Klant tijdig een geldig en onbeschadigd toegangsbewijs aan het (voor)Verkoopadres overlegt. Indien het evenement verplaatst is naar een latere datum kan de Klant geen aanspraak maken op restitutie van de voornoemde vergoeding als hij het betreffende toegangsbewijs niet heeft ingeleverd bij het (voor)Verkoopadres binnen vier weken na de verplaatste (nieuwe) datum waarop het evenement plaatsvindt.

Indien het evenement is verplaatst naar een eerdere datum dan vermeld op het toegangsbewijs vervalt het recht van de klant op teruggave van de vergoeding als hij zijn toegangsbewijs niet binnen vier weken na de (oude) datum zoals vermeld op het toegangsbewijs, inlevert bij een (voor)Verkoopadres. Servicekosten of overige schade zullen nimmer worden vergoed. Er vindt geen restitutie plaats ten aanzien van zogenaamde 0-euro tickets (vrijkaarten). Ook kan de klant geen aanspraak maken op (vervangende) toegang tot een ander evenement.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191984203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wilders is het trouwens met van alles oneens.
Allemaal even verbaasd kijken, dan kunnen we weer door. :+
De beste stuurlui :P
pi_191984222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.
Hm dat zie ik dan weer niet echt zitten eigenlijk :{ Voor 1 keer in het najaar wegens omstandigheden oké, maar mei is toch een veel fijnere maand voor het ESF.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191984226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.
Rusland kan het binnen een paar maanden organiseren indien nodig, daar ben ik van overtuigd. Dus allemaal even op dat prachtige lied stemmen en het probleem lost zichzelf op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191984232
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Met zo'n uitstel zal het de komende jaren blijvend later in het jaar zijn, lijkt me.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, of gewoon dat het ESF dan hierna bijvoorbeeld elk jaar in september (of zoiets) georganiseerd wordt. Op zich is dat natuurlijk ook geen ramp, we wachten nu toch al elke keer een jaar. Dan kan dat dan ook wel.
Ja misschien krijg je het voor elkaar om het later weer in mei te krijgen dan, door steeds een maandje te schuiven. Dit jaar dan Junior Songfestival cancelen, Polen mocht toch al voor de tweede keer.

Of misschien moeten we hopen dat Duitsland of de UK (haha) wint, die kunnen misschien wat sneller :D
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:35:20 #198
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191984233
Gewoon geldige tickets als het verplaatst wordt en geld terug als het afgezegd wordt, dus, dat vind ik fijn :) Alleen niet hotel- en vliegtuigtickets enzo, maarja dat kan ook niet echt :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:35:39 #199
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191984240
Ahoy wordt wel lastig hoor om 3 weken leeg te houden in het najaar. Is voor de zaal natuurlijk ook heel nadelig.
  donderdag 12 maart 2020 @ 16:35:47 #200
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191984242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

[..]

Ja misschien krijg je het voor elkaar om het later weer in mei te krijgen dan, door steeds een maandje te schuiven. Dit jaar dan Junior Songfestival cancelen, Polen mocht toch al voor de tweede keer.

Of misschien moeten we hopen dat Duitsland of de UK (haha) wint, die kunnen misschien wat sneller :D
Of één keer anderhalf jaar wachten?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')