Dan ben ik het vanaf nu eens met Angela de Jong. DIT VIRUS IS ÉÉN GROOT FEESTJE.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten dat jij geen vijand meer bent. In deze zware tijden zijn we elkaar meer dan nodig!
Je bent altijd welkom!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wtf. 2 stemmen op mij in die poll.
IK WOON NIET IN TILBURG GVD
Angelagodin. (wat een vervelend kutwijf is dat zeg)quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben ik het vanaf nu eens met Angela de Jong. DIT VIRUS IS ÉÉN GROOT FEESTJE.
[ afbeelding ]
Mogen ze een paar flinke klappen geven. Debiel wijf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Angelagodin. (wat een vervelend kutwijf is dat zeg)
Oei, ook nog iemand uit de risicogroep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
Poll: Wie van de VBL-SC krijgt als eerste corona?
Je hebt gestemd op: JanCees
Vraag @DonRaja maar, die is dichter bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat me niet alleen maat. Ik zit hier maar. In het ETZ. Een paar meter van de SEH.
Oh ja Drizzt weer met zijn "ik zou Nicki niet doen"-actquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer dat walgelijke mokkel in de OP
Ik zit in Brussel nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vraag @:DonRaja maar, die is dichter bij.
Drizztgodquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus je loopt te fappen op een mormel als knetterkrankjorum (ofzoiets) maar deze godin ga je lopen afkraken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt leeft nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drizzt de redder van de mensheid. Wie had dat ooit gedacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
Misschien is Drizzt wel allergisch voor Corona
Ze heeft goeie tieten, maar verder vind ik het een walgelijk wijf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja Drizzt weer met zijn "ik zou Nicki niet doen"-act
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet welquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizztgod
Blij dat je er bent maat, hopelijk CORvrij
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je loopt te fappen op een mormel als knetterkrankjorum (ofzoiets) maar deze godin ga je lopen afkraken?
Wat ben je toch een parodie op alles wat wél normaal is in deze wereld.
Helaas zijn er al 3 parodie topics.
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
Misschien is Drizzt wel allergisch voor Corona
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Drizzt de redder van de mensheid. Wie had dat ooit gedacht.
Laat eens zien dat je mod van VBL bent dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Terwijl hij normaal geen enkele moeite heeft met dikke zeugen. @Knetterkrankjorumquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja Drizzt weer met zijn "ik zou Nicki niet doen"-act
[ afbeelding ]
quote:111 nieuwe patiënten, in totaal 614 positief geteste personen
Per vandaag zijn 111 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 614.
In totaal zijn 86 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis, dat zijn er 24 meer dan gisteren. Er is een nieuwe patiënt in de provincie Utrecht gevonden middels de Nivel Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg peilstations. Dat brengt het totaal op 2 patiënten via de Nivel peilstations.
Van de 614 gemelde patiënten wonen er 273 in de provincie Noord-Brabant en 80 in de provincie Utrecht. Daarnaast wonen er 68 in Zuid-Holland, 53 in Limburg en 48 in Gelderland. 239 van de 614 personen hadden een bron van besmetting in het buitenland. Landen die een besmettingsbron vormden, zijn vooral Italië (193), Oostenrijk (26) en Duitsland (7). Nieuwe landen waar de besmetting hoogstwaarschijnlijk is opgelopen zijn België, Mauritius, Spanje en Zuid-Korea. Voor 123 gevallen is de bron onbekend, dat zijn er 33 meer dan gisteren. Bij 141 gevallen is dit nog in onderzoek. De meerderheid van de patiënten met een onbekende bron woont in Noord-Brabant.
102 van de gemelde patiënten werken in de zorg.
Dat is wel meteen bijna de hele populatie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Drie stipjes voor Friesland erbij. CORRED.
af te lassentwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:59:11@TonRS97 @MikeVerweij @KNVB Mijn opa is al dood, maar ik snap je punt.
Inmiddels ook even met @0nlogisch gepraat en misschien is het toch beter alles af te lassen voorlopig! reageer retweet
Oh nee tochquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
af te lassentwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:59:11@:TonRS97 @:MikeVerweij @:KNVB Mijn opa is al dood, maar ik snap je punt.
Inmiddels ook even met @:0nlogisch gepraat en misschien is het toch beter alles af te lassen voorlopig! reageer retweet![]()
Mig of Tig?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
Nee, dit kan niet.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:AFCNiels
@:Wereldgozer
Dus hij geeft je een mention en jij gaat alsnog als een kleine bitch lopen miepen over een taalfout? Bahquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
af te lassentwitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 13:59:11@:TonRS97 @:MikeVerweij @:KNVB Mijn opa is al dood, maar ik snap je punt.
Inmiddels ook even met @:0nlogisch gepraat en misschien is het toch beter alles af te lassen voorlopig! reageer retweet![]()
Mig of Tig?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
Nee, dit kan niet.
GESLAGENquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee toch
Ik heb niet zo goed geslagen vannacht!
Huh, lassers moeten ook thuiswerken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Mig of Tig?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
Nee, dit kan niet.
geslagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee toch
Ik heb niet zo goed geslagen vannacht!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Mig of Tig?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
Nee, dit kan niet.
Ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Hier is geen redden aan, ik heb het geprobeerd @:ggmm
banden...quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM heeft geen goede dag.
Ik ga een kaarsje voor hem banden.
Nee, ik heb er een puinhoop van gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Hier is geen redden aan, ik heb het geprobeerd @:ggmm
Dank voor mention. Gelachen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Mig of Tig?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA
Nee, dit kan niet.
Jeetje wat een domme fout!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
banden...![]()
Je maakt het alleen maar erger.
bandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
bandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik trap hier niet in. Maar aardig dat je het probeert voor @GGMMquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mag het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch op dit moment;
[ afbeelding ]
Ik gun je dit moment van harte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag het.
Het waren zware weken de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo en ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Maar aardig dat je het probeert voor @:ggmm
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, want niemand weet wat een band is...
Ja, dat is elke dag rond deze tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Massahysteriequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
GOAT. Lock her up en haar schoonzoon.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-03-2020 om 11:15:43“Nancy Pelosi all of a sudden doesn’t like the payroll tax cut, but when Obama proposed it she thought it was a brilliant thing that all of the working families would benefit from because if you get a paycheck, you’re going to take home more money.” @kilmeade @foxandfriends reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.
Ik ga meteen trollen kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Doublepain het volgende:
Wow ze worden wel heel erg mad nu omdat de cijfers tegenvallen
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @Elan lopen verdedigen?quote:
Cijfers vallen helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Doublepain het volgende:
Wow ze worden wel heel erg mad nu omdat de cijfers tegenvallen
In hun ogen wel blijkbaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Cijfers vallen helemaal niet tegen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @:elan lopen verdedigen?
RIVM-goden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is elke dag rond deze tijd.
Ik dacht dat je niet snapte dat scrummie band zei en hij een band posttequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @:elan lopen verdedigen?
Is elke keer nog zo geweest, paar dagen 'lage cijfers' en dan ineens weer boem omhoog. Zag je ook in China.quote:
Ziedend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilfred Derksenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
De welbekende Scrummie.gif uit het "Football Manager als speler"-topic.
Cijfers zeggen ook niks, het is 10x/20x meer zoniet meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is elke keer nog zo geweest, paar dagen 'lage cijfers' en dan ineens weer boem omhoog. Zag je ook in China.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Tot tweemaal toequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wilfred DerksenLegende bij Lierse/
[ afbeelding ]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
RIVM-goden.
Dat je ook direct 2 extremistische groepen krijgt, waarvan de ene helft roept dat het totaal meevalt en er niks aan de hand is en de andere helft er juist een complete conspiracy in ziet.
Elke vorm van nuance is verboden.
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.
[ afbeelding ]
Nog zo'n wereldvreemde mongool die dan zijn mening komt geven. Ik sla over (net als elke andere uitzending van Jinek).quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.
--------quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Scholen dicht
- Alle voetbalwedstrijden afgelast ( @:GGMM )
- Kinderopvang dicht
- Universiteiten dicht
- Bioscopen dicht
Vul aan
Dat is het al .quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.
[ afbeelding ]
Vuile ratquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik word doodmoe van deze constante mentions!
Precies. En dan maakt het niet meer uit of je 100 nieuwe besmettingen hebt of 250.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het al .
[ afbeelding ]
Totale paniek.
Ik heb het niet gedaan, je hebt al genoeg notes verzameld de afgelopen dagen.quote:
Volgens hem kwam het virus ook uit een fabriek in Wuhan, terwijl virologen gewoon met dna-bewijs kunnen aantonen dat deze specifieke virusstam al eeuwen oud is en dus van dieren afkomstig moet zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog zo'n wereldvreemde mongool die dan zijn mening komt geven. Ik sla over (net als elke andere uitzending van Jinek).
Ik heb hem aangepakt voor jequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik word doodmoe van deze constante mentions!
Niemand lacht om mijn grapje nee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben daar geen gevoel voor humor.
Als je niet blauw was had je al lang een ban te pakken gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Als een persconferentie bezig is wordt dat al gezien als slowchat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat een verrassing!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand lacht om mijn grapje nee.
Joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand lacht om mijn grapje nee.
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat de kleine om met deze crisis?
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.
Neequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
COR / Tel hier af tot een Nederlandse lock-down
@:haags_kwartiertje
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.
Hij is ziek. Ik stond gisteren gewoon op het veld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.
Ach gut, wens hem beterschap van mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is ziek. Ik stond gisteren gewoon op het veld.
Doe ik. Dat zal hij op prijs stellen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach gut, wens hem beterschap van mij.
Op de basisschool snappen de jongste kinderen er geen reet meer van. Mogen ineens geen handjes meer geven bij binnenkomst en bij het weggaan. Ziet er best grappig uit als al die kindjes een handje willen blijven geven en de juf een poging doet om er iets anders van te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.
Kan mij niet herinneren dat wij dat ooit deden, is dat iets moderns?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op de basisschool snappen de jongste kinderen er geen reet meer van. Mogen ineens geen handjes meer geven bij binnenkomst en bij het weggaan. Ziet er best grappig uit als al die kindjes een handje willen blijven geven en de juf een poging doet om er iets anders van te maken.
Ja hoort erbij. Netjes begroeten e.d.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat wij dat ooit deden, is dat iets moderns?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wij gaven zondag bij het voetballen en dinsdag bij het darten gewoon nog iedereen een hand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoort erbij. Netjes begroeten e.d.
Nu dus even niet meer met de handen.
Ja ik zou het zelf ook blijven doen, maarja..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij gaven zondag bij het voetballen en dinsdag bij het darten gewoon nog iedereen een hand.
VAN ONS BELASTINGGELD BELACHELIJKquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
DE NOS SITE LIGT ERUIT
IK HERHAAL
DE NOS SITE LIGT ERUIT
Hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef GGMM het volgende:
DE NOS SITE LIGT ERUIT
IK HERHAAL
DE NOS SITE LIGT ERUIT
Url?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet over Jort Kelder heeft al 5 likes. @:rensajacied
9quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/jongejonga/status/1238093414534701056
8 inmiddels.
Dat is lief van je.quote:
Nieuwe klap voor @tong80quote:Jaap Stobbe, de acteur die de Plaaggeest speelde in 'Bassie & Adriaan', is op 21 februari overleden. De dood van de 83-jarige werd vorige maand niet bekendgemaakt.
Ja ik geef alleen likes aan kwalitatief goede tweets. Wellicht moet @RensAjacied dus even bij zichzelf te raden gaan waarom ik nog nooit een like aan hem heb gegevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je.Zeker omdat je gisteren de tweet van @:rensajacied die jou als goede vriend beschouwt géén like gaf.
Nee, deze zag ik niet aankomen. Had wel een creatieve geweest, maar niet een naam die als eerste in je opkomt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De plaaggeest
Had jij hem in je lijstje?
Lekker maatquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:57 schreef Zipportal het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #221 Bijna cijfertijd
Plek #34. NOUIRED. @:caland
Meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://twitter.com/jongejonga/status/1238093414534701056
19.
Ben je aan het werk Lenny?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gestrooid met reports in COR.
@:picommp
Lekker bezig maatquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gestrooid met reports in COR.
@:picommp
Zo dan, die Spaanse is goed nat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik die minister:
[ afbeelding ]
Zou je door haar gecoronariseerd willen worden?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik die minister:
[ afbeelding ]
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je door haar gecoronariseerd willen worden?
leuk voor in quarantainequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik die minister:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
Daar gaat de gangbang van de moeder van onlogisch
Njah, hopelijk wordt er gewoon ingehaald. Dan heb ik hem alvastquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kaartje voor Sparta uit raak je ook niet meer kwijt.
Ze zal weer eerst ingewerkt moeten worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
@:Jojoortje zal wel balen, toch te moeten werken.
IK WIL GEWOON KUNNEN POEPEN ALS NEDERLAND OP SLOT ZIT OKEquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
Mensen zijn serieus wc-papier aan het hamsteren.
Achterlijk kutvolk.
Schattigquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik die minister:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef Caland het volgende:
Als Scrummie het toch eens voor het zeggen had in dit land
baalt zich doodquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/jojoortje/status/1238110898369241088
Jojoortje baalt zich dood.
IK HAAT IJSJESquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IeDerEeEn GrAtiS IJsJeS!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/jojoortje/status/1238110898369241088
Jojoortje baalt zich dood.
Hou het lekker in die regio dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan hier gewoon in de regio ja!!!!!!
Dat is vervelend voor Ruud Vormerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
In België is al het amateurvoetbal ook afgelast tot eind maart.
Ik hoop niet dat @GGMM naar de edit geschiedenis gaat kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar ging iets mis.
Maar ik ben vast te laat.
Gekeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat @:GGMM naar de edit geschiedenis gaat kijken
je bezatten al is dat voor jou wel een optie die gevoelig ligtquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb lichte klachten (keel, neusverkoudheid, hoofdpijn) dus ik moet thuis blijven.
Wat moet ik doen de hele dag? @:drizzt_dourden
Oei. Misschien niet meer in dit topic komen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb lichte klachten (keel, neusverkoudheid, hoofdpijn) dus ik moet thuis blijven.
Valt wel mee. Kan weinig kwaad als ik thuis zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bezatten al is dat voor jou wel een optie die gevoelig ligt
Wat een debielquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
geslagen
@:KingRoland
@:Zipportal
Dat is ook vrij veel voor een inhoudsloze reactie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch was laatst bizar blij met 6 likes ofzo.
Ja een zwerver is ook bizar blij met 10 euro.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch was laatst bizar blij met 6 likes ofzo.
Ik word genegeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ojee, een PM. Dat wijst op een #FREEuser post binnen enkele seconden.
En op 1 april iedereen weer blij, knvb; Competitie weer hervat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat er tot 31 maart geen wedstrijden in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie worden gespeeld. De mensen die deze beslissing hebben genomen mogen wat mij betreft zo snel mogelijk hun armen en benen breken
Ja, ik zou toch zweren zojuist 2 posts te hebben gemaakt met #freecaland erin. Maar die zijn dus nooit aangekomen schijnbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt er komen nu al 2 berichten van jou helemaal niet aan.
Nou ja, zeg. Zoiets had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou toch zweren zojuist 2 posts te hebben gemaakt met #freecaland erin. Maar die zijn dus nooit aangekomen schijnbaar.
Volgde jij ook Elité of was dat iemand andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En op 1 april iedereen weer blij, knvb; Competitie weer hervat.
Oh nee, 1 april!!!
Nopequote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgde jij ook Elité of was dat iemand anders
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:01:32Erg jammer dat er tot 31 maart geen wedstrijden in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie worden gespeeld. De mensen die deze beslissing hebben genomen mogen wat mij betreft zo snel mogelijk hun armen en benen breken reageer retweet
Dat is waar. Zijn er mensen die hier nu posten die geen PM hebben gehad dan???????? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Jij bent immers een zeer goede vriend van Caland
fanquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef KingRoland het volgende:
#prayfortomhanks
@:ggmm en ik zijn fans
Reactie gegeven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Zipportal het volgende:
BreulsGod sloopt indirect Static in dit topic
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?
@:scrummie2.1
@:lenny_leonard
@:fetx
Dit boeit niemand iets.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oké, dan hou ik voor me dat er morgen een nieuw seizoen komt.
Jeetje, wat een enorme idioot is dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Reactie gegeven.
Static snapt er niks van.
Post gezet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Reactie gegeven.
Static snapt er niks van.
TeunGod.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ije-teun-8~ab07910e/
God
@:Zipportal
@:Scrummie2.1
@:Caland (OH, wacht)
Komt door de grote aantallen bezoekers van FOK! denk ik.quote:
Niemand lacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor Ruud Vormer
Genoeg experts op Fok! over heel de dag thuis zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik haat 1 april.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En op 1 april iedereen weer blij, knvb; Competitie weer hervat.
Oh nee, 1 april!!!
Wat een waardeloze kutgrapquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor Ruud Vormer
Gewoon Rutte de schuld geven. Dan gaat alles vanzelf over.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genoeg experts op Fok! over heel de dag thuis zitten.
Mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogen ze een paar flinke klappen geven. Debiel wijf.
Bans worden NIET besproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
Wat heeft Caland misdaan? Mag ook via pm.
Ik sta er echt veel slechter op dan ik dacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden NIET besproken.
En hij heeft al zijn vrienden al een PM gestuurd.
Wat ben je streng zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden NIET besproken.
En hij heeft al zijn vrienden al een PM gestuurd.
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een-topic openen ja of nee
eerste reactie bepaalt
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een-topic openen ja of nee
eerste reactie bepaalt
Deze mag je per direct sluiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
VBL / Wedstrijden waar meer dan 100 man aanwezig zijn afgelast...
Hij is wel heel slecht hoor.
IK WAS NET BEZIG MET EEN REACTIEquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
Leuk Herman.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done. Het spijt me.
Het is een rare dag vandaag!
Ga je dan thuis allemaal vogelhuisjes in elkaar timmeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ojee, het management had zojuist weer overleg.
Ik denk dat we thuis moeten werken.
Nee, ook thuis zorg ik ervoor dat jij je websites kan blijven bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan thuis allemaal vogelhuisjes in elkaar timmeren?
Goed bezig vriend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ook thuis zorg ik ervoor dat jij je websites kan blijven bezoeken.
Direct ontvriend.quote:Dit is een 'TragDrol' een boeddhistisch beschermings symbool vol met mantra's. Dit zijn gebeden in het Tibethaans. Welke heel goed zouden kunnen beschermen tegen het Coronavirus.
Afkomstig van een Godin die besmettelijke ziektes met in het bijzonder virussen. Parnashavari, ook bekend als Ritro Logyunma een vorm van Tara, de eerst vrouwelijke persoon die verlichting bereikte op aarde.
Je zou deze 'Yantra' hier afgebeeld, kunnen gebruiken als achtergrond op je telefoon of uitprinten en op je meditatieruimte, wc, keuken etc. hangen
Zou je jezelf in quarantaine willen plaatsen? Eigenlijk zou @GGMM daar een QUA forumdeel voor moeten maken.quote:
O ja kut, dat komt er ook weer aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |