Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een-topic openen ja of nee
eerste reactie bepaalt
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
Zal ik een-topic openen ja of nee
eerste reactie bepaalt
Deze mag je per direct sluiten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
VBL / Wedstrijden waar meer dan 100 man aanwezig zijn afgelast...
Hij is wel heel slecht hoor.
IK WAS NET BEZIG MET EEN REACTIEquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
Leuk Herman.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Oke
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done. Het spijt me.
Het is een rare dag vandaag!
Ga je dan thuis allemaal vogelhuisjes in elkaar timmeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ojee, het management had zojuist weer overleg.
Ik denk dat we thuis moeten werken.
Nee, ook thuis zorg ik ervoor dat jij je websites kan blijven bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan thuis allemaal vogelhuisjes in elkaar timmeren?
Goed bezig vriend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ook thuis zorg ik ervoor dat jij je websites kan blijven bezoeken.
Direct ontvriend.quote:Dit is een 'TragDrol' een boeddhistisch beschermings symbool vol met mantra's. Dit zijn gebeden in het Tibethaans. Welke heel goed zouden kunnen beschermen tegen het Coronavirus.
Afkomstig van een Godin die besmettelijke ziektes met in het bijzonder virussen. Parnashavari, ook bekend als Ritro Logyunma een vorm van Tara, de eerst vrouwelijke persoon die verlichting bereikte op aarde.
Je zou deze 'Yantra' hier afgebeeld, kunnen gebruiken als achtergrond op je telefoon of uitprinten en op je meditatieruimte, wc, keuken etc. hangen
Zou je jezelf in quarantaine willen plaatsen? Eigenlijk zou @GGMM daar een QUA forumdeel voor moeten maken.quote:
O ja kut, dat komt er ook weer aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |