Ja een zwerver is ook bizar blij met 10 euro.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch was laatst bizar blij met 6 likes ofzo.
Ik word genegeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ojee, een PM. Dat wijst op een #FREEuser post binnen enkele seconden.
En op 1 april iedereen weer blij, knvb; Competitie weer hervat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat er tot 31 maart geen wedstrijden in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie worden gespeeld. De mensen die deze beslissing hebben genomen mogen wat mij betreft zo snel mogelijk hun armen en benen breken
Ja, ik zou toch zweren zojuist 2 posts te hebben gemaakt met #freecaland erin. Maar die zijn dus nooit aangekomen schijnbaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt er komen nu al 2 berichten van jou helemaal niet aan.
Nou ja, zeg. Zoiets had ik vanmiddag ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou toch zweren zojuist 2 posts te hebben gemaakt met #freecaland erin. Maar die zijn dus nooit aangekomen schijnbaar.
Volgde jij ook Elité of was dat iemand andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En op 1 april iedereen weer blij, knvb; Competitie weer hervat.
Oh nee, 1 april!!!
Nopequote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgde jij ook Elité of was dat iemand anders
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:01:32Erg jammer dat er tot 31 maart geen wedstrijden in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie worden gespeeld. De mensen die deze beslissing hebben genomen mogen wat mij betreft zo snel mogelijk hun armen en benen breken reageer retweet
Dat is waar. Zijn er mensen die hier nu posten die geen PM hebben gehad dan???????? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Jij bent immers een zeer goede vriend van Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |