Hou het lekker in die regio dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan hier gewoon in de regio ja!!!!!!
Dat is vervelend voor Ruud Vormerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
In België is al het amateurvoetbal ook afgelast tot eind maart.
Ik hoop niet dat @GGMM naar de edit geschiedenis gaat kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar ging iets mis.
Maar ik ben vast te laat.
Gekeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat @:GGMM naar de edit geschiedenis gaat kijken
je bezatten al is dat voor jou wel een optie die gevoelig ligtquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb lichte klachten (keel, neusverkoudheid, hoofdpijn) dus ik moet thuis blijven.
Wat moet ik doen de hele dag? @:drizzt_dourden
Oei. Misschien niet meer in dit topic komen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb lichte klachten (keel, neusverkoudheid, hoofdpijn) dus ik moet thuis blijven.
Wat moet ik doen de hele dag? @:drizzt_dourden
Valt wel mee. Kan weinig kwaad als ik thuis zit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bezatten al is dat voor jou wel een optie die gevoelig ligt
Wat een debielquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
geslagen
@:KingRoland
@:Zipportal
Ik ben trots op je maat.quote:
wtfquote:
Dat is ook vrij veel voor een inhoudsloze reactie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch was laatst bizar blij met 6 likes ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |