--------quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
- Scholen dicht
- Alle voetbalwedstrijden afgelast ( @:GGMM )
- Kinderopvang dicht
- Universiteiten dicht
- Bioscopen dicht
Vul aan
Dat is het al .quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
De welbekende Scrummie.gif uit het "Football Manager als speler"-topic.
Vuile ratquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik word doodmoe van deze constante mentions!
Precies. En dan maakt het niet meer uit of je 100 nieuwe besmettingen hebt of 250.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is het al .
[ afbeelding ]
Totale paniek.
Ik heb het niet gedaan, je hebt al genoeg notes verzameld de afgelopen dagen.quote:
Volgens hem kwam het virus ook uit een fabriek in Wuhan, terwijl virologen gewoon met dna-bewijs kunnen aantonen dat deze specifieke virusstam al eeuwen oud is en dus van dieren afkomstig moet zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nog zo'n wereldvreemde mongool die dan zijn mening komt geven. Ik sla over (net als elke andere uitzending van Jinek).
Ik heb hem aangepakt voor jequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:25 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik word doodmoe van deze constante mentions!
Niemand lacht om mijn grapje nee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben daar geen gevoel voor humor.
Als je niet blauw was had je al lang een ban te pakken gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Als een persconferentie bezig is wordt dat al gezien als slowchat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat een verrassing!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand lacht om mijn grapje nee.
Joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand lacht om mijn grapje nee.
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat de kleine om met deze crisis?
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.
Neequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
COR / Tel hier af tot een Nederlandse lock-down
@:haags_kwartiertje
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die maakt zich drukker om de training die hij gisteren gemist heeft.
Hij is ziek. Ik stond gisteren gewoon op het veld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.
Ach gut, wens hem beterschap van mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is ziek. Ik stond gisteren gewoon op het veld.
Doe ik. Dat zal hij op prijs stellen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach gut, wens hem beterschap van mij.
Op de basisschool snappen de jongste kinderen er geen reet meer van. Mogen ineens geen handjes meer geven bij binnenkomst en bij het weggaan. Ziet er best grappig uit als al die kindjes een handje willen blijven geven en de juf een poging doet om er iets anders van te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de geruststellende woorden van paps neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |