Jeetje wat een domme fout!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
banden...![]()
Je maakt het alleen maar erger.
bandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM heeft geen goede dag.
Ik ga een kaarsje voor hem banden.
bandenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik trap hier niet in. Maar aardig dat je het probeert voor @GGMMquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mag het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch op dit moment;
[ afbeelding ]
Ik gun je dit moment van harte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag het.
Het waren zware weken de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo en ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Maar aardig dat je het probeert voor @:ggmm
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, want niemand weet wat een band is...
Ja, dat is elke dag rond deze tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Massahysteriequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hele Corona-topic escaleert de moeder. Voer voor psychologen waarom mensen reageren zoals ze reageren op zo'n gebeurtenis..
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
GOAT. Lock her up en haar schoonzoon.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-03-2020 om 11:15:43“Nancy Pelosi all of a sudden doesn’t like the payroll tax cut, but when Obama proposed it she thought it was a brilliant thing that all of the working families would benefit from because if you get a paycheck, you’re going to take home more money.” @kilmeade @foxandfriends reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar na. Daarom is social media ook puur vergif voor een virus als deze.
Ik ga meteen trollen kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Doublepain het volgende:
Wow ze worden wel heel erg mad nu omdat de cijfers tegenvallen
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @Elan lopen verdedigen?quote:
Cijfers vallen helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Doublepain het volgende:
Wow ze worden wel heel erg mad nu omdat de cijfers tegenvallen
In hun ogen wel blijkbaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Cijfers vallen helemaal niet tegen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @:elan lopen verdedigen?
RIVM-goden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is elke dag rond deze tijd.
Ik dacht dat je niet snapte dat scrummie band zei en hij een band posttequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hele gif slaat nergens op. Niet grappig en de enige link is dat er een band in voorkomt. Maar ga je nou de humor van @:elan lopen verdedigen?
Is elke keer nog zo geweest, paar dagen 'lage cijfers' en dan ineens weer boem omhoog. Zag je ook in China.quote:
Ziedend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wilfred Derksenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
De welbekende Scrummie.gif uit het "Football Manager als speler"-topic.
Cijfers zeggen ook niks, het is 10x/20x meer zoniet meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is elke keer nog zo geweest, paar dagen 'lage cijfers' en dan ineens weer boem omhoog. Zag je ook in China.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Tot tweemaal toequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wilfred DerksenLegende bij Lierse/
[ afbeelding ]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
RIVM-goden.
Dat je ook direct 2 extremistische groepen krijgt, waarvan de ene helft roept dat het totaal meevalt en er niks aan de hand is en de andere helft er juist een complete conspiracy in ziet.
Elke vorm van nuance is verboden.
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk er nog precies hetzelfde over als voor de cijfers van vanmiddag. Het gaat een grote teringzooi worden.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.
[ afbeelding ]
Nog zo'n wereldvreemde mongool die dan zijn mening komt geven. Ik sla over (net als elke andere uitzending van Jinek).quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat het vanavond duiden bij Jinek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |