Die amuletverhaallijn is wel een guilty pleasure van mequote:Op woensdag 11 maart 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa ik zat ook net terug te lezen, overal dacht ik: ojaaa dat was VET![]()
Tot bij dat amuletverhaal
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je beschrijft nu Messi en Ronaldo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je altijd één idioot hebben die allemaal tricks doet en niet overspeelt.
Ja, preciesquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je beschrijft nu Messi en Ronaldo.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die amuletverhaallijn is wel een guilty pleasure van meHet was zo fout als wat, al was die hele
Ja, met die enge nonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat klooster vond ik nog wel oké, die hele amulet kon ik echt niet volgen hoor.
Ik vond die Wiet ook veel spannender ofzoZe leek ouder dan de nieuwe Wiet en ook minder sociaal
Alsof ze niet 100 was
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Trump maakt van George W. Bush ineens een prima president... zo slecht is hijquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon aannemen dat de VS gewoon fucked is.
Geen vliegtuigen en boten meer van daar naar hier laten komen, gewoon vergeten dat het bestaat.
Die kaart lijkt wel wat achter te lopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
Hier kun je per land het aantal gevallen zien: https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521648f8a5beeeee1b9125cd.
Toch wel typisch die enorme verschillen tussen landen.
Ja, zeker nu er echt iets mis aan het gaan is daar is goed te zien waarom je zo'n joker niet als leider moet hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump maakt van George W. Bush ineens een prima president... zo slecht is hij
Ja die is inderdaad actueler en vooral overzichtelijker. Die andere was eigenlijk de eerste die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kaart lijkt wel wat achter te lopen.
Persoonlijk vind ik deze wel overzichtelijk.
https://localfocus2.appspot.com/5e57cde10ca70
Ja Zuster Vincenza was echt zo'n heerlijke weirdo geschifte slechterikquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, met die enge nonMaar dat klooster vond ik nog wel oké, die hele amulet kon ik echt niet volgen hoor.
Ik vond die Wiet ook veel spannender ofzoZe leek ouder dan de nieuwe Wiet en ook minder sociaal
Alsof ze niet 100 was
Verstandig. Jammer voor je reis, maar Rome loopt niet wegquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb mijn vlucht naar Rome maar eens omgeboekt. Dat is nu heen naar Wroclaw en terug vanuit Gdansk geworden. Zal uiteraard volgende maand wel nog de vraag worden hoezeer Polen het land op slot heeft gegooid.
Dát is hoe ze je pakken ja. Ze adverteren met goedkope tickets van slechts een paar honderd euro en dan bij het boeken gooien ze er zomaar centen bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:06 schreef Redefine het volgende:
Aan het eind van het boeken, kreeg ik wel nog niet bericht.
Vanwege de beschikbaarheid is de prijs van uw ticket(s) met EUR 0,01 gestegen nadat u deze selectie heeft gemaakt.
Nou ja, laat dan maar zitten he
Lijers. Zakkenkloppers!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:06 schreef Redefine het volgende:
Aan het eind van het boeken, kreeg ik wel nog niet bericht.
Vanwege de beschikbaarheid is de prijs van uw ticket(s) met EUR 0,01 gestegen nadat u deze selectie heeft gemaakt.
Nou ja, laat dan maar zitten he
Zoals altijd worden we beflikkerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dát is hoe ze je pakken ja. Ze adverteren met goedkope tickets van slechts een paar honderd euro en dan bij het boeken gooien ze er zomaar centen bij.
Los van hoe het nog zou lopen, waren alle vluchten naar Italië tot 3 april al geannuleerd. De kans was dan bijzonder groot dat het tot eind april wel zou doorgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig. Jammer voor je reis, maar Rome loopt niet wegHoop voor je dat je Polen-reis dan wél doorgaat!
Rellen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals altijd worden we beflikkerd
Wel slim van je om het gewoon in de gaten te houden en om te boeken waar het kan!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Los van hoe het nog zou lopen, waren alle vluchten naar Italië tot 3 april al geannuleerd. De kans was dan bijzonder groot dat het tot eind april wel zou doorgaan.
En in dit geval is het alternatief ook niet zo erg, want: Polen![]()
Alleen zijn ze daar nu ook wel al scholen aan het sluiten, dus dat wordt afwachten.
Ja. En de hooivorken mogen niet worden doorgegeven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rellen! [ afbeelding ]
Wel allemaal een paar meter afstand houden tijden het rellen.
Nja, het is niet puur gebaseerd op waar het nog relatief rustig is. Het heeft er ook mee te maken dat, veel andere alternatieven een stuk duurder waren dan normaal. Dat ik voor een aantal bestemmingen een visum nodig heb wat op korte termijn lastig is. Een aantal landen nog te koud is eind april. En voor sommige bestemmingen wil ik iets meer voorbereidingstijd hebben (bijvoorbeeld door Cyrillisch schrift etc.).quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel slim van je om het gewoon in de gaten te houden en om te boeken waar het kan!Kans zit erin dat Polen ook wel op slot gaat misschien, maar zou fijn zijn als je gewoon wel weg kan
Dat speelt inderdaad dan ook allemaal mee. Maar wel fijn dat je zo snel een goed alternatief hebt kunnen vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nja, het is niet puur gebaseerd op waar het nog relatief rustig is. Het heeft er ook mee te maken dat, veel andere alternatieven een stuk duurder waren dan normaal. Dat ik voor een aantal bestemmingen een visum nodig heb wat op korte termijn lastig is. Een aantal landen nog te koud is eind april. En voor sommige bestemmingen wil ik iets meer voorbereidingstijd hebben (bijvoorbeeld door Cyrillisch schrift etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |