Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef LazyDave het volgende:
En de reden dat er zoveel vrouwenmoorden zijn, vrouwen vallen op de foute types. De mannen met een grote bek.
Helemaal mee eens. En ik ken een man die al kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen, echt een klootzak (tegenover alles en iedereen) en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken. Natuurlijk zorgt hij niet voor die kinderen, maar ja dat is wat vrouwen willen. Ja, het is makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Op dit topic zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
welke 'zachte en empatische jongens' ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef LazyDave het volgende:
en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken.
klagen? Waar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef N.icka het volgende:
Klagende mannen, niets zo onaantrekkelijk...
Doei.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Pumpalov het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de OP op basis van de reacties niet meer de moeite waard vond om te lezen.
Byequote:
Zielig is het juiste woord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
Vrouwen zijn de poortbewakers. Dat is helaas zo. Die jongens zijn gewoon niet brutaal genoeg (en meestal niet brutaal an sich).quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik ken een man die al kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen, echt een klootzak (tegenover alles en iedereen) en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken. Natuurlijk zorgt hij niet voor die kinderen, maar ja dat is wat vrouwen willen. Ja, het is makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welke 'zachte en empatische jongens' ?
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef RM-rf het volgende:
TS klinkt alsof hij vooral een enorme hekel aan vrouwen heeft.
Weet je wat een Stacy is ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.
De enorme toename van dit soort 'wah wah vrouwen zijn kutwijven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef Chia het volgende:
Kon je niet een vergelijkbaar janktopic vinden? Dit soort topics worden zo ongeveer wekelijks geopend.
Misschien moeten we gewoon een incel subforum maken. FOK! lijkt hun nieuwe thuishaven te zijn - dan kunnen we ze net zo goed verwelkomen en een eigen plekje geven waar je niet hoeft te komen als je dat niet wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef Chia het volgende:
Kon je niet een vergelijkbaar janktopic vinden? Dit soort topics worden zo ongeveer wekelijks geopend.
Nee, de op is natuurlijk niet stiekem een klaagzang.quote:
Ik post hem idd nog maar een keer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
De enorme toename van dit soort 'wah was vrouwen zijn kutwiiven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.
Ja, zulke mensen bestaan. Misschien dat jij ze niet kent, maar ze bestaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welke 'zachte en empatische jongens' ?
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef embedguy het volgende:
[..]
Nee, de op is natuurlijk niet stiekem een klaagzang.
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef SugeLucky het volgende:
Het draait om balans.
Te onafhankelijk of te aanhankelijk is allebei niet aantrekkelijk voor velen.
Nou okee, je hebt je mening al helemaal klaar, dus wat is dan nog het nut van het topic?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.
alleen al een zin als: vrouwen weten gewoon niet beter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een incel subforum maken. FOK! lijkt hun nieuwe thuishaven te zijn - dan kunnen we ze net zo goed verwelkomen en een eigen plekje geven waar je niet hoeft te komen als je dat niet wil
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
De enorme toename van dit soort 'wah wah vrouwen zijn kutwijven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.
Jij hebt gewoon een bepaalde kleur pil genomen bedoel je.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Een observatie is geen mening maar een momentopname. Nu jij weer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nou okee, je hebt je mening al helemaal klaar, dus wat is dan nog het nut van het topic?
Niet echt, want een jaar geleden had hij ook al zo'n topic en hij heeft de eerste stappen in de goede richting gezet en dat moet hij gewoon door zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:12 schreef Benzyl het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:
R&P / Nauwelijks contact met vrouwen, wat doe ik verkeerd?
Hier heb je toch alleen medeleven mee? Een nette jongen die alles voor elkaar heeft en hij vraag zich af wat hij verkeerd doet. En jouw antwoord is hem uitschelden en belachelijk maken?
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:12 schreef Benzyl het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:
R&P / Nauwelijks contact met vrouwen, wat doe ik verkeerd?
Hier heb je toch alleen medeleven mee? Een nette jongen die alles voor elkaar heeft en hij vraag zich af wat hij verkeerd doet. En jouw antwoord is hem uitschelden en belachelijk maken?
*mic drop*quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.
Ik had het niet over introvert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.
Maar wat wil je nu met je topic dan? Want ik zie niet waar je nu precies heen wil.quote:
Ik ga even eten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:13 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Een observatie is geen mening maar een momentopname. Nu jij weer.
Staat in de titel van dit topic.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu met je topic dan? Want ik zie niet waar je nu precies heen wil.
Het is complex. Ieder vrouw is anders, en het gaat om hoe je haar laat voelen, en wat ze zelf wil of zoekt. Sociale status en aantrekkelijk zijn helpt, maar is niet alles.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Staat in de titel van dit topic.
Een discussie over wat een man aantrekkelijk maakt is toch interessant.
De OP is alleen mijn blik op dingen. Ik sta open voor discussie.
ik zeg dat niet als een klacht maar als een observatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.
quote:springen door haar huppels
Lente, dan spelen de hormonen op...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef bijdehand het volgende:
wat is dat met die incels de laatste tijd
1. Zie gendergluide topic in sex. Je generalisatie van VROUWEN is heel apartquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef Benzyl het volgende:
Laatste tijd denk ik hierover. Wat maakt nou een man succesvol in de wereld van (vrouwen) daten? Wat vinden vrouwen nou - ECHT - belangrijk? Niet wat ze zeggen aantrekkelijk te vinden maar wat ze echt aantrekkelijk vinden.
Ik dacht altijd dat als je egoïstisch bent dat je dan minder in trek bent bij het tegengeslacht maar ik ben recent tot de realisatie gekomen dat het tegendeel waar is. Mannen die egoïstisch zijn zijn juist beter in trek bij de vrouwen. Mannen die strijden om hun eigen belang door moed te tonen. Zoals als eerste naar een vrouw toe te stappen, haar te leren kennen en daarna haar te laten “chasen” in plaats van zelf chasen.
Looks zijn dan ook minder van belang als je een man bent als je die type man bent die ik boven beschreef. De aardige man zijn, de deur voor haar open houden, haar maaltijd betalen, en dan vervolgens springen door haar huppels is gewoon mega onaantrekkelijk voor een vrouw, ondanks dat ze het tegendeel beweren.
De test zit hem juist dat je niet naar vrouwen luistert. Vrouwen weten gewoon niet beter. Dat ligt allemaal vast in hun Dna om te overleven. Vrouwen willen mannen die ze niet onder de knie kunnen krijgen. Vroeger was dat heel belangrijk want als zij haar man onder de knie kan krijgen dan kunnen anderen dat ook en dat zou betekenen dat haar veiligheid en de veiligheid van haar kinderen niet gegarandeerd is.
Dit is ook de reden waarom er zoveel scheidingen zijn. Grotendeels dankzij - extreem - feminisme. Vrouwen willen gewoon geen man die ze kunnen temmen. Ze zijn voorgelogen. En mannen zijn voorgelogen dat als ze hunzelf laten domesticeren dat ze dan geaccepteerd worden. Mensen zijn gewoon nog voor een deel beest en bepaalde drangen kan je gewoon niet onder de bank steken. Dat is voor de man zo maar ook voor de vrouw.
Ik ben zelf niet anti feminisme maar ik ben wel tegen de extreme feministen. Ik wilde dit even kwijt want ik lees dat veel mannen op dit forum problemen hebben met daten. Nederlandse mannen hebben twee opties:
1. Ze worden een echte man (want anders vinden ze niemand, en als ze iemand vinden worden ze geditcht)
2. Ze vinden een niet Europese vrouw die niet beïnvloed is door feminisme
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat vinden vrouwen nou echt belangrijk, aldus vooral mannen
Met eten heeft iedereen ook andere voorkeur. Ik heb nooit het tegendeel beweert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef M1stral het volgende:
Want nu blijkt het vooral een verkapt “wat zoekt de vrouw in de man” topic. Maar dat zal voor iedereen anders zijn en daarom dus niet eenduidig te beantwoorden.
Dit vind ik tot nu toe de beste omschrijving wat vrouwen belangrijk vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is complex. Ieder vrouw is anders, en het gaat om hoe je haar laat voelen, en wat ze zelf wil of zoekt. Sociale status en aantrekkelijk zijn helpt, maar is niet alles.
Probleem is dat vrouwen zelf niet zo goed weten wat ze willen vaak. En daarnaast zijn ze heel onzeker vaak.
Dat is geen vergelijking. Alle mannen zijn goed, alleen heb je de varianten hamburger en pasta. Jij lijkt te willen horen dat je een slechte man bent die niemand lust, zodat je de oorzaak van je probleem niet bij jezelf hoeft te leggen, want "natuurlijk", "aangeboren" en dat soort onzin. Je moet echt een enorme retard zijn, zo eentje die voortdurend kwijlt en geen zinnig woord kan zeggen, niks zelfstandig kan en eruit ziet alsof ie door een stadbus is geplet (en ook zo beweegt) wil je in de buurt komen van "geen een vrouw vind me leuk". Maar goed, dat soort retards vind je zelfs op FOK! niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Met eten heeft iedereen ook andere voorkeur. Ik heb nooit het tegendeel beweert.
Dat de ene liever een hamburger heeft en de andere pasta betekent niet dat er een verschil bestaat tussen een goede pasta en een slechte pasta.
Mansplainingquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:50 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Dit vind ik tot nu toe de beste omschrijving wat vrouwen belangrijk vinden.
Ik denk dat het ook met opties heeft te maken. Als een vrouw niet veel te kiezen heeft dan zal ze veel concessies moeten maken om niet buiten de boot te vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
1. Zie gendergluide topic in sex. Je generalisatie van VROUWEN is heel apart
2. Dieptepsychologie en individualisme. Google het .
Huh? Volgens mij projecteren sommige mensen hun eigen problemen op mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking. Alle mannen zijn goed, alleen heb je de varianten hamburger en pasta. Jij lijkt te willen horen dat je een slechte man bent die niemand lust, zodat je de oorzaak van je probleem niet bij jezelf hoeft te leggen, want "natuurlijk", "aangeboren" en dat soort onzin. Je moet echt een enorme retard zijn, zo eentje die voortdurend kwijlt en geen zinnig woord kan zeggen, niks zelfstandig kan en eruit ziet alsof ie door een stadbus is geplet (en ook zo beweegt) wil je in de buurt komen van "geen een vrouw vind me leuk". Maar goed, dat soort retards vind je zelfs op FOK! niet.
Bijzondere vergelijking wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:20 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij projecteren sommige mensen hun eigen problemen op mij.
Fysiek aantrekkelijk zijn is helemaal niet genoeg. Vrouwen willen ook doorgaans persoonlijkheid zien. Zelf zie ik persoonlijkheid als een verlengstuk van aantrekkelijkheid.
En nogmaals: het heeft ook met opties te maken. Je kunt wel filet Mignon lekker vinden maar als je het niet kunt veroorloven dan moet je het met riblappen van de Aldi doen.
Nee, er bestaat niet zoiets als een objectieve "goede" persoonlijkheid of een "goed" uiterlijk. Smaken verschillen en er zijn veel meer aspecten, zoals macht en geld waar vrouwen al dan niet voor vallen, of dingen als veiligheid, geborgenheid. Alleen bij de complete retard kunnen we er vrij zeker van zijn dat die algemeen onaantrekkelijk wordt gevonden. Maar die zijn zover heen dat ze er zelf niets van merken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:20 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij projecteren sommige mensen hun eigen problemen op mij.
Fysiek aantrekkelijk zijn is helemaal niet genoeg. Vrouwen willen ook doorgaans persoonlijkheid zien. Zelf zie ik persoonlijkheid als een verlengstuk van aantrekkelijkheid.
En nogmaals: het heeft ook met opties te maken. Je kunt wel filet Mignon lekker vinden maar als je het niet kunt veroorloven dan moet je het met riblappen van de Aldi doen.
Nee, je moet niks. Je kunt er ook voor kiezen om die riblappen ook links te laten liggen omdat ze vol zitten met hormonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef Benzyl het volgende:
Ik denk dat het ook met opties heeft te maken. Als een vrouw niet veel te kiezen heeft dan zal ze veel concessies moeten maken om niet buiten de boot te vallen.
Dus dat “Kijk!!!!! Deze vrouw is op zo’n man gevallen!!! Zie je wel!!!!!!” is totaal niet relevant. Want we weten allemaal op wat voor mannen mooie vrouwen (met veel opties) vallen.
De nette brave jongen wordt gewoon aan de kant gelaten door mooie vrouwen want die vrouwen hebben opties. Dus het is niet alleen SMAAK maar ook opties. Je kan wel als vrouw filet Mignon lekker vinden maar als je het niet kan krijgen dan betekent het niet veel. Dan moet je het maar doen met riblappen van de Aldi.
Precies, helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:03 schreef Lunatiek het volgende:
Nee, er bestaat niet zoiets als een objectieve "goede" persoonlijkheid of een "goed" uiterlijk. Smaken verschillen en er zijn veel meer aspecten, zoals macht en geld waar vrouwen al dan niet voor vallen, of dingen als veiligheid, geborgenheid. Alleen bij de complete retard kunnen we er vrij zeker van zijn dat die algemeen onaantrekkelijk wordt gevonden. Maar die zijn zover heen dat ze er zelf niets van merken.
Het is tamelijk zinloos te vragen wat vrouwen willen, de een wil friet en de ander patat. Het is dus zinnig te vragen aan de vrouw die je graag zou willen hebben wat zij aantrekkelijk vindt. Of ze vindt jouw aantrekkelijk, of niet, en als je je best doet kan ze die mening nog veranderen, maar meestal niet.
Inderdaad. Mannen moeten gewoon niet klagen, alles slikken en oppotten enzo. en dan mentaal kapot gaan. Dat is veel beter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef N.icka het volgende:
Klagende mannen, niets zo onaantrekkelijk...
Daarom appel 🍏quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen moeten gewoon niet klagen, alles slikken en oppotten enzo. en dan mentaal kapot gaan. Dat is veel beter.
Nee, mannen die zich uitenecht walgelijk.
Zo is het en niet anders.quote:
Het is dezelfde persoon die die incel belachelijk maakte in die recente topic over “weinig contact met vrouwen” of zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen moeten gewoon niet klagen, alles slikken en oppotten enzo. en dan mentaal kapot gaan. Dat is veel beter.
Nee, mannen die zich uitenecht walgelijk.
Onderscheid tussen gezond eten en ongezond eten bestaat zeker ook niet? Mager vlees is gezonder. En niemand kiest riblappen over filet mignon in de realiteit. Tjonge jonge. Ik zeg maar verder niks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, er bestaat niet zoiets als een objectieve "goede" persoonlijkheid of een "goed" uiterlijk. Smaken verschillen en er zijn veel meer aspecten, zoals macht en geld waar vrouwen al dan niet voor vallen, of dingen als veiligheid, geborgenheid. Alleen bij de complete retard kunnen we er vrij zeker van zijn dat die algemeen onaantrekkelijk wordt gevonden. Maar die zijn zover heen dat ze er zelf niets van merken.
Het is tamelijk zinloos te vragen wat vrouwen willen, de een wil friet en de ander patat. Het is dus zinnig te vragen aan de vrouw die je graag zou willen hebben wat zij aantrekkelijk vindt. Of ze vindt jouw aantrekkelijk, of niet, en als je je best doet kan ze die mening nog veranderen, maar meestal niet.
Dit denk ik ook inderdaad. In de keren dat bij mij tot een relatie kwam ging het eigenlijk heel simpel: interesse tonen, seksuele spanning opbouwen, vooral aandacht geven ipv vragen (of op je af laten komen iig) en een beetje de moeite doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:41 schreef Cockwhale het volgende:
't is toch doodsimpel als je date om een relatie op te bouwen? Als je interesse toont en initiatief neemt, je je best doet om er goed (of iig beter) uit te zien, goed kleed en een beetje gevoel voor romantiek in je donder hebt...
Omdat er op een theoretische manier mee bezig zijn niet zo eng is dan daadwerkelijk iets doen en eventueel falen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders.
Maar valt wel op dat er steeds meer van die personen van het mannelijke geslacht over analyseren en er bijna een studie van maken hoe ze nu een vrouw aan de haak kunnen slaansad
Precies er is voor ieder wat wils, zelfs voor de mensen die niet zo gunstig in de datingmarkt staan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Eens. Sluit ook mooi aan bij de OP.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef LeesFoknl het volgende:
IK blijf bij mijn mening !!
Wat maakt een man succesvol in daten?
Het antwoord is dat je de juiste vindt.
Want mensen willen iets, zoeken iets in een relatie dat zij als een toevoeging, een verbetering, upgrade van hun leven beschouwen. En dat is voor de meeste mensen een aantal vaste waardes die de meeste mensen zich wensen, en daarnaast een aantal waardes die bepaalde individuen hebben, zoeken in de ander. dat geldt voor mannen en vrouwen.
Tuurlijk, verzorg je goed, niet te dik en te dun in extreme mate, geen grote armoede, enz. Maar daarnaast heeft men specifieke wensen. En die maken het verschil waarom de ene doorsnee mens (m/v) wel een relatie heeft, en een ander niet. Hij, zij is degene tegengekomen die net die extra's zoekt die die ander heeft. Of in ieder geval in de nabijheid ervan komt.
Daarom, wees een goede versie van jezelf, zorg dat je lichamelijk maatschappelijk sociaal enz. okay bent, en probeer niet je te veranderen in een heel ander persoon. Zelfs als je dat lukt, hoe lang hou je dat dan vol?
Wel zou ik zeggen, doe veel, en vooral wat je leuk vindt. Dus ook een breed interessegebied en vele vaardigheden. Die lang niet op topniveau hoeven te zijn. Je hoeft daar geen topper in te zijn, maar een vooral ENTHOUSIASTE mede geïnteresseerde, mede beoefenaar en doener te zijn. Wat je leuk vindt en dat doen. Of dat nou jaarlijks een carnavals praalwagen bouwen is, of lid van een leesgroep van de plaatselijke bibliotheek, of dat je jezelf toelegt op Aziatisch koken of thuis zelf ijs maken. Met je hond naar de hondenschool of een band of koor, of dansen / dansles. Volg een cursus Spaans, intuïtief tekenen, NLP of ga pingpongen.
De 3 E's, Energie, Enthousiasme en Empathie. Dat zij al eeuwen oude "wetten"
Dan voeg ik er van mij nog wat toe;, glimlach, lach. Naar mensen. Heel veel mensen, heb ik bemerkt, zijn onzeker. Niets is dan zo fijn als iemand die (blijkbaar) jou welwillend aankijkt en glimlacht of toelacht. Dat opent deuren.
En natuurlijk, leef een leven, ga dingen doen, zorg dat je met mensen van het andere geslacht regelmatig, maar zeker niet altijd dezelfde, dus met veel verschillende mensen in contact komt. En dan dingen waar je kan verwachten dat je die soort mensen tegenkomt waar je ook graag een partner in zou willen vinden.
Dus, alweer, doe wat je leuk vindt, waar je je goed bij voelt. Dan krijg je meer dates en die dates zullen waardevoller zijn.
Ja Femke, ik deel jouw bezorgdheid. Vooral dat met die motorrijders. Ik constateer al 30 jaren dat zijn de motorrijders van vroeger niet meer. DE oude motorrijder (de oude mentaliteit motorrijder) is eenzaam geworden. Het zijn allemaal softies die 's winters niet rijden ipv gewoon een zijspan aan hun motor hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel een heel raar beeld van de vrijgezelle man door dit soort topics. Het idee dat ze constant lopen te strijden, moedig op hun fiets/auto/motor rondrijden als ridders waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, zoekend naar een vrouw in nood die zich als een emotioneel onstabiele vaatdoek zich voor hun voeten werpt.
Aan eind van de dag wanneer ze geen vrouw hebben gevonden achter de computer schuiven om hun krankzinnigheid te uiten waarom ze geen vrouw kunnen vinden.
Ohja, want in Nederland zijn helemaal geen zelfstandige vrouwen die kunnen reizen, zonder zich daarbij als hoertje te willen aanbiedenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:
Laatst in Azië, een (mooie en redelijk jonge) vrouw vertelt mij ze gaat naar Australië. (Via via kon ze aan een visum komen). Ik vraag, wat ga je daar doen, waar ga je van leven? Zegt ze, I can cook, clean and fuck. Don't worry, I will manage.
Kijk, met zo een durf je de oorlog in....
Nou, als 'normale' vrijgezelle man voel ik echt totaal niet de behoefte om in dit topic te posten over waarom ik geen vrouw zou kunnen vinden dus ik denk dat het ook wel een klein beetje een automatisch vooroordeel is, door het type mensen dat hier wel gaat posten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel een heel raar beeld van de vrijgezelle man door dit soort topics. Het idee dat ze constant lopen te strijden, moedig op hun fiets/auto/motor rondrijden als ridders waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, zoekend naar een vrouw in nood die zich als een emotioneel onstabiele vaatdoek zich voor hun voeten werpt.
Aan eind van de dag wanneer ze geen vrouw hebben gevonden achter de computer schuiven om hun krankzinnigheid te uiten waarom ze geen vrouw kunnen vinden.
En dat is dus ook een belangrijk deel van mijn advies aan zowel vrijgezelle mannen en vrouwen. Is het moeilijk jouw gewenste type partner te vinden, kijk dan over de rand van je soepbord (Het soepbord bedoel ik West Europa mee). Naar daar waar, raar maar waar je zowaar, werkelijk waar bij de 5% meest geliefde en gewenste potentiële partners (M/V) behoort.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja Femke, ik deel jouw bezorgdheid. Vooral dat met die motorrijders. Ik constateer al 30 jaren dat zijn de motorrijders van vroeger niet meer. DE oude motorrijder (de oude mentaliteit motorrijder) is eenzaam geworden. Het zijn allemaal softies die 's winters niet rijden ipv gewoon een zijspan aan hun motor hangen.
En die zich voor een rondwarend virusje bijna in hun broek doen!
Vroeger, echt waar, zo gauw als het niet meer vriezen deed, reden wij motor in ons t-shirt. Dan wapperden ons de borstharen voor ons gezicht.
En dat is helaas ook gaande bij de vrouwen. Echte vrouwen, met pit, die weten wat ze willen, kom je nog maar zo weinig tegen in West Europa, nog maar te zwijgen over Nederland, Duitsland en België.
Laatst in Azië, een (mooie en redelijk jonge) vrouw vertelt mij ze gaat naar Australië. (Via via kon ze aan een visum komen). Ik vraag, wat ga je daar doen, waar ga je van leven? Zegt ze, I can cook, clean and fuck. Don't worry, I will manage.
Kijk, met zo een durf je de oorlog in....
Misschien zijn ze verder dodelijk saai? Mijn man is ook een bijzonder lieve man. En daarnaast absoluut niet rijk en geen standaard knappe man.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
Ja, ben al 20 jaar in een vaste relatie. IK geef advies aan vrijgezelle mannen en vrouwen, hoop hen te kunnen helpen te vinden wat ze zoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nou, als 'normale' vrijgezelle man voel ik echt totaal niet de behoefte om in dit topic te posten over waarom ik geen vrouw zou kunnen vinden dus ik denk dat het ook wel een klein beetje een automatisch vooroordeel is, door het type mensen dat hier wel gaat posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |