Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef SugeLucky het volgende:
Het draait om balans.
Te onafhankelijk of te aanhankelijk is allebei niet aantrekkelijk voor velen.
Nou okee, je hebt je mening al helemaal klaar, dus wat is dan nog het nut van het topic?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.
alleen al een zin als: vrouwen weten gewoon niet beter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon een incel subforum maken. FOK! lijkt hun nieuwe thuishaven te zijn - dan kunnen we ze net zo goed verwelkomen en een eigen plekje geven waar je niet hoeft te komen als je dat niet wil
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
De enorme toename van dit soort 'wah wah vrouwen zijn kutwijven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.
Jij hebt gewoon een bepaalde kleur pil genomen bedoel je.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Een observatie is geen mening maar een momentopname. Nu jij weer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nou okee, je hebt je mening al helemaal klaar, dus wat is dan nog het nut van het topic?
Niet echt, want een jaar geleden had hij ook al zo'n topic en hij heeft de eerste stappen in de goede richting gezet en dat moet hij gewoon door zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:12 schreef Benzyl het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:
R&P / Nauwelijks contact met vrouwen, wat doe ik verkeerd?
Hier heb je toch alleen medeleven mee? Een nette jongen die alles voor elkaar heeft en hij vraag zich af wat hij verkeerd doet. En jouw antwoord is hem uitschelden en belachelijk maken?
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:12 schreef Benzyl het volgende:
[..]
[..]
Het is ook een epidemie. En ik vind het maar seksistisch om alles op die stapel te gooien:
R&P / Nauwelijks contact met vrouwen, wat doe ik verkeerd?
Hier heb je toch alleen medeleven mee? Een nette jongen die alles voor elkaar heeft en hij vraag zich af wat hij verkeerd doet. En jouw antwoord is hem uitschelden en belachelijk maken?
*mic drop*quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.
Ik had het niet over introvert.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het verhaal van de jongen uit die post haalt je eigen OP natuurlijk wel volledig onderuit - hij geeft aan dat hij talloze introverte nerds aan een vriendin ziet komen.
Maar wat wil je nu met je topic dan? Want ik zie niet waar je nu precies heen wil.quote:
Ik ga even eten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:13 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Een observatie is geen mening maar een momentopname. Nu jij weer.
Staat in de titel van dit topic.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu met je topic dan? Want ik zie niet waar je nu precies heen wil.
Het is complex. Ieder vrouw is anders, en het gaat om hoe je haar laat voelen, en wat ze zelf wil of zoekt. Sociale status en aantrekkelijk zijn helpt, maar is niet alles.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:47 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Staat in de titel van dit topic.
Een discussie over wat een man aantrekkelijk maakt is toch interessant.
De OP is alleen mijn blik op dingen. Ik sta open voor discussie.
ik zeg dat niet als een klacht maar als een observatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.
quote:springen door haar huppels
Lente, dan spelen de hormonen op...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef bijdehand het volgende:
wat is dat met die incels de laatste tijd
1. Zie gendergluide topic in sex. Je generalisatie van VROUWEN is heel apartquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef Benzyl het volgende:
Laatste tijd denk ik hierover. Wat maakt nou een man succesvol in de wereld van (vrouwen) daten? Wat vinden vrouwen nou - ECHT - belangrijk? Niet wat ze zeggen aantrekkelijk te vinden maar wat ze echt aantrekkelijk vinden.
Ik dacht altijd dat als je egoïstisch bent dat je dan minder in trek bent bij het tegengeslacht maar ik ben recent tot de realisatie gekomen dat het tegendeel waar is. Mannen die egoïstisch zijn zijn juist beter in trek bij de vrouwen. Mannen die strijden om hun eigen belang door moed te tonen. Zoals als eerste naar een vrouw toe te stappen, haar te leren kennen en daarna haar te laten “chasen” in plaats van zelf chasen.
Looks zijn dan ook minder van belang als je een man bent als je die type man bent die ik boven beschreef. De aardige man zijn, de deur voor haar open houden, haar maaltijd betalen, en dan vervolgens springen door haar huppels is gewoon mega onaantrekkelijk voor een vrouw, ondanks dat ze het tegendeel beweren.
De test zit hem juist dat je niet naar vrouwen luistert. Vrouwen weten gewoon niet beter. Dat ligt allemaal vast in hun Dna om te overleven. Vrouwen willen mannen die ze niet onder de knie kunnen krijgen. Vroeger was dat heel belangrijk want als zij haar man onder de knie kan krijgen dan kunnen anderen dat ook en dat zou betekenen dat haar veiligheid en de veiligheid van haar kinderen niet gegarandeerd is.
Dit is ook de reden waarom er zoveel scheidingen zijn. Grotendeels dankzij - extreem - feminisme. Vrouwen willen gewoon geen man die ze kunnen temmen. Ze zijn voorgelogen. En mannen zijn voorgelogen dat als ze hunzelf laten domesticeren dat ze dan geaccepteerd worden. Mensen zijn gewoon nog voor een deel beest en bepaalde drangen kan je gewoon niet onder de bank steken. Dat is voor de man zo maar ook voor de vrouw.
Ik ben zelf niet anti feminisme maar ik ben wel tegen de extreme feministen. Ik wilde dit even kwijt want ik lees dat veel mannen op dit forum problemen hebben met daten. Nederlandse mannen hebben twee opties:
1. Ze worden een echte man (want anders vinden ze niemand, en als ze iemand vinden worden ze geditcht)
2. Ze vinden een niet Europese vrouw die niet beïnvloed is door feminisme
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat vinden vrouwen nou echt belangrijk, aldus vooral mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |