Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef LazyDave het volgende:
En de reden dat er zoveel vrouwenmoorden zijn, vrouwen vallen op de foute types. De mannen met een grote bek.
Helemaal mee eens. En ik ken een man die al kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen, echt een klootzak (tegenover alles en iedereen) en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken. Natuurlijk zorgt hij niet voor die kinderen, maar ja dat is wat vrouwen willen. Ja, het is makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Op dit topic zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
welke 'zachte en empatische jongens' ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef LazyDave het volgende:
en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken.
klagen? Waar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef N.icka het volgende:
Klagende mannen, niets zo onaantrekkelijk...
Doei.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Pumpalov het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de OP op basis van de reacties niet meer de moeite waard vond om te lezen.
Byequote:
Zielig is het juiste woord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
Vrouwen zijn de poortbewakers. Dat is helaas zo. Die jongens zijn gewoon niet brutaal genoeg (en meestal niet brutaal an sich).quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik ken een man die al kinderen heeft bij 3 verschillende vrouwen, echt een klootzak (tegenover alles en iedereen) en de zachtaardige en empatische jongens hebben het nakijken. Natuurlijk zorgt hij niet voor die kinderen, maar ja dat is wat vrouwen willen. Ja, het is makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welke 'zachte en empatische jongens' ?
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef RM-rf het volgende:
TS klinkt alsof hij vooral een enorme hekel aan vrouwen heeft.
Weet je wat een Stacy is ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Bewijs dat maar. 1 bewijsstuk is genoeg.
De enorme toename van dit soort 'wah wah vrouwen zijn kutwijven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef Chia het volgende:
Kon je niet een vergelijkbaar janktopic vinden? Dit soort topics worden zo ongeveer wekelijks geopend.
Misschien moeten we gewoon een incel subforum maken. FOK! lijkt hun nieuwe thuishaven te zijn - dan kunnen we ze net zo goed verwelkomen en een eigen plekje geven waar je niet hoeft te komen als je dat niet wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef Chia het volgende:
Kon je niet een vergelijkbaar janktopic vinden? Dit soort topics worden zo ongeveer wekelijks geopend.
Nee, de op is natuurlijk niet stiekem een klaagzang.quote:
Ik post hem idd nog maar een keer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
De enorme toename van dit soort 'wah was vrouwen zijn kutwiiven/sletten/oppervlakkig want ze zien niet wat een Nice Guy ik ben' is inderdaad opvallend te noemen.
Ja, zulke mensen bestaan. Misschien dat jij ze niet kent, maar ze bestaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
welke 'zachte en empatische jongens' ?
Ik bekijk het als een antropoloog zonder oogkleppen. Als ik zeg dat een kikker groen is dan zeg ik dat niet als een klacht maar als een observatie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef embedguy het volgende:
[..]
Nee, de op is natuurlijk niet stiekem een klaagzang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |