AH, heerlijk selectiefquote:
Ik durf niet naar andere mensen te kijken in de bibliotheek hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat er inmiddels tienduizenden Nederlanders besmet zijn
Mee eens. Deze hele onzin is gewoon klakkeloos overgegaan in het seizoensgriepje wat hier al wasquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat er inmiddels tienduizenden Nederlanders besmet zijn
Bron: De Standaardquote:Burgemeester van Antwerpen Bart De Wever (N-VA) zei in een eerste reactie dat hij geen evenementen kan verbieden op basis van een advies zoals dat van de federale en regionale regeringen. ‘En als er zo’n richtlijn komt, dan zou er toch ook een schadefonds moeten komen om een economisch bloedbad in de sector en bij de vele onderaannemers te vermijden’, vindt hij.
dat je er nog durft te komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik durf niet naar andere mensen te kijken in de bibliotheek hier.
Ik geloof niets meer van die cijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook een minder grote toename, omdat de huisgenoten niet meer testen en meetellen.
Wat dan een vals gevoel van 'valt allemaal wel mee' veroorzaakt en mensen zich minder aan voorschriften en verzoeken houden.
Cijfers zijn sowieso zinloos zonder context van aantal kritieke gevallen en herstelden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Het lijkt hier wel een Corona-feestje, iedereen enthousiast om zoveel mogelijk nieuwe besmettingen bevestigd te zien krijgen. Ik denk dat sommige balen als het aantal vroeg of laat gaat stagneren.
Enorm, vannacht ook voor geen meter geslapen maar ik werd uit bed gesleurd en moest wel de trein op.quote:
uhm, dan zie je het toch echt verkeerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Het lijkt hier wel een Corona-feestje, iedereen enthousiast om zoveel mogelijk nieuwe besmettingen bevestigd te zien krijgen. Ik denk dat sommige balen als het aantal vroeg of laat gaat stagneren.
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Ja, ongelukkige mensen die hopen dat de wereld in brand komt te staan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.
Je moet geen zaken hier gaan lopen insinuerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.
Historisch gezien doen gebieden waar een ziekte veel doden heeft veroorzaakt het de jaren daarna meestal beter in de groeicijfers dan gebieden waar de ziekte niet wasquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Doden zijn goed voor de economie volgens het RIVM
Telkens als ze willen publiceren roept iemand van de redactie 'stop, er komt er nog 1 bij'quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Minimunt het volgende:
begrijp dat nou.. cijfers worden pas rond 14:15 bekend gemaakt.. standaard.
Ja, mensen met luchtwegproblemen en mensen met hartvaatziekten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Elan het volgende:
Zijn mensen bekend met luchtwegproblemen, bijvoorbeeld astma nou ook kwetsbaarder dan "gezonde" individuen?
Ondertussen zijn alle evenementen boven 1000 personen in Vlaanderen effectief afgelast. Er wordt aan een lijst gewerkt van wat allemaal wordt geschrapt. Organisatoren brengen berichten uit via sociale media. De burgemeester wordt ingehaald door de feiten (en hij heeft niets op met het hogere niveau dus het is meer rivaliteit dan een vraag om duidelijkheid).quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef crystal_meth het volgende:
In België geeft de regering het advies om evenementen met duizend of meer mensen te verbieden.
In Brussel en Wallonië doet men dat, in Vlaanderen (waar de meeste gevallen zijn) veel minder.
Verbieden van evenementen is een bevoegdheid van de burgemeester, maar De Wever claimt dat hij het niet kan doen op basis van een advies, en wil eerst een regeling om de economische schade te vergoeden...
twitter:HLN_BE twitterde op woensdag 11-03-2020 om 13:46:03LIVE. Eerste coronadode in België - 47 nieuwe besmettingen - Sportpaleis, Lotto Arena en Vorst Nationaal schrappen komende 2 weken alle events - Studio 100 stelt shows uit https://t.co/C8esIdd8mt https://t.co/iSj0CUDCWG reageer retweet
Bron??quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Minimunt het volgende:
Ik had ze gister al om 11:48quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Minimunt het volgende:
Ik begreep van wel. Asthma weet ik niet zeker, maar over het algemeen geldt wel "hoe beter je longen hoe groter de kans op weinig klachten"quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Elan het volgende:
Zijn mensen bekend met luchtwegproblemen, bijvoorbeeld astma nou ook kwetsbaarder dan "gezonde" individuen?
ligt eraan hoeveel testen ze gedaan hebben...oh wachtquote:
Dat is kut. Mijn neefje is astmatisch, loopt ook regelmatig met zo;n inhalator.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik begreep van wel. Asthma weet ik niet zeker, maar over het algemeen geldt wel "hoe beter je longen hoe groter de kans op weinig klachten"
Gezien het kennelijk vaak op de longen slaat bij bijv ouderen, zou best wel eens kunnen. (Geen idee of dat ook al zo aangetoond is)quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Elan het volgende:
RIP. De apocalyps is aanstaande.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef alpeko het volgende:
Theater De Bussel in Oosterhout heeft alle voorstellingen tot 17 maart geschrapt
Maar ze hebben wel gezegd elke dag met 1 update te komen, en die kwam tot nu toe elke keer rond 14:00.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Remco het volgende:
Er is volgensmij ook nooit gezegd, we maken dagelijks nieuwe cijfers bekend om 14:00
Jaja en rond 14:00 het hoogtepunt van de dag. de updatequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef ConnerJohn het volgende:
[..]
Ja, ongelukkige mensen die hopen dat de wereld in brand komt te staan.
Heeft het leven nog zin, denk je?quote:
Betekent ook niet gelijk dat hij erge klachten gaat krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is kut. Mijn neefje is astmatisch, loopt ook regelmatig met zo;n inhalator.
Gelukkig is hij nog klein dus wellicht minder vatbar.
Ben drie jaar geleden gestopt, doe nu wel aan vapen. Hoop dat m'n risico lager of afwezig is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Mensen die roken hebben ook al een achterstand gelijk
moet je ff in italie zeggen dat het "onzin" is....of als je bekenden van jou aan overlijdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mee eens. Deze hele onzin is gewoon klakkeloos overgegaan in het seizoensgriepje wat hier al was
Niet echt, maar dan spreek ik voor mijzelf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft het leven nog zin, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |