AH, heerlijk selectiefquote:
Ik durf niet naar andere mensen te kijken in de bibliotheek hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat er inmiddels tienduizenden Nederlanders besmet zijn
Mee eens. Deze hele onzin is gewoon klakkeloos overgegaan in het seizoensgriepje wat hier al wasquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat er inmiddels tienduizenden Nederlanders besmet zijn
Bron: De Standaardquote:Burgemeester van Antwerpen Bart De Wever (N-VA) zei in een eerste reactie dat hij geen evenementen kan verbieden op basis van een advies zoals dat van de federale en regionale regeringen. ‘En als er zo’n richtlijn komt, dan zou er toch ook een schadefonds moeten komen om een economisch bloedbad in de sector en bij de vele onderaannemers te vermijden’, vindt hij.
dat je er nog durft te komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik durf niet naar andere mensen te kijken in de bibliotheek hier.
Ik geloof niets meer van die cijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook een minder grote toename, omdat de huisgenoten niet meer testen en meetellen.
Wat dan een vals gevoel van 'valt allemaal wel mee' veroorzaakt en mensen zich minder aan voorschriften en verzoeken houden.
Cijfers zijn sowieso zinloos zonder context van aantal kritieke gevallen en herstelden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Het lijkt hier wel een Corona-feestje, iedereen enthousiast om zoveel mogelijk nieuwe besmettingen bevestigd te zien krijgen. Ik denk dat sommige balen als het aantal vroeg of laat gaat stagneren.
Enorm, vannacht ook voor geen meter geslapen maar ik werd uit bed gesleurd en moest wel de trein op.quote:
uhm, dan zie je het toch echt verkeerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Het lijkt hier wel een Corona-feestje, iedereen enthousiast om zoveel mogelijk nieuwe besmettingen bevestigd te zien krijgen. Ik denk dat sommige balen als het aantal vroeg of laat gaat stagneren.
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef ConnerJohn het volgende:
Ja, ongelukkige mensen die hopen dat de wereld in brand komt te staan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.
Je moet geen zaken hier gaan lopen insinuerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Joh, iedereen hoopt hier maar op 1 ding chaos, dat was al vanaf topic #1 duidelijk.
Historisch gezien doen gebieden waar een ziekte veel doden heeft veroorzaakt het de jaren daarna meestal beter in de groeicijfers dan gebieden waar de ziekte niet wasquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Doden zijn goed voor de economie volgens het RIVM
Telkens als ze willen publiceren roept iemand van de redactie 'stop, er komt er nog 1 bij'quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:07 schreef Minimunt het volgende:
begrijp dat nou.. cijfers worden pas rond 14:15 bekend gemaakt.. standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |