RIVM doet dit gewoon bewustquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja en rond 14:00 het hoogtepunt van de dag. de update
Geeft vapen niet veel meer problemen dan roken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben drie jaar geleden gestopt, doe nu wel aan vapen. Hoop dat m'n risico lager of afwezig is.![]()
Ik hoest of kuch iig nooit bijna.
Zou het zo veel verschil maken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geeft vapen niet veel meer problemen dan roken?
Misschien pas vanavond, als de beurzen gesloten zijn. Doen ze in andere landen ook, om nog meer korte termijn paniek/economische schade in te perken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
RIVM doet dit gewoon bewust
Voor longkanker volgens mij wel, ik zal even zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou het zo veel verschil maken?
Straks pakt het Coronavirus alles van ons af. Zelfs kleinere dartevents worden geschrapt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet echt, maar dan spreek ik voor mijzelf.
Longkanker is een ander topicquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Voor longkanker volgens mij wel, ik zal even zoeken
Ik ben sinds 2 weken 100% overgestapt op vapen. Verschil is al merkbaar. En nog lekkerder ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben drie jaar geleden gestopt, doe nu wel aan vapen. Hoop dat m'n risico lager of afwezig is.![]()
Ik hoest of kuch iig nooit bijna.
Ik ben er bang voor dat we allemaal onze pleziertjes vaarwel kunnen zeggen voor de komende 3/4 maanden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks pakt het Coronavirus alles van ons af. Zelfs kleinere dartevents worden geschrapt.
Welke problemen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geeft vapen niet veel meer problemen dan roken?
Het bleek dit te zijn: https://www.metronieuws.n(...)sterieuze-longziektequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Longkanker is een ander topic
verplaats je de klap dan niet naar morgenvroegquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien pas vanavond, als de beurzen gesloten zijn. Doen ze in andere landen ook, om nog meer korte termijn paniek/economische schade in te perken.
Nou, jonge mensen van de 30 die in China overleden waren aan het virus waren vaak allemaal rokers. Men rookt echt als een ketter daar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef Toefjes het volgende:
Denk dat het voor de jongere rokers niet uitmaakt dit virus trouwens. Het zal niet het verschil tussen leven en dood maken, gezien de leeftijdsopbouw van de doden.
Ik geef je een knuffel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks pakt het Coronavirus alles van ons af. Zelfs kleinere dartevents worden geschrapt.
Het het dat überhaupt gehad amice?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft het leven nog zin, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |