quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet![]()
![]()
Projectie leert mij dat je zelf angst voelt. Doe er iets aan. Met de juiste informatie vooraf kan je dat managen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Het is een vraag. Je bent enorm bang, dus wat doe je daar mee behalve bijna 24 uur oer dag hier je angst delen?![]()
![]()
Ik denk dat wij vandaag volgen en datzelfde bericht krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werkgever hier heeft besloten dat het kantoor op slot gaat, dus dat we de rest van de week thuis moeten werken.
*Breda*
*grotere overheidsorganisatie, dus besluitvoering duurt wat langer wellicht*Ja maar, ja maar, HET IS MAAR EEN GRIEPJE!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat dit in West Europa aan het gebeuren is
En nog onvoorstelbaarder is het dat mensen hier nog steeds niet de ernst van de situatie willen inzien"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik snap het ook niet hoor, maar Nederland is toch zogenaamd zo rijk! Gooi die gesloten ziekenhuizen weer open en neem de ongewenst werkloze zorgmedewerkers weer aan en bied ze een fatsoenlijk loon. Wat wij zelf niet nodig hebben (en dat is veel) geef aan Italië.![]()
Hoorde het gisteravond ook op straat. "Het is maar een griepje"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat dit in West Europa aan het gebeuren is
En nog onvoorstelbaarder is het dat mensen hier nog steeds niet de ernst van de situatie willen inzienAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat een kinderachtige jij-bak reactie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:27 schreef _I het volgende:
[..]
Projectie leert mij dat je zelf angst voelt. Doe er iets aan. Met de juiste informatie vooraf kan je dat managen.
Ik ben gewoon aan het werk en ben niet bang.![]()
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 04:40:39BREAKING: Mongolia puts capital city on lockdown after first case of coronavirus reageer retweet
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
De realiteit in beeld ...quote:Gezicht naar beneden. Patiënten vastgeketend aan machines in het ziekenhuis. Artsen in beschermende pakken. De Italiaanse tv-zender Piazzapulita en nieuwsagentschap Reuters verpreidden gisteren schokkende beelden van coronazieken op intensieve zorgen.
Net als in de film lopen dokters rond in beschermende pakken. Patiënten liggen met hun gezicht naar beneden gedrukt in ziekenhuisbedden. Hun lichamen vastgeketend aan tubes en baxters. De foto’s doen even naar adem happen. En dat is net de bedoeling. Dokter Daniele Macchini van het Humanitas Gavazzeni-ziekenhuis in Bergamo, die de strijd tegen Covid-19 vergelijkt met een oorlog, hoopt dat de beelden aanzetten tot nadenken.
“Het is niet de bedoeling om mensen te doen panikeren”, zegt hij. “Maar we moeten beseffen dat de bedreiging echt is, klinkt het. “Ik huiver ervan dat de boodschap niet goed overkomt.”
Dokter Macchini vindt het verschrikkelijk dat de mensen het virus wegzetten als ware het een doordeweeks griepje. “Terwijl mensen opscheppen over niet bang zijn, aanwijzingen negeren, protesteren omdat hun routine tijdelijk van streek is, vindt de epidemiologische ramp plaats.”
“Ik herinner me nog een week geleden dat ik wachtte op de resultaten van een wattenstaafje. Als ik erover nadenk, lijkt mijn bezorgdheid over een mogelijk geval bijna belachelijk en ongerechtvaardigd, nu ik heb gezien wat er gebeurt. De situatie is nu dramatisch op zijn zachtst gezegd.”
“Er zijn geen chirurgen, urologen, orthopedisten meer. We zijn alleen artsen die deel uitmaken van een enkel team om deze tsunami te overwinnen die ons heeft overweldigd.”
“Gevallen vermenigvuldigen zich, met een snelheid van 15 tot 20 opnames per dag, allemaal om dezelfde reden. De resultaten van de labo’s komen nu na elkaar: positief, positief, positief. De intensive care in.”
“Het personeel is uitgeput. Ik zag vermoeidheid op gezichten die voorheen niet wisten wat vermoeidheid was, ondanks hun al vermoeiende werklasten. Er zijn geen verschuivingen meer, geen uren meer. Het sociale leven is opgeschort. We zien onze families niet meer uit angst hen te infecteren. Sommigen van ons zijn ondanks de protocollen al besmet geraakt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Wie begint er nou?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige jij-bak reactie.
Ik ben gewoon aan het werk en ben niet bang.
Voor mijn werk moet ik dit volgen en toevallig ben ik de directeur, dus mag dat ook de hele dag.
Angst heb ik niet hiervoor, ben na 2 keer kanker en een missende nier wel redelijk doorgewinterd in het accepteren van ziektes.
Het stoort mij mateloos dat de informatievoorziening zo bedroevend is. Al weken. Daarom reageer ik, niet vanuit angst.![]()
Hoogbejaarde mannen zijn het kwetsbaarsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De realiteit in beeld ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
En dus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hoogbejaarde mannen zijn het kwetsbaars![]()
Las ik ook, dacht meteen aan alle plaatjesstrooiers hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:33 schreef remlof het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)jker-virus~be176a36/
Deze man is 1 avondje eerder onder de wol gegaan en daarna lekker door gaan skiën.![]()
Ook de realiteitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
stoer verhaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Las ik ook, dacht meteen aan alle plaatjesstrooiers hier.
Deze man is 1 avondje eerder onder de wol gegaan en daarna lekker door gaan skiën.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Een beetje zoals elke bejaarde komt te overlijden dus, er zijn al complicaties en dan is een kleine infectie links of rechts al fataal.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan word een uitgebreid achtergrond verhaal in de Volkskrant afgedaan als stoer verhaal, maar alle plaatjes van willekeurige mannen in witte pakken worden überhaupt geen vraagtekens bij gezetquote:![]()
![]()
Ik hou van je Hollandse nuchterheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals elke bejaarde komt te overlijden dus, er zijn al complicaties en dan is een kleine infectie links of rechts al fataal.![]()
Dat was al bekend toch? Kwetsbaarste groep voor ernstige klachten zijn bejaarde rokende mannen met bestaande gezondheidsklachten.quote:![]()
We zijn nou eenmaal een nuchter volkje, @onlogischquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou van je Hollandse nuchterheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Dan word een uitgebreid achtergrond verhaal in de Volkskrant afgedaan als stoer verhaal, maar alle plaatjes van willekeurige mannen in witte pakken worden überhaupt geen vraagtekens bij gezet
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
- voor klachten over moderatie kan je in FB terecht.
[ Bericht 90% gewijzigd door Lonaa op 10-03-2020 08:43:43 ]![]()
Collega die in Brabant woont en al 1 week hoest en koorts heeft, krijgt van dokter te horen. Zal wel griep zijn. Niet testen, ga gewoon naar je werk.
Hele land afsluiten etc. gaat wat ver. Maar het beleid van Nederland is het tegenovergestelde. We willen bovenaan de lijst komen zo snel mogelijk.
We laten Italië niet winnen.
Dus ga lekker hoestend met koorts zoveel mogelijk je begeven tussen de mensen. We testen vooral zo min mogelijk totdat half Nederland hoestend doodziek is en dan BAM halen we in één keer Italië in.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik werk in een kledingzaak in een drukke stad ik ben de lul denk ik
Ik overweeg preventief ziekmelden![]()
![]()
Het RIVM heeft toch gezegd dat Brabanders tot 16 maart thuis moeten blijven, ook bij lichte verschijnselen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
Collega die in Brabant woont en al 1 week hoest en koorts heeft, krijgt van dokter te horen. Zal wel griep zijn. Niet testen, ga gewoon naar je werk.
Dus die dokter is niet alleen een idioot maar negeert ook het advies van een overheidsorgaan. Zelfde als die collega wanneer hij gewoon naar werk gaat.![]()
Collega’s van mij in Brabant werden al 2 weken geleden geadviseerd om bij elk kuchje lekker thuis te gaan werken/blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
Hele land afsluiten etc. gaat wat ver. Maar het beleid van Nederland is het tegenovergestelde. We willen bovenaan de lijst komen zo snel mogelijk.
Dus ga lekker hoestend met koorts zoveel mogelijk je begeven tussen de mensen. We testen vooral zo min mogelijk totdat half Nederland hoestend doodziek is en dan BAM halen we in één keer Italië in.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wordt daarmee de druk op de zorg minder als het er 10.000 zijn of wat bedoel je nu?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat was al bekend toch? Kwetsbaarste groep voor ernstige klachten zijn bejaarde rokende mannen met bestaande gezondheidsklachten.![]()
Sinds wanneer gaan mensen werken met koorts en waarom stuurt je manager deze collega niet naar huis. Of jij dikt dit verhaal aan of je werkt met domme mensenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
Dus ga lekker hoestend met koorts zoveel mogelijk je begeven tussen de mensen. We testen vooral zo min mogelijk totdat half Nederland hoestend doodziek is en dan BAM halen we in één keer Italië in.![]()
Waarom voel je de dringende behoefte mensen terecht te wijzen voor zorgen die je niet deelt? Prima dat je die niet deelt, laat anderen die zorgen wel hebben, uiten en bespreken. Ze worden niet minder van mensen die zo neerbuigend mogelijk zeggen dat ze die zorgen vooral niet moeten hebben.quote:
Het vertekent het beeld, het verziekt de sfeer en het verandert niks.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lonaa op 10-03-2020 08:45:12 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik werk zoveel mogelijk thuis. Maar officieel volgt mijn bedrijf de RIVM richtlijnen van "niks aan de hand, gewoon vaker handen wassen". En ondertussen gooit Italië het land op slot. Uniform Europees beleid is weer ver te zoeken.![]()
![]()
Als iedereen het beter weet dan de huisarts waarom bel je dan überhaupt? Het advies is binnen blijven met koorts, daarvoor heb je geen officieel stickertje voor nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
Dus ga lekker hoestend met koorts zoveel mogelijk je begeven tussen de mensen. We testen vooral zo min mogelijk totdat half Nederland hoestend doodziek is en dan BAM halen we in één keer Italië in.![]()
Sinds er Corona is. Normaal blijft iedereen lekker dagje ziek thuis, maar nu iedereen twee weken thuisisolatie boven het hoofd hangt blijven ze ineens maar doorgaan want niemand wil blijkbaar "opgesloten" worden in eigen huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan mensen werken met koorts en waarom stuurt je manager deze collega niet naar huis. Of jij dikt dit verhaal aan of je werkt met domme mensen![]()
Goed bezig jongen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Kekster het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Vooral de mensen hier niet terecht mogen wijzen. Is dit een informatief of ongefundeerd paniek topic?
Er is nogal een verschil tussen "mensen terecht wijzen" en uitspreken dat "jullie bijna hopen dat mensen besmet raken zodat jullie gelijk krijgen met je kritiek op RIVM/overheid".
Als je dat echt niet begrijpt, heb je hier wat mij betreft niets meer te zoeken verder.
Wat is het informatieve dat jij meebrengt trouwens? Heb ik iets gemist?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Oude mensen boeien niet. Dat bedoelen al die mensen die zelf jonger zijn en maar blijven wijzen op de ouderen als de kwetsbare groep.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wordt daarmee de druk op de zorg minder als het er 10.000 zijn of wat bedoel je nu?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
We hebben hier geen Italiaanse chaosquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef Aurelius het volgende:
Ik werk zoveel mogelijk thuis. Maar officieel volgt mijn bedrijf de RIVM richtlijnen van "niks aan de hand, gewoon vaker handen wassen". En ondertussen gooit Italië het land op slot. Uniform Europees beleid is weer ver te zoeken.![]()
Dat ga maar naar je werk is volgens mij echt onzinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Dan word een uitgebreid achtergrond verhaal in de Volkskrant afgedaan als stoer verhaal, maar alle plaatjes van willekeurige mannen in witte pakken worden überhaupt geen vraagtekens bij gezet![]()
En ik hoop dat dat zo blijft, maar dat is niet te voorspellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
We hebben hier geen Italiaanse chaosSterkheidsbaas van alles.![]()
Geef het een dag of 10quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
We hebben hier geen Italiaanse chaos![]()
Met koorts ben je sowieso toch wel een dag of 5 zoet, wat maken die andere 5 dan nog uitquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sinds er Corona is. Normaal blijft iedereen lekker dagje ziek thuis, maar nu iedereen twee weken thuisisolatie boven het hoofd hangt blijven ze ineens maar doorgaan want niemand wil blijkbaar "opgesloten" worden in eigen huis.![]()
Dat is de heersende arbeidsethos en Hollandse nuchterheid. Er gaan altijd veel mensen werken als ze zich beroerd voelen, dat is nu niet anders. Het is altijd niet zo verstandig, nu is het nog een graadje onverstandiger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan mensen werken met koorts en waarom stuurt je manager deze collega niet naar huis. Of jij dikt dit verhaal aan of je werkt met domme mensenAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ja dat vrees ik ook...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oude mensen boeien niet. Dat bedoelen al die mensen die zelf jonger zijn en maar blijven wijzen op de ouderen als de kwetsbare groep.
Griezelige redenatie![]()
Die 2 weken thuisblijven is om de incubatietijd uit te zitten.
Als je het eenmaal hebt kan het wel langer duren."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Toch maar in de trein naar Utrecht gestapt vandaag omdat ik geen klachten heb en ik twee afspraken heb waar het lastig vanaf een afstand op in te bellen is.
Stuurt een collega van me die wel echt griepklachten heeft dat ie ook komt, want de strepsils en paracetamol doen hun werk
Ik werk vanaf morgen dus wel echt thuis
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Plaatste jij nou laatst niet die wervende tekst van die Italiaanquote:
Die hoteleigenaar was, bleek later?
Ok
Hoe gaat het nu met hem eigenlijk? De kinderen spelen nog steeds in de zon, kom en drink wijn zit er iig niet meer in inmiddels begreep ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 08:48:58 ]![]()
Ja precies. En stel je voor dat je eens aan andere mensen denkt. Maarja ik kan niet twee weken thuis zitten, werk is belangrijk en moet morgenavond nog naar de bioscoop en in het weekend shoppen in Utrecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Met koorts ben je sowieso toch wel een dag of 5 zoet, wat maken die andere 5 dan nog uit![]()
Dit kan ook nog interessant worden:
Amerikanen arriveren voor grootste oefening in 25 jaarquote:Honderden Amerikaanse tanks, pantservoertuigen en containers arriveren de komende dagen in de haven van Vlissingen voor de grootste militaire oefening in Europa in een kwart eeuw. Op Vliegbasis Eindhoven komen 1250 Amerikaanse militairen aan.
De eenheden reizen tussen 12 en 29 maart door naar Duitsland, Polen en de Baltische staten. Meer dan 37.000 militairen zullen uiteindelijk meedoen aan Defender Europe 2020. Zo’n 250 Nederlandse militairen op uitzending in Litouwen nemen ook deel aan de oefening.
Een deel van de Amerikaanse brigade uit Fort Bliss in Texas zal als oefening de Maas bij het Limburgse Grubbenvorst oversteken. Nederlandse militairen van de genie plaatsen hiervoor op 26 maart een ponton over de rivier. Scheepvaartverkeer is dan niet mogelijk. De Amerikanen staken 75 jaar geleden bij de bevrijding van Nederland ook de Maas over.
Het Amerikaanse leger test met deze grote oefening hoe snel het drie gevechtsbrigades uit de VS kan inzetten in Europa. Pas in juli keren de Amerikaanse militairen terug naar hun bases in de VS.![]()
Natuurlijk is dat onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat ga maar naar je werk is volgens mij echt onzinVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee dat was ik niet. Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Plaatste jij nou laatst niet die wervende tekst van die Italiaan
Die hoteleigenaar was, bleek later?
Ok
Hoe gaat het nu met hem eigenlijk? De kinderen spelen nog steeds in de zon, kom en drink wijn zit er iig niet meer in inmiddels begreep ik![]()
Ah ok, dan zit ik ernaastquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Heb geen idee waar je het over hebt.![]()
![]()
Of waarom meldt deze collega zich niet gewoon zelf ziek... Dat doe je ook als je alleen maar koorts hebt...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan mensen werken met koorts en waarom stuurt je manager deze collega niet naar huis. Of jij dikt dit verhaal aan of je werkt met domme mensen![]()
"Ja, maar ze kunnen me echt niet missen op het werk."quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:48 schreef -river- het volgende:
Waarom zou je met je zieke kop gaan werken, je bent toch niet echt productief dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:49 schreef maily het volgende:
Dit kan ook nog interessant worden:
Amerikanen arriveren voor grootste oefening in 25 jaar
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Griep of verkoudheid? Want met griep moet je ook niet gaan werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:41 schreef Injetta het volgende:
Met koorts moet je niet gaan werken, ongeacht de oorzaakquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Griep of verkoudheid? Want met griep moet je ook niet gaan werken.![]()
Rustig op stations en de weg, Brabanders lijken gehoor te geven aan corona-advies van Rutte
DEN BOSCH - Normaal gesproken is het op dinsdag een drukte van jewelste op het treinstation van Den Bosch. Deze ochtend loopt er slechts een handjevol mensen. Ook op de Brabantse wegen is het nog rustig. Inwoners van onze provincie lijken gehoor te geven aan de oproep van premier Rutte om zoveel mogelijk thuis te werken.
Arnoud Broekhuis van de ANWB vertelt dat het vooralsnog rustiger is op de weg dan normaal gesproken op dinsdagochtend, ondanks het slechte weer. “We hebben te maken met regen in het zuiden van het land en dat maakt meestal de spits extra druk. Maar de files die er nu staan zijn korter dan normaal, dat valt wel op."
Op de bekende knelpunten zoals de A2, A58 en A27 staat dinsdag slechts een paar kilometer file. "Maar de lengtes zijn nog beperkt. En meestal is dinsdagochtend een van de drukste spitsen, dan zijn die lengtes fors hoger."
Gemiddeld staat op dinsdag zo’n 110 kilometer file in Brabant. We zitten nu, rond zeven uur 's ochtends, op 60 kilometer. Broekhuis: "Het is nog even afwachten maar het ziet er positiever uit. Ik denk wel dat mensen de oproep volgen en thuis blijven.”
Rustig op station Den Bosch
De weinige reizigers die rondlopen op het stationsplein van Den Bosch kunnen niet anders dan naar hun werk gaan. Veelal doen zij beroepen die niet thuis kunnen worden gedaan:
https://www.omroepbrabant(...)ona-advies-van-Rutte![]()
Wacht maar tot een uur of twee als de nieuwe cijfers er zijn. Dan zul je zien wie er gelijk heeft. Ik weet al wie er vooraan staan om het RIVM te bashen en hun gelijk te halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Goed bezig jongen.
Er is nogal een verschil tussen "mensen terecht wijzen" en uitspreken dat "jullie bijna hopen dat mensen besmet raken zodat jullie gelijk krijgen met je kritiek op RIVM/overheid".
Als je dat echt niet begrijpt, heb je hier wat mij betreft niets meer te zoeken verder.
Wat is het informatieve dat jij meebrengt trouwens? Heb ik iets gemist?![]()
De gezondheidszorg van Lombardije staat op instorten
Weet niet of dit al ergens in de vorige 20 topics is gelinkt, maar het breekpunt is al bereikt in Italië.. Terwijl de kans dat dit pas het begin is me nogal groot lijkt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ze moeten mensen die met koorts of plots opkomende luchtwegklachten gaan werken 2 maanden gevangenisstraf geven voor dood door schuld. Dat zal ze leren.![]()
Mooie tijd voor zo’n oefening. Extra element van een mogelijke besmetting en dan zien hoe ze ermee omgaan. Denk overigens dat een beetje militair er niks van merkt.quote:![]()
😂quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:58 schreef Jojoke het volgende:
Ze moeten mensen die met koorts of plots opkomende luchtwegklachten gaan werken 2 maanden gevangenisstraf geven voor dood door schuld. Dat zal ze leren.![]()
Wat is de bron van dit schreeuwverhaal?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200310_04883573quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is de bron van dit schreeuwverhaal?![]()
Ik had verwacht dat her erg zou zijn maar ik had nooit verwacht dat een Westers land zichzelf helemaal op slot zou gooien.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Dit soort mensen gelooft het pas als ze zelf geweigerd worden bij het ziekenhuisquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200310_04883573![]()
Maar dat is niet hetzelfde als hopen dat de cijfers snel oplopen, omdat je zo je gelijkt kunt halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:56 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wacht maar tot een uur of twee als de nieuwe cijfers er zijn. Dan zul je zien wie er gelijk heeft. Ik weet al wie er vooraan staan om het RIVM te bashen en hun gelijk te halen.
Toch?
RIVM bashen is absoluut niet nodig, alleen hun berichtgeving en mediaoptredens doen voldoende me dunkt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 09:04:49 ]![]()
Juist ja...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200310_04883573![]()
![]()
quote:
Dat is geen bron? Ofzo?
De foto's komen van Reuters. Dat is toch wel prima?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 09:06:16 ]![]()
https://www.parool.nl/ams(...)ronacrisis~b5ef62f3/quote:Amsterdamse horeca zwaar getroffen door coronacrisis
De Amsterdamse horeca luidt de noodklok vanwege de coronacrisis. Het aantal boekingen in Amsterdamse hotels en restaurants is tot een dieptepunt gedaald en het aantal annuleringen neemt sterkt toe. Horeca Nederland Amsterdam vraagt noodsteun aan de politiek. ‘Dit wordt een ramp.’![]()
Goed dat je de woorden "het lijkt wel" en "bijna" uit mijn originele zin weglaat zodat het een volledig andere lading krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als hopen dat de cijfers snel oplopen, omdat je zo je gelijkt kunt halen.
Toch?![]()
Wie zijn "dit soort mensen"?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit soort mensen gelooft het pas als ze zelf geweigerd worden bij het ziekenhuis![]()
En nog zijn er mensen die bij hoog en laag blijven beweren dat het maar een onschuldig virusje is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik had verwacht dat her erg zou zijn maar ik had nooit verwacht dat een Westers land zichzelf helemaal op slot zou gooien.
Die mensen blijven zich alleen maar focussen op het totaal aantal doden.
Dat aan de griep meer mensen sterven. Terwijl het qua doden om het percentage gaat.
En de mortaliteit is dan ook nog níet eens het belangrijkste/gevaarlijkste van dit virus.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Was jjj niet diegene die ging juichen toen er ergens een eerste besmetting was?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde als hopen dat de cijfers snel oplopen, omdat je zo je gelijkt kunt halen.
Toch?AZ
ALKMAAR![]()
Maar 1 jubelverhaal uit de Telegraaf moeten we vooral wel serieus nemen en de rest negerenquote:
die man![]()
![]()
https://www.trouw.nl/buit(...)&utm_source=copylinkquote:
Trouw betere bron?
Kom met bronnen die dit weerleggen en je valt niet onder "dit soort mensen"
voorlopig ben je en prototype
geen bronnen
veel gebler
en een misplaatst superieure opstelling
zonder fundament
dat soort mensen![]()
Wat is er zo raar aan die foto's? (schijnbaar) werken beademingsmachines beter wanneer mensen op hun buik liggen en de hulpverleners dragen beschermende kleding.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/buit(...)&utm_source=copylink
trouw beter?![]()
In de zelfverzonnen realiteit van bijvoorbeeld AchJa is dit schreeuwerigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan die foto's? (schijnbaar) werken beademingsmachines beter wanneer mensen op hun buik liggen en de hulpverleners dragen beschermende kleding.![]()
Vind jij nou zelf ook niet dat er een wereld van verschil in de berichtgeving/ toon zit?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)&utm_source=copylink
trouw beter?![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)ronacrisis~b5ef62f3/
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De kop in het Trouw artikel: ‘De gezondheidszorg van Lombardije staat op instorten’.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind jij nou zelf ook niet dat er een wereld van verschil in de berichtgeving/ toon zit?
Nee, eigenlijk niet![]()
![]()
Ja, dan houdt het op...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De kop in het Trouw artikel: ‘De gezondheidszorg van Lombardije staat op instorten’.
Nee, eigenlijk niet![]()
Bronnen graag, staat het zorgsysteem wel of niet op instorten in Lombardijen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind jij nou zelf ook niet dat er een wereld van verschil in de berichtgeving/ toon zit?
Geen meningen en gevoelens, gewoon bronnen, zo moeilijk moet dat niet zijn voor een belezen genuanceerd persoon die je pretendeert te zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 09:12:45 ]![]()
Mijn vlucht naar Spanje met een tussenstopje in Zwitserland vrijdag gaat overigens nog steeds door.
Hopelijk gaat dat eiland aankomend weekend dan ook in lockdown. Betaald vakantiegenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt.quote:
Lekker muggenziften over een paar woordjes die per artikel wat anders zijn terwijl de strekking van het artikel gewoon hetzelfde is; het gaat niet heel goed daar. Succes ermee![]()
![]()
Dat zou wel perfect getimed zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:11 schreef Caland het volgende:
Mijn vlucht naar Spanje met een tussenstopje in Zwitserland vrijdag gaat overigens nog steeds door.
Hopelijk gaat dat eiland aankomend weekend dan ook in lockdown. Betaald vakantiegenotOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Een beperkte groep hoogbejaarden binnenhouden is misschien veel effectiever dan gezonde kinderen en gezonde werkendenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oude mensen boeien niet. Dat bedoelen al die mensen die zelf jonger zijn en maar blijven wijzen op de ouderen als de kwetsbare groep.![]()
Jij snapt best wat ik bedoel zuigertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Bronnen graag, staat het zorgsysteem wel of niet op instorten in Lombardijen?
Geen meningen en gevoelens, gewoon bronnen, zo moeilijk moet dta niet zijn voor een belezen genuanceerd persoon die je pretendeert te zijn![]()
Dat zou ik ook doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Stel je wilt een artikel lezen over de situatie in Italië. Je hebt echter maar tijd om er één te lezen. Welke kies je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt.
Lekker muggenziften over een paar woordjes die per artikel wat anders zijn terwijl de strekking van het artikel gewoon hetzelfde is; het gaat niet heel goed daar. Succes ermee
"Coronapatiënten liggen op hun buik in Italiaanse ziekenhuizen"
of
"De gezondheidszorg van Lombardije staat op instorten"![]()
Ik zit nu agv een verkoudheidje (plus woonachtig in West-Brabant) ook in semi-quarantaine, net als Klaas Dijkhoff zeg maar, maar wie gaat dat nu betalen? De ziektewet, via UWV? Geen idee eigenlijk. En dat zal toch een behoorlijke schadepost worden op den duur, vermoed ik...I´m back.![]()
Die laatste.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Stel je wilt een artikel lezen over de situatie in Italië. Je hebt echter maar tijd om er één te lezen. Welke kies je dan?
"Coronapatiënten liggen op hun buik in Italiaanse ziekenhuizen"
of
"De gezondheidszorg van Lombardije staat op instorten"![]()
Die beperkte groep hoogbejaarden is al binnen. Ze worden verzorgd door mensen, waaronder mensen die het maar een griepje vinden en met een snotneus niet thuis blijven. Hun kinderen doen mantelzorg en nemen, al dan niet uit noodzaak, hun kinderen mee. Kinderen die niet snel ziek worden van Corona, maar wel drager kunnen zijn. Die altijd een snotneus hebben in de winter; een snotneus waaraan geen briefje zit met “Corona” of “gewoon verkouden”. Deze ouderen worden sneller heel erg ziek en hebben dan medische zorg nodig, die steeds moeilijker te geven is, door uitvallend personeel en veel andere patiënten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Een beperkte groep hoogbejaarden binnenhouden is misschien veel effectiever dan gezonde kinderen en gezonde werkendenAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Groningen heeft de strijd gewonnen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:14 schreef DawN het volgende:
https://www.ggdfryslan.nl(...)navirus-vastgesteld/
Friesland is gevallen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dus volgens jou "lijkt het wel dat mensen bijna hopen dat de cijfers snel oplopen/er meer besmettingen komen, zodat ze gelijk hebben met hun gebash op RIVM en overheid"?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Goed dat je de woorden "het lijkt wel" en "bijna" uit mijn originele zin weglaat zodat het een volledig andere lading krijgt.
Ik kan me nog steeds totaal niet vinden in jouw stelling. Niemand "hoopt" hier dat het uit de hand loopt. Er is wel wat bezorgdheid en kritiek (al dan niet terecht). Laten we het hier bij laten. Peace verder."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Echt, wat een arrogant en asociaal volk is dat toch, dat denkt dat ze zo onmisbaar zijn dat ze moeten komen werken terwijl ze ziek zijn, helemaal als ze uit een risicogebied komen.
Waarom maak je zulke keuzes? Waarom wordt iemand niet keihard naar huis getrapt?![]()
Pffff, fijn die nuance.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die beperkte groep hoogbejaarden is al binnen. Ze worden verzorgd door mensen, waaronder mensen die het maar een griepje vinden en met een snotneus niet thuis blijven.![]()
Money money moneyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:19 schreef Leandra het volgende:
Echt, wat een arrogant en asociaal volk is dat toch, dat denkt dat ze zo onmisbaar zijn dat ze moeten komen werken terwijl ze ziek zijn, helemaal als ze uit een risicogebied komen.
Waarom maak je zulke keuzes? Waarom wordt iemand niet keihard naar huis getrapt?Zonder wrijving geen glans![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die beperkte groep hoogbejaarden is al binnen. Ze worden verzorgd door mensen, waaronder mensen die het maar een griepje vinden en met een snotneus niet thuis blijven. Hun kinderen doen mantelzorg en nemen, al dan niet uit noodzaak, hun kinderen mee. Kinderen die niet snel ziek worden van Corona, maar wel drager kunnen zijn. Die altijd een snotneus hebben in de winter; een snotneus waaraan geen briefje zit met “Corona” of “gewoon verkouden”. Deze ouderen worden sneller heel erg ziek en hebben dan medische zorg nodig, die steeds moeilijker te geven is, door uitvallend personeel en veel andere patiënten.![]()
Ik kreeg het verzoek thuis te blijven hoor. Denk dat dat overal wel zo'n beetje de policy is?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom maak je zulke keuzes? Waarom wordt iemand niet keihard naar huis getrapt?I´m back.![]()
Werken voor je coronageld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens die andere persoon in deze discussie was juist het andere artikel 'dramatischer'.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Klopt, die klinkt toch wat dramatischer. Ook al hebben ze dezelfde lading.![]()
Rustahg, hier emotioneel over worden op een forum heeft nul komma nul zinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom maak je zulke keuzes? Waarom wordt iemand niet keihard naar huis getrapt?![]()
A29 stond anders flink vast, 50 minuten vertraging...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nauwelijks files in Brabant heden ochtend. Kijk eens aan.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Was jjj niet diegene die ging juichen toen er ergens een eerste besmetting was?
Als dat zo is, dan is het mij kennende cynisch bedoeld geweest.
[ Bericht 5% gewijzigd door Salina op 10-03-2020 09:28:44 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Heb je klachten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kreeg het verzoek thuis te blijven hoor. Denk dat dat overal wel zo'n beetje de policy is?![]()
Daarnaast, wijs even aan in dat Belgische artikel waar ik kan lezen dat de gezondheidszorg aan het instorten is? Of moet ik dat tussen de film, witte pakken, oorlog, vastgeketend etc. regels door lezen?quote:![]()
Ik ben erg benieuwd naar de cijfers van vandaag. Als die weer meevallen dan gaat het op korte termijn goed komen![]()
![]()
Wie in loondienst is wordt gewoon betaald als hij ziek is?quote:
En de werkgever die daarover zeikt moet eens uitrekenen wat het kost als het hele bedrijf plat ligt doordat iemand toch stoer hoestend, proestend en met koorts uit Brabant naar het werk moest komen.![]()
Krijg je nu wel doorbetaald dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verkoudheidje en is al weer over aan het gaan ook.![]()
Helaas weten we niet wat de schade is aan je lichaam als je het virus overleeft hebt met klachten. Dat is iets wat mij nog meer zorgen baart.![]()
Nee, ik heb vooral niet zoveel zin in gezeik over dat artikel. Jij vroeg een bron, je kreeg er meerdere, waaronder 'betrouwbare'.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarnaast, wijs even aan in dat Belgische artikel waar ik kan lezen dat de gezondheidszorg aan het instorten is? Of moet ik dat tussen de film, witte pakken, oorlog, vastgeketend etc. regels door lezen?
Dat jij vervolgens gaat drammen over 'de toon' moet jij weten.![]()
Vanaf morgen ook extra maatregelen bij ons
Gesplitste teams, niet meer reizen tussen de kantoorlocaties en zoveel mogelijk thuiswerken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, ze hebben me iig ziek gemeld, dus dan word ik wel doorbetaald. Althans daar ga ik vanuit.quote:I´m back.![]()
Vannacht de hele nacht wakker gelegen omdat ik ineens koorts en spierpijn had, jeuj.
Toch de dokter even gebeld. Weet niet wat ik verwachtte. "Er waart zoveel rond nu het kan van alles zijn, neem maar een paracetamol". Aaah Nederlandse gezondheidszorg.
Gelukkig moet ik vanmiddag een oximeter binnen krijgen, dan kan ik het tenminste nog zelf in de gaten houden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Joost mag het weten was zelf al te belazerd om initieel met een bron te komen en te beginnen met: "De realiteit in beeld"...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral niet zoveel zin in gezeik over dat artikel. Jij vroeg een bron, je kreeg er meerdere, waaronder 'betrouwbare'.
Dat jij vervolgens gaat drammen over 'de toon' moet jij weten.
Ja, echt neutraal ja...![]()
![]()
een beetje snotteren als ziek bestempelenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:19 schreef Leandra het volgende:
wij zijn geen zuid Europeanen
goed, afhankelijk van je werkomgeving en situatie mag je op dit moment mss wel wat voorzichtiger zijn.![]()
Bron?!?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:26 schreef Caland het volgende:
Vanaf morgen ook extra maatregelen bij ons
Gesplitste teams, niet meer reizen tussen de kantoorlocaties en zoveel mogelijk thuiswerken.![]()
Waar heb je het over? Ik begon pas met reageren toen je om die bron vroeg. Daarvoor deed ik helemaal niet mee in het verhaalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je was zelf al te belazerd om initieel met een bron te komen en te beginnen met: "De realiteit in beeld"...
Ja, echt neutraal ja...![]()
![]()
Wat verwacht je dan, waarom bel je überhaupt? Binnen blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:26 schreef speknek het volgende:
Vannacht de hele nacht wakker gelegen omdat ik ineens koorts en spierpijn had, jeuj.
Toch de dokter even gebeld. Weet niet wat ik verwachtte. "Er waart zoveel rond nu het kan van alles zijn, neem maar een paracetamol". Aaah Nederlandse gezondheidszorg.
[ afbeelding ]
Gelukkig moet ik vanmiddag een oximeter binnen krijgen, dan kan ik het tenminste nog zelf in de gaten houden.![]()
Ja dat weet ik wel. Daar verontschuldige ik me ook gelijk voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel telefoontjes de huisartsen nu binnenkrijgen van aanstellers zoals jij.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Herstel dat was iemand anders idd... Mea culpa.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik begon pas met reageren toen je om die bron vroeg. Daarvoor deed ik helemaal niet mee in het verhaal![]()
Ja ik dacht dat reizen tussen kantoorlocaties dat al wel suggereerde.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Herstel dat was iemand anders idd... Mea culpa.
Kan gebeuren.![]()
Nee, juist prima dat ze zo reageren. Als iedereen maar langs moet komen met de griep dan krijg je problemen dat de gezondheidszorg het niet meer aan kan.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: