quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kalm aan schreeuwerd...... de wapens hier zijn financiële prikkels om de economie drijvende te houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF MOET DE EUROPEAN CENTRAL BANK MET WAPENS??
Terzijde denk ik dat je het rustiger hebt wanneer je niet alles in het slechte gaat lezen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:32 schreef -river- het volgende:
Zo maar ff knakworsten inslaan, je weet maar nooit.
[ Bericht 2% gewijzigd door theNull op 09-03-2020 17:33:04 (Wrong quote) ]![]()
volgens mij zijn we al exponentieel ah groeien.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:31 schreef Silven het volgende:
Loopt nog steeds niet zo’n vaart. Ben benieuwd wanneer die exponentiele groei komt.![]()
Heeft iemand nog dat gifje van Steve die een iets te hete koffie drinkt? Nog nooit iemand zo als een mongool zien drinken.![]()
Jaquote:Op maandag 9 maart 2020 17:37 schreef KingRadler het volgende:
Is het verstandig om frikandellen te gaan hamsteren?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Is dit ooit niet verstandigquote:Op maandag 9 maart 2020 17:37 schreef KingRadler het volgende:
Is het verstandig om frikandellen te gaan hamsteren?![]()
Valt mee,vanaf morgen gaat het afnemenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
volgens mij zijn we al exponentieel ah groeien.![]()
Jazeker want in de worst kaas moeten we binnen blijven.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:37 schreef KingRadler het volgende:
Is het verstandig om frikandellen te gaan hamsteren?![]()
Zat mensen die thuiszitten en niet genummerd zijn.quote:
Tante van een vriend van me is aan het sterven in het ZH van Aken.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zat mensen die thuiszitten en niet genummerd zijn.
![]()
Damn right jaquote:Op maandag 9 maart 2020 17:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kijk die randstedelingen ook mee willen doen met de quarantaine.![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 9 maart 2020 17:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zat mensen die thuiszitten en niet genummerd zijn.
ophokpremie.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Mag niet, enkel Brabanders mogen doorbetaald thuis zittenDoe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Een bewoner van woonzorgcomplex De Guldenakker in Goirle bij wie in het weekend het coronavirus is geconstateerd is daaraan overleden. Het slachtoffer was opgenomen in het ziekenhuis in Tilburg. Het is de vierde dode door het coronavirus in Nederland.![]()
Bavaria bier uiteraard. En een bossche bol van dhr De Grootquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedere Brabander krijgt een krat bier en doos worstenbroodjes![]()
Dan steek ik gauw even de Maas overquote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Iedere Brabander krijgt een krat bier en doos worstenbroodjes![]()
Ik woon nét buiten Brabant.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bavaria bier uiteraard. En een bossche bol van dhr De Groot![]()
![]()
![]()
Treurig nieuwsquote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Momo het volgende:
Een bewoner van woonzorgcomplex De Guldenakker in Goirle bij wie in het weekend het coronavirus is geconstateerd is daaraan overleden. Het slachtoffer was opgenomen in het ziekenhuis in Tilburg. Het is de vierde dode door het coronavirus in Nederland.![]()
Wacht maar af in Sittard. Man gestorven, en alle 140 medebewoners in quarantaine.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Momo het volgende:
Je pakt dan misschien wel een griepje mee. Maar dat mag natuurlijk de pret niet drukkenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan steek ik gauw even de Maas over![]()
Ik woon nét buiten Brabant.![]()
Ik ga ze vrijdag weer halen voor m'n verjaardagquote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En een bossche bol van dhr De Groot
Mits Brabant niet in lockdown zit tegen die tijd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Laat het smaken !quote:Op maandag 9 maart 2020 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ze vrijdag weer halen voor m'n verjaardag
Mits Brabant niet in lockdown zit tegen die tijd![]()
Yikes dat kan hard gaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wacht maar af in Sittard. Man gestorven, en alle 140 medebewoners in quarantaine.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik wachtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wacht maar af in Sittard. Man gestorven, en alle 140 medebewoners in quarantaine.![]()
twitter:michel_lafaille twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:29:40Goed nieuws: het 5-jarige meisje uit Alphen aan den Rijn waar vorige week maandag het coronavirus bij werd vastgesteld, is genezen.#COVID2019 #COVID19 #COVID19NL #coronavirus #corona #alphenhttps://t.co/cNOeYoxeWI reageer retweet
![]()
het is een Anti boomer griep dusquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:michel_lafaille twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:29:40Goed nieuws: het 5-jarige meisje uit Alphen aan den Rijn waar vorige week maandag het coronavirus bij werd vastgesteld, is genezen.#COVID2019 #COVID19 #COVID19NL #coronavirus #corona #alphenhttps://t.co/cNOeYoxeWI reageer retweet
![]()
Ook nog goed nieuwsquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
Een rollercoaster van emoties vandaagquote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
Ik verwacht dat dit achter gesloten deuren plaatsvindtquote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Logician2.0 het volgende:
Weet iemand of/waar het spoeddebat van 18u te volgen is?![]()
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
Oh dat is balen, ik had gehoopt dat deze net als de vorige ergens online te volgens was..quote:Op maandag 9 maart 2020 17:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit achter gesloten deuren plaatsvindt![]()
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:52:14JUST IN:Italian Olympic Committee requests to stop Serie A and all other sports activities till April 5th reageer retweet
![]()
Voor kleintjes is dit virus gelukkig heel mild, dus ik neem aan dat ze weinig / geen gezondheidsschade heeft opgelopen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?
Daarnaast hebben die ukkies een heel sterk zelfgenezend vermogen.![]()
Dat gaat enorme problemen opleveren dus zal niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op maandag 09-03-2020 om 17:52:14JUST IN:Italian Olympic Committee requests to stop Serie A and all other sports activities till April 5th reageer retweet
![]()
Zou dit virus express losgelaten zijn om van de vergrijzing af te komen?quote:De staat kan dan ook even herstellen van alle kosten door de erfenisbelasting.
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?![]()
![]()
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Tarado het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik zat zelf te denken aan placenta-injecties in mijn longen. Je weet wel van het soort adrenalinespuit die ze in je hart steken, maar dan rechtstreeks in mijn longen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kleintjes is dit virus gelukkig heel mild, dus ik neem aan dat ze weinig / geen gezondheidsschade heeft opgelopen.
Daarnaast hebben die ukkies een heel sterk zelfgenezend vermogen.![]()
MEER HUIZEN BESCHIKBAARquote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou dit virus express losgelaten zijn om van de vergrijzing af te komen?De staat kan dan ook even herstellen van alle kosten door de erfenisbelasting.
@JanCees
@aTypisch![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om op dode mensen te gaan zitten.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Om 18:00 is er een crisisberaad van de regering, niet een debat.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Oh dat is balen, ik had gehoopt dat deze net als de vorige ergens online te volgens was..![]()
En alleen als het op je longen sloeg, zou je er blijvende schade aan overhouden, toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kleintjes is dit virus gelukkig heel mild, dus ik neem aan dat ze weinig / geen gezondheidsschade heeft opgelopen.
Daarnaast hebben die ukkies een heel sterk zelfgenezend vermogen.
Of wordt hoesten daar ook onder geschaard? Of toch alleen bij minimaal een longontsteking?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat nu nog niet doen, maargoed.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.![]()
Sterker nog, je gaat dat nooit meer lukken om in te halen, in de meeste competities is 1 wedstrijd vaak al een probleem, laat staan een hele serie. Dit jaar is ook het EK, wat betekent dat er nog minder ruimte op de kalender is.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier willen ze als het nodig is gewoon zonder publiek gaan spelen, dat vind ik toch een betere oplossing.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
REVENGE OF THE MILLENNIALSquote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MEER HUIZEN BESCHIKBAAR
@:jancees
@:atypisch![]()
Ik heb me door een paniekzaaier laten vertellen dat die er nu uit zien als een honingraad.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hoe is het met haar longen?![]()
Oh dan heb ik dat vanmiddag in mijn haast verkeerd gelezenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Om 18:00 is er een crisisberaad van de regering, niet een debat.![]()
![]()
![]()
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MEER HUIZEN BESCHIKBAAR
@:jancees
@:atypisch![]()
ramptoeristen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om op dode mensen te gaan zitten.![]()
Krijgen we eindelijk wat we verdienen, Boomers hebben alles verklootquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.![]()
Ik heb vandaag in mijn mentorklas aangegeven dat als de school dicht gaat, mijn lessen gewoon doorgaan. Vonden ze geloof ik niet zo leuk
Examenklassen laat ik ook gewoon doorgaan. H4 en V4 kan ik wel missen. Rotkinderen![]()
![]()
Longen en/of andere ingewanden ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En alleen als het op je longen sloeg, zou je er blijvende schade aan overhouden, toch?
Of wordt hoesten daar ook onder geschaard? Of toch alleen bij minimaal een longontsteking?
Maar die kleintjes schijnen er sowieso amper ziek van te worden.
Volwassenen met geen/weinig symptomen zullen natuurlijk ook weinig permanente problemen aan overhouden idd.![]()
Dus jouw ouders en grootouders mogen ook wel omkiepen?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk wat we verdienen, Boomers hebben alles verkloot![]()
Ik hoor net Boris Johnson op de BBC en de UK-RIVM exact hetzelfde zeggen als wat er hier gebeurt.
Handen wassen, en niet te vroeg pieken met quarantaines.Wie dit leest is gek![]()
COR / Positiviteits topicquote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.
Genoeg positieve kanten aan dit virus eigenlijk.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat is een vergadering van bijen met de koningin als voorzitter?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb me door een paniekzaaier laten vertellen dat die er nu uit zien als een honingraad.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Alsof die een huis hebben gekochtquote:Op maandag 9 maart 2020 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jouw ouders en grootouders mogen ook wel omkiepen?![]()
![]()
Een mooie Volvo, is dat zoiets als een betrouwbare Fiat?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks allemaal voor een ton in mooie villa's langs het water. Mooie volvo tweedehands met weinig km voor 5000 euro.Un dann rettet kein Kavallerie,
Geleerd van de meesters.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoor net Boris Johnson op de BBC en de UK-RIVM exact hetzelfde zeggen als wat er hier gebeurt.
Handen wassen, en niet te vroeg pieken met quarantaines.
Tis dan ook de enige goed manier om dit te controleren.
RIVM![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een vergadering van bijen met de koningin als voorzitter?.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een S90 of een V90 mag je hier gerust voor de deur zetten hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een mooie Volvo, is dat zoiets als een betrouwbare Fiat?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Oh zo, uhm ja maar...quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om op dode mensen te gaan zitten.![]()
heeft mijn oproep toch nog zin gehadquote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Godsamme man.
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~adc26dc3/
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
BREDA/OOSTERHOUT - Duizenden middelbare scholieren in Breda en omstreken hebben zich maandag ziek gemeld. Op sommige scholen zit tot zelfs een derde van het aantal leerlingen thuis. ,,De richtlijnen van het RIVM zijn bijna een vrijbrief om thuis te blijven."
https://www.bndestem.nl/d(...)permarkten~a5019910/
Corona zorgt voor kerstdrukte bij Brabantse supermarkten![]()
![]()
Het werkelijk aantal besmettingen in NL is dus een factor hoger.twitter:EduardBekker twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:20:26Uit het @NOS journaal van vandaag, 7 maart 2020.Ik begrijp deze woordvoerder niet.Die is tegen sneller testen op #corona, omdat ze dan meer mensen moeten helpen die besmet blijken te zijn met het #coronavirus. “En we willen het gezondheidszorgsysteem niet overbelasten.” https://t.co/ZrNuFzi1vw reageer retweet
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
In Slowakije, waar men nog in de enkele cijfers zit, heeft de premier net aangekondigd dat álles afgelast is: alle sport, alle culturele en sociale evenementen etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Kijk, dat is optreden. Niks mis mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:10 schreef heywoodu het volgende:
In Slowakije, waar men nog in de enkele cijfers zit, heeft de premier net aangekondigd dat álles afgelast is: alle sport, alle culturele en sociale evenementen etc.![]()
bronnetje?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:10 schreef heywoodu het volgende:
In Slowakije, waar men nog in de enkele cijfers zit, heeft de premier net aangekondigd dat álles afgelast is: alle sport, alle culturele en sociale evenementen etc.![]()
Het is toch al wel langer bekend dat ontmoedigingsbeleid op het testen zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:09 schreef weetjewel5 het volgende:
Het werkelijk aantal besmettingen in NL is dus een factor hoger.twitter:EduardBekker twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:20:26Uit het @:NOS journaal van vandaag, 7 maart 2020.Ik begrijp deze woordvoerder niet.Die is tegen sneller testen op #corona, omdat ze dan meer mensen moeten helpen die besmet blijken te zijn met het #coronavirus. “En we willen het gezondheidszorgsysteem niet overbelasten.” https://t.co/ZrNuFzi1vw reageer retweet
![]()
Dat geven ze indirect eigenlijk op deze manier ook toe.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:09 schreef weetjewel5 het volgende:
Het werkelijk aantal besmettingen in NL is dus een factor hoger.twitter:EduardBekker twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:20:26Uit het @:NOS journaal van vandaag, 7 maart 2020.Ik begrijp deze woordvoerder niet.Die is tegen sneller testen op #corona, omdat ze dan meer mensen moeten helpen die besmet blijken te zijn met het #coronavirus. “En we willen het gezondheidszorgsysteem niet overbelasten.” https://t.co/ZrNuFzi1vw reageer retweet
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zit ik dan in Brabant, wachtende tot ik donderdag naar Madrid kan. Ben benieuwd of ik de provincie nog uit kom, Madrid nog wel in kom, Madrid nog uitkom en de provincie weer in kom op zondag.Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.![]()
alvast rip.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:12 schreef Whipper het volgende:
Zit ik dan in Brabant, wachtende tot ik donderdag naar Madrid kan. Ben benieuwd of ik de provincie nog uit kom, Madrid nog wel in kom, Madrid nog uitkom en de provincie weer in kom op zondag.![]()
heywoodu
![]()
En ook Cyprus dus, RIP EU
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
het is wat he.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:12 schreef Whipper het volgende:
Zit ik dan in Brabant, wachtende tot ik donderdag naar Madrid kan. Ben benieuwd of ik de provincie nog uit kom, Madrid nog wel in kom, Madrid nog uitkom en de provincie weer in kom op zondag.
Wat moet je eigenlijk uberhaupt in Madrid![]()
+1280 confirmed cases in Lombardia, Italy.
(rest komt zo)Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Oefquote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
(rest komt zo)![]()
Culturele dingen doen ofzo, als die dan nog open zijn althans. Lees dat de scholen zeer waarschijnlijk allemaal dicht gaan in elk geval.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
het is wat he.
Wat moet je eigenlijk uberhaupt in MadridBen je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.![]()
heywoodu
![]()
Damn. Opnieuw.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
(rest komt zo)Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De Griekse kant toch wel dan he, Turken zijn onaantastbaar voor dit virus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
heywoodu
![]()
Griekenland heeft een groot probleem.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Griekse kant toch wel dan he, Turken zijn onaantastbaar voor dit virus.
Allemaal aan de kebabquote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Griekse kant toch wel dan he, Turken zijn onaantastbaar voor dit virus.![]()
Het enige "positieve" is dat ze wel massaal blijven testen. De mensen zullen daar wel allemaal schrik hebben (en zo nog gemotiveerder zijn om niet buiten te komen).quote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
(rest komt zo)![]()
Tsja, eigenlijk is het nog niks. Ik bedoel, als dit zo door gaat heb je straks dagen met 20.000 cases erbij op 1 dag. En zelfs dan is het nog steeds een klein percentage van de bevolking. Er is nog zoveel ruimte voor verspreiding.quote:
Alleen is natuurlijk de vraag waar de test limieten liggen. Op een gegeven moment kom je ook in de problemen met personeel. Ookal heb je machines die theoretisch 50.000 tests kunnen uitvoeren (ik zeg maar wat) dan krijg je te maken met andere bottlenecks.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ach de Grieken hebben zo'n beetje alles overleefd. Dit lukt ze ook welquote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Griekenland heeft een groot probleem.
[ afbeelding ]![]()
Enne, wie gaat Griekenland binnenvallen? Of wat moet die rechter meute voorstellen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Griekenland heeft een groot probleem.
[ afbeelding ]"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
LOL. Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2020 18:12 schreef Whipper het volgende:
Zit ik dan in Brabant, wachtende tot ik donderdag naar Madrid kan. Ben benieuwd of ik de provincie nog uit kom, Madrid nog wel in kom, Madrid nog uitkom en de provincie weer in kom op zondag.Love is in the air!![]()
Vluchteligenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Enne, wie gaat Griekenland binnenvallen? Of wat moet die rechter meute voorstellen.![]()
Weer een lange werkdag gehad (geen Brabant), dus heb het nieuws vandaag niet echt kunnen volgen.
Zijn er echt plannen om die provincie dicht te gooien of is dat de vrees/hoop* van mensen? De stijging lijkt minder hoog te zijn, al kan dat veel redenen hebben natuurlijk na een zondag.
*doorstrepen wat niet van toepassing is![]()
Vluchtelingen. Turkije heeft de grenzen open gezet.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Enne, wie gaat Griekenland binnenvallen? Of wat moet die rechter meute voorstellen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Misschien is het wel lekker rustigquote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef Whipper het volgende:
[..]
Culturele dingen doen ofzo, als die dan nog open zijn althans. Lees dat de scholen zeer waarschijnlijk allemaal dicht gaan in elk geval.![]()
Dit natuurlijk. Gaat fucking exponentieel. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk is het nog niks. Ik bedoel, als dit zo door gaat heb je straks dagen met 20.000 cases erbij op 1 dag. En zelfs dan is het nog steeds een klein percentage van de bevolking. Er is nog zoveel ruimte voor verspreiding.
Alleen is natuurlijk de vraag waar de test limieten liggen. Op een gegeven moment kom je ook in de problemen met personeel. Ookal heb je machines die theoretisch 50.000 tests kunnen uitvoeren (ik zeg maar wat) dan krijg je te maken met andere bottlenecks.Love is in the air!![]()
Er is nu een crisisvergadering van een deel van het kabinet plus de burgemeester van den bosch. Op slot zal denk ik meevallen, maar misschien scholen sluiten, evenementen cancellen of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef kilon het volgende:
Weer een lange werkdag gehad (geen Brabant), dus heb het nieuws vandaag niet echt kunnen volgen.
Zijn er echt plannen om die provincie dicht te gooien of is dat de vrees/hoop* van mensen? De stijging lijkt minder hoog te zijn, al kan dat veel redenen hebben natuurlijk na een zondag.
*doorstrepen wat niet van toepassing is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 18:20:22 ]![]()
Nu op RTL Isabel, de dame achter StopScholen, wat een mutsThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Elk jaar met de griep maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit natuurlijk. Gaat fucking exponentieel. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.![]()
Zo is dat makker. Gelijk ook geen tekort meer aan iPhones.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk wat we verdienen, Boomers hebben alles verkloot![]()
Tegenwoordig moet je toch ook gewoon prima thuis les kunnen geven, wat is dit voor mank gedoe?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:01 schreef kilon het volgende:
Ik heb vandaag in mijn mentorklas aangegeven dat als de school dicht gaat, mijn lessen gewoon doorgaan. Vonden ze geloof ik niet zo leuk
Examenklassen laat ik ook gewoon doorgaan. H4 en V4 kan ik wel missen. Rotkinderen![]()
Wat zijn de permanente problemen dan? Ik lees daar eigenlijk niks over.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Longen en/of andere ingewanden ja.
Maar die kleintjes schijnen er sowieso amper ziek van te worden.
Volwassenen met geen/weinig symptomen zullen natuurlijk ook weinig permanente problemen aan overhouden idd.![]()
Wat waren de cijfers van Italië, ik zie ze nergens? Nu kijk ik waarschijnlijk met mijn neus, een onwaarschijnlijk talent....![]()
alleen nu zonder medicijn, kleinigheidje.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Elk jaar met de griep maar dat geheel terzijde![]()
alleen dit bekend nu:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wat waren de cijfers van Italië, ik zie ze nergens? Nu kijk ik waarschijnlijk met mijn neus, een onwaarschijnlijk talent....
rest zal zo wel komen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
De nieuwe XC90 mag er toch wel zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een mooie Volvo, is dat zoiets als een betrouwbare Fiat?![]()
mmmh stabiel?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
alleen dit bekend nu:
rest zal zo wel komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 18:23:58 ]![]()
Er zijn zeer zeldzame gevallen bekend dat je immuunsysteem hyperactief wordt en zeg maar je longen gaat opeten. Dat levert mogelijk blijvende schade op.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn de permanente problemen dan? Ik lees daar eigenlijk niks over.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 18:24:55 ]![]()
en iedereen het recht op onderwijs ontzeggen voor een x periode.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef Fretwork het volgende:
Nu op RTL Isabel, de dame achter StopScholen, wat een muts![]()
Iemand een ideeof dit lager of hoger is dan gister (Lombardije dus)quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Welk medicijn krijg jij eigenlijk ook alweer tegen de griep?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alleen nu zonder medicijn, kleinigheidje.![]()
Volgens mij maakt het dat dat het SARS heet toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeldzame gevallen bekend dat je immuunsysteem hyperactief wordt en zeg maar je longen gaat opeten.![]()
Dat komt omdat je het daar rete duur is de diagnose te mogen doen.quote:N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het dat dat het SARS heet toch?![]()
Ik houd sowieso niet van SUV'squote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nieuwe XC90 mag er toch wel zijn.
En het predikaaat "Volvoliefhebber"is ook niet voor mij bedacht vrees ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
Persconferentie na het crisisberaad. Zegt u het maar. Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?zie email 27 oktober![]()
Homo Universalis was nimmer zo onbereikbaar, als leek zullen we stervenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen![]()
Ik zet mijn geld in op het sluiten van scholen en annuleren van evenementenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
Persconferentie na het crisisberaad. Zegt u het maar. Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?![]()
griepprik.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Welk medicijn krijg jij eigenlijk ook alweer tegen de griep?![]()
Hoelaat persco?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
Persconferentie na het crisisberaad. Zegt u het maar. Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?![]()
In heel Italië 1492quote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel cases waren er gister in lombardia?![]()
Morgen lekker inkoopjes doen, ff de kelder met goede wijn vol stouwen. Paar lekkere droge worsten en kazen, olijven in pot. Kikkererwtjes voor de humus. Wat crackertjes. Ik overleef de quarantaine wel.![]()
![]()
Ja dat snappen we, maar omdat we nu alleen de cijfers van lombardije hebben is dat geen goede vergelijking.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nou, ik denk dat Feyenoord - Ajax dit jaar zonder uitsupporters gespeeld gaat worden.
Gaat de meest bizarre ontknoping worden tot nu toe zo zonder supporters waarschijnlijk.![]()
heywoodu
![]()
Die gaan ze nu gewoon mét uittoeschouwers doen, alles omdraaienquote:Op maandag 9 maart 2020 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ik denk dat Feyenoord - Ajax dit jaar zonder uitsupporters gespeeld gaat worden.
Gaat de meest bizarre ontknoping worden tot nu toe zo zonder supporters waarschijnlijk.
Want je moet je labrador vervoerenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nieuwe XC90 mag er toch wel zijn.
Wat een lelijk ding, net een luxere bedrijfsbusDon't let my username fool you...![]()
Dat laatste sowiesoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Homo Universalis was nimmer zo onbereikbaar, als leek zullen we sterven
En ik lees dat SARS op de infectie slaat. Niet perse op dat honinggraat verhaal. Maar dat is RIVM informatie dus hoogst onbetrouwbaar
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2020 18:30:31 ]![]()
Nos.nl
Steekproef Brabant: twaalf ziekenhuismedewerkers besmet
De steekproef van het RIVM om meer zicht te krijgen op de verspreiding van het coronavirus in Noord-Brabant heeft tot nu toe twaalf besmettingen opgeleverd. Meer dan 1066 medewerkers zijn getest. Dat blijkt uit een rondgang van de NOS langs de zes Brabantse ziekenhuizen die hun personeel vroegen om zich te laten testen.
Het was al bekend dat tien medewerkers van het Amphia Ziekenhuis in Breda waren besmet. Het coronavirus is ook vastgesteld bij een medewerker van het Catharina Ziekenhuis Eindhoven en bij een personeelslid van het Bravis Ziekenhuis, met vestigingen in het westen van de provincie.
Het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch meldt vooralsnog geen besmettingen. Het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis en het Elkerliek Ziekenhuis communiceren morgen over de uitslag. Dan komt het RIVM met de officiële uitslag van de steekproef.
De 1066 medewerkers van vijf ziekenhuizen hebben zich vrijwillig laten testen. Alleen het Jeroen Bosch Ziekenhuis kon nog niet zeggen hoeveel personeelsleden meededen aan de steekproef.![]()
"Dit is een serieuze situatie, dit is zwaarder dan een gewoon griepje. Maar we gaan dit virus gewoon weglachen zoals ik al een decennium heb geoefend. Ik begin 'Ik zal daadkrachtig optreden!' Hoe vindt u die mop?"quote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?![]()
Nee, maar ik hoop op een paar honderd erbij van andere provincies en dus een afvlakking....quote:Op maandag 9 maart 2020 18:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat snappen we, maar omdat we nu alleen de cijfers van lombardije hebben is dat geen goede vergelijking.
Het is wel leuk geweest, van de week lekker mijn nib-it prep voorraad oppeuzelen terwijl ik me in één of andere SC nvreet![]()
Dat is al jaren zo, Hans.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:27 schreef Toefjes het volgende:
Gaat de meest bizarre ontknoping worden tot nu toe zo zonder supporters waarschijnlijk.![]()
bron?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een vergadering van bijen met de koningin als voorzitter?
Beetje plakkerig wel.![]()
Een bruine ja. Net iets te dik.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want je moet je labrador vervoeren![]()
valt meequote:Op maandag 9 maart 2020 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Steekproef Brabant: twaalf ziekenhuismedewerkers besmet
De steekproef van het RIVM om meer zicht te krijgen op de verspreiding van het coronavirus in Noord-Brabant heeft tot nu toe twaalf besmettingen opgeleverd. Meer dan 1066 medewerkers zijn getest. Dat blijkt uit een rondgang van de NOS langs de zes Brabantse ziekenhuizen die hun personeel vroegen om zich te laten testen.![]()
Jaja, dat weet ik.quote:
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.![]()
twitter:ronfresen twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:17:41Na afloop van extra kabinetsberaad over #coronanederland is er een persco. Live te volgen via @NPOpolitiek en @NPONieuws. Verwacht rond 19.00 uur reageer retweet
quote:zie email 27 oktober![]()
Is gewoon competitievervalsing.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.![]()
Binnen de RIVM wordt er al wel serieus over dat scenario gesproken. Heb daar geen officiële bron voor uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef kilon het volgende:
*doorstrepen wat niet van toepassing is![]()
Dit is echt ontzettende onzin.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
hoe moet t plebs de weekenden doorkomen als hun wekelijkse rondje brood en spelen wordt stopgezet?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, @Doublepain en ik wachten gewoon weer netjes tot de volgende 0fux vlog om te horen hoe het écht zit met Corona.![]()
follow-up van 71 SARS patienten (medisch personeel) 15 jaar later:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn de permanente problemen dan? Ik lees daar eigenlijk niks over.
https://www.nature.com/articles/s41413-020-0084-5
is me niet duidelijk hoe significant de beschreven zaken zijn, wat me wel opviel:quote:A total of 53 out of 71 patients were still employed in 2018, nine were retired, and nine were on long-term sick leave.are we infinite or am I alone![]()
Dat lijkt me ook de volgende logische stap. Beetje voor beetje inperken. Omdat niemand het had geaccepteerd als ze dit vorige week hadden geroepen. Wat mss wel beter was maar oke.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op het sluiten van scholen en annuleren van evenementen
Dus eerst sluiten van scholen... waardoor ook al meer mensen thuis gaan zitten. Ouders met jonge kinderen.![]()
Serie A tot 3 april gestopt, definieve besluit
https://twitter.com/Independent/status/1237065858779922432?s=19![]()
placebo?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is geen medicijn. Maar toch bedankt![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:33:23Kijk hier om 19.00 uur naar de persconferentie over het coronacrisisoverleg https://t.co/oUIoRjYLl9 reageer retweet
![]()
Dat wil je inderdaad niet in je longen hebben dan nee.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Alsof Ajax opeens beter verdedigt als het stadion niet vol zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Let maar op. Dit scenario gaat uitkomen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Die zijn dat al gewend natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Moraal van het verhaal: Alle wedstrijden zonder publiek. Feyenoord zonder twaalfde man. De grote winnaar wordt Ajax waarschijnlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik hoop dat ik Brabant nog in magquote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:33:23Kijk hier om 19.00 uur naar de persconferentie over het coronacrisisoverleg https://t.co/oUIoRjYLl9 reageer retweet
![]()
graag deze onzin in SC bespreken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, dat weet ik.
Serie A stilgelegd, crisisoverleg in Nederland.... Iedereen luistert naar Erdo. Eindelijk actie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:31 schreef alpeko het volgende:
Binnen de RIVM wordt er al wel serieus over dat scenario gesproken. Heb daar geen officiële bron voor uiteraard.
- Luchthavens en stations afsluiten
- Wegen versperd
- Niemand komt nog buiten, niet om te werken, geen school, niets.
- Bars en restaurants gaan niet open, ze zijn dicht.![]()
Nee, vooral ruim baan voor de ''WE GAAN DOOD HAMSTER GENOEG EN MISSCHIEN OVERLEEF JE HET NET'' opmerkingen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En nog steeds zijn en blijven er mensen die blijven roepen dat 'het maar een griepje is'.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:33 schreef Maver24 het volgende:
Serie A tot 3 april gestopt, definieve besluit
https://twitter.com/Independent/status/1237065858779922432?s=19
Alsof landen zeer rigoureuze maatregelen nemen, die zelfs hun al dan niet broze economie schaden, voor iets wat onschuldig is.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik zou die vluchtelingen toch aanraden in Turkije te blijven, gezien die cijfers. Momenteel wil je helemaal niet naar Europaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vluchtelingen. Turkije heeft de grenzen open gezet.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hoe zie je dat voor je? Hoe groot is ons leger.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef zipcon het volgende:
[..]
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:
- Wegen versperd
- Bars en restaurants gaan niet open, ze zijn dicht.![]()
Wat zegt Erdo dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serie A stilgelegd, crisisoverleg in Nederland.... Iedereen luistert naar Erdo. Eindelijk actie.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
heywoodu
![]()
En dan op z'n Chinees mensen die je boodschappen komen brengenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef zipcon het volgende:
[..]
Mochten ze Brabant afsluiten hoop ik wel dat het beter en serieuzer is dan in Noord-Italië:
- Wegen versperd
- Bars en restaurants gaan niet open, ze zijn dicht.
Turkije is viesmad op Europa en vindt dat we te weinig doen. Maar gelukkig hebben ze in Turkije nog geen besmettingen.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Straks vlucht iedereen vanuit Europa naar Turkijequote:Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zou die vluchtelingen toch aanraden in Turkije te blijven, gezien die cijfers. Momenteel wil je helemaal niet naar Europa
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ben jij de baas? Ik zet neer wat ik wil. Dit kan een rechtstreeks gevolg van de corona crisis zijn.quote:
Ps: zulke dingen gaarne in feedback plaatsen / TR zetten.![]()
Vandaag kans om erdo te besmettenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Turkije is viesmad op Europa en vindt dat we te weinig doen. Maar gelukkig hebben ze in Turkije nog geen besmettingen.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
+1200 besmettingen in Lombardije werd eerder genoemd.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ben ook benieuwd.... hoopte mijn euforie door te zetten![]()
is dit waar?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:39 schreef KingRadler het volgende:
Treinen buiten Brabant stoppen niet meer in Brabant.![]()
Dat Turkije nog op nul staat is inderdaad zeer ongeloofwaardig ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Turkije is viesmad op Europa en vindt dat we te weinig doen. Maar gelukkig hebben ze in Turkije nog geen besmettingen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Wat denk je zelf.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
las ik...quote:Op maandag 9 maart 2020 18:39 schreef influcted het volgende:
[..]
+1200 besmettingen in Lombardije werd eerder genoemd.![]()
Ik denk eigenlijk dat het niet mogelijk is. Dat ligt ergens op tafel als een theoretische mogelijkheid die ze niet kunnen afdwingen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef alpeko het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Hoe groot is ons leger.
Ik wil enkel maar aantonen dat het niet werkbaar is.
Je kan uiteraard overtreders neerschieten. Dan kan je het aantal troepen verminderen. Maar dat lijkt me niet meteen een Nederlandse aanpak.![]()
Dat is 800 buiten het afgesloten gebied?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
1797 nieuwe besmettingen en 97 doden, totaal 9172 besmettingen en 463 doden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
![]()
Interessante video van een dokter over de hype die de geschreven en andere media maken van het virus. En hoe hiermee om te gaan.Weisst![]()
Meer besmettingen, minder doden. Gaat nog lang niet de goede kant op.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
1797 nieuwe besmettingen en 97 doden, totaal 9172 besmettingen en 463 doden.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, @:Doublepain en ik wachten gewoon weer netjes tot de volgende 0fux vlog om te horen hoe het écht zit met Corona.Inderdaad, dat is tenminste iemand die er echt veel verstand van heeft.
Ja joh, alsof ik dat allemaal kan bijhoudenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
joh...
ik typ deze vraag bijna nooit ook bij rare berichtenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
twitter:CBCAlerts twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:41:56Italy says death toll due to COVID-19 rises to 463, up from 366 Sunday. Number of confirmed cases climbs to 9,172 from 7,375 the day before. reageer retweet
![]()
En waarom is deze dokter dé waarheid omtrent het virus?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef erkel het volgende:
Interessante video van een dokter over de hype die de geschreven en andere media maken van het virus. En hoe hiermee om te gaan.![]()
Dus 1200 besmettingen in het afgesloten gebied en 600 erbuiten, 1/3 van het totaal...
Heeft niet veel nut die lcokdown dusEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
In ieder geval stond Toscane (net onder de rode zone) vanmiddag nog op 166 gevallen. Is nu bijgewerkt naar 208.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat is 800 buiten het afgesloten gebied?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
niet als je als bevolking het probleem niet ziet kennelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 18:44 schreef Fukushima het volgende:
Dus 1200 besmettingen in het afgesloten gebied en 600 erbuiten, 1/3 van het totaal...
Heeft niet veel nut die lcokdown dus![]()
hipster dokter die clicks wilt hebben?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef erkel het volgende:
Interessante video van een dokter over de hype die de geschreven en andere media maken van het virus. En hoe hiermee om te gaan.![]()
Wordt dus doorfietsen om 7 uur thuis te zijn.
Gelukkig beginnen dit soort persconferenties meestal iets later.![]()
Wat een irritante jankbal zeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef erkel het volgende:
Interessante video van een dokter over de hype die de geschreven en andere media maken van het virus. En hoe hiermee om te gaan.Vakman pur sang![]()
Niet alleen de regio Lombardije is in lockdown, maar nog 12 provincies meer in verschillende regio's.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:44 schreef Fukushima het volgende:
Heeft niet veel nut die lcokdown dus![]()
Ik zie het inderdaad, maar valt het dan wel mee?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet alleen de regio Lombardije is in lockdown, maar nog 12 provincies meer in verschillende regio's.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dit ja. Veel Italianen op FB en iedereen lacht er nog erom. Kijk, italie zal niet compleet mad max worden natuurlijk. Dat zegt ook vrijwel niemand, maar het gaat wel een gigantische economische impact hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
niet als je als bevolking het probleem niet ziet kennelijkOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Lockdown niet echt veel nut dus in Italie. Misschien de mensen gewoon verplichten binnen te blijven anders krijg je de kogel![]()
Met slechtwerkende microfoons die handmatig verzet moeten worden als ze van spreker wisselen.quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Kijk dit zijn maatregelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Lockdown niet echt veel nut dus in Italie. Misschien de mensen gewoon verplichten binnen te blijven anders krijg je de kogel![]()
Dr Mike. Die volg ik al heel lang op youtube. Zegt wel vaak verstandige dingen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:41 schreef erkel het volgende:
Hier hetzelfde, vandaag een bedompte vergadering met de helft brabanders, zitten er een paar te kuchenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit ja. Veel Italianen op FB en iedereen lacht er nog erom. Kijk, italie zal niet compleet mad max worden natuurlijk. Dat zegt ook vrijwel niemand, maar het gaat wel een gigantische economische impact hebben.
heb maar mijn eigen koffie gehaald
Vergadering was trouwens volkomen nutteloos, zoals de meeste...![]()
Gister ingesteld, vandaag had je een grote verbetering verwacht?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Een groot compliment voor user @joyvke voor het nu al dagen bijhouden en in kaart brengen van alle officiële coronavirusbesmettingscijfers (leuk Scrabblewoord); zie de link in de OP.
Wat een werk moet dat zijn. Bedankt!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh![]()
Das ook weer zo. Duurt minstens een week voor je effect gaat zien. Mensen die gisteren nog besmet raakte en pas over een week symptomen krijgen zijn niet opeens niet meer besmet door een lockdown natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef _I het volgende:
[..]
Gister ingesteld, vandaag had je een grote verbetering verwacht?
Maar het laat wel zien dat je eigenlijk steeds een stap achterloopt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
En vele die overal heen zijn 'gevlucht'.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef ffono het volgende:
Lockdown is gister pas ingegaan toch?
Dan lijkt het me ook logisch dat er nog geen dalingen zijn![]()
waarheid als koequote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef ffono het volgende:
Lockdown is gister pas ingegaan toch?
Dan lijkt het me ook logisch dat er nog geen dalingen zijn![]()
Die gast is best grappig soms.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hipster dokter die clicks wilt hebben?![]()
Idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef _I het volgende:
[..]
Gister ingesteld, vandaag had je een grote verbetering verwacht?
Even het effect afwachten.
Van 1500 nieuwe gevallen gisteren naar 1800 vandaag, lijkt dus wel iets af te vlakken.
(Zei zij hoopvol. )"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja precies. Alle nieuwe besmettingen zijn door incubatietijd voor het weekend al aangestoken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef _I het volgende:
[..]
Gister ingesteld, vandaag had je een grote verbetering verwacht?![]()
Binnen een paar dagen toch wel. Het loopt alleen maar op elke dag dagelijkse casesquote:Op maandag 9 maart 2020 18:49 schreef _I het volgende:
[..]
Gister ingesteld, vandaag had je een grote verbetering verwacht?![]()
'Lockdown geen nut' is een wat zinloze opmerking. Het is van het weekend afgekondigd. De gevallen die nu bekend worden gemaakt, zijn al enkele dagen of zelfs 2 weken geleden besmet geraakt.
Vraag me ook af in hoeverre het al in de praktijk wordt gebracht. Zijn de wegen al afgesloten, rijden er nog treinen? Toen het bekend werd had jan en alleman inclusief mogelijk besmette mensen nog de hele dag de gelegenheid om de quarantaine te doorbreken.![]()
Straks bij de persco:quote:de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zijn erbij.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hoe laat is de persco en waar kan ik die streamen?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
https://www.omroepbrabant(...)-coronacrisisoverlegquote:Op maandag 9 maart 2020 18:52 schreef Grishenko_ het volgende:
Hoe laat is de persco en waar kan ik die streamen?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zeker 4-6 dagen voordat je een daling gaat zien. Maar flink zal het nog niet zijn, het is geen quarantaine. Het zal dus uitdoven, maar pas over een paar weken.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Duurt minstens een week voor je effect gaat zien. Mensen die gisteren nog besmet raakte en pas over een week symptomen krijgen zijn niet opeens niet meer besmet door een lockdown natuurlijk.
Maar het laat wel zien dat je eigenlijk steeds een stap achterloopt.![]()
Het grootste gevaar zit hem toch niet sec in de dodelijkheid?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, vooral ruim baan voor de ''WE GAAN DOOD HAMSTER GENOEG EN MISSCHIEN OVERLEEF JE HET NET'' opmerkingen.![]()
Onderwijsministers aanwezig, dus ik verwacht een sluiting van de Brabantse scholen.
School van mijn oudste zoon is al dicht door tekort aan leraren.![]()
Om 7 begint ie dusquote:Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-coronacrisisoverleg"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Vind je het gek als die idioten als een gek hun koffers gaan pakken en als een dolle proberen van Noord naar Zuid te komen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:44 schreef Fukushima het volgende:
Heeft niet veel nut die lcokdown dus
Stelletje mafklappers!!!!![]()
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zit hem toch niet sec in de dodelijkheid?![]()
jij zou blijven zitten? of liever naar huis?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind je het gek als die idioten als een gek hun koffers gaan pakken en als een dolle proberen van Noord naar Zuid te komen.
Stelletje mafklappers!!!!![]()
Oh.. ik zie nu dat Jack Mikkers aanwezig is in zijn hoedanigheid als hoofd van de Veiligheidsregio Brabant-Noord.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)-coronacrisisoverleg
Nee.. dan komt het wel goed, dit heeft de hele Eritrea zaak ook zo geweldig aangepakt in Veldhoven.![]()
![]()
Ziggo 502quote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Is die persco nog ergens live op een tvzender te zien?![]()
NPO politiek. 502 op ziggo/upcquote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Op canvas en bbcquote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Is die persco nog ergens live op een tvzender te zien?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
712 op Ziggoquote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Ben vooral benieuwd waarom de NCTV coördinator er bij zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:58 schreef Maver24 het volgende:
Zitten we in spanning te wachten. Of zoals ik, liggendOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ook via PZC te lezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
porno verwijzingen zijn niet gepast nu![]()
Nee, ze zenden de beelden uit op Radio 1.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
twitter:BarakRavid twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:57:14BREAKING: Netanyahu: Everyone who enters Israel from abroad will have to be in self quarantine for 14 days reageer retweet
![]()
Omdat die een rol hebben bij crisisbeheersingquote:Op maandag 9 maart 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom de NCTV coördinator er bij zit.zie email 27 oktober![]()
eentje in het dorp hier ook corona lekker dan
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Als je dus Corona vrij wil zijn moet je naar Isreal gaan, 2 week isolatie genotquote:Op maandag 9 maart 2020 18:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
twitter:BarakRavid twitterde op maandag 09-03-2020 om 18:57:14BREAKING: Netanyahu: Everyone who enters Israel from abroad will have to be in self quarantine for 14 days reageer retweet
![]()
Dit ziet er wel officieel uit hoor."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Groot scherm erachter van Ministerie van Justitie en Veiligheid, interessant. Niet van VolksgezondheidIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik had het kunnen weten. Een persco om 19:00 begint natuurlijk pas om 19:15Un dann rettet kein Kavallerie,
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op maandag 9 maart 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
Is die persco nog ergens live op een tvzender te zien?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: