alleen nu zonder medicijn, kleinigheidje.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Elk jaar met de griep maar dat geheel terzijde
alleen dit bekend nu:quote:Op maandag 9 maart 2020 18:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wat waren de cijfers van Italië, ik zie ze nergens? Nu kijk ik waarschijnlijk met mijn neus, een onwaarschijnlijk talent....
De nieuwe XC90 mag er toch wel zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een mooie Volvo, is dat zoiets als een betrouwbare Fiat?
mmmh stabiel?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
alleen dit bekend nu:
+1280 confirmed cases in Lombardia, Italy.
rest zal zo wel komen.
Er zijn zeer zeldzame gevallen bekend dat je immuunsysteem hyperactief wordt en zeg maar je longen gaat opeten. Dat levert mogelijk blijvende schade op.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn de permanente problemen dan? Ik lees daar eigenlijk niks over.
en iedereen het recht op onderwijs ontzeggen voor een x periode.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef Fretwork het volgende:
Nu op RTL Isabel, de dame achter StopScholen, wat een muts
Iemand een ideeof dit lager of hoger is dan gister (Lombardije dus)quote:
Welk medicijn krijg jij eigenlijk ook alweer tegen de griep?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alleen nu zonder medicijn, kleinigheidje.
Volgens mij maakt het dat dat het SARS heet toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeldzame gevallen bekend dat je immuunsysteem hyperactief wordt en zeg maar je longen gaat opeten.
Dat komt omdat je het daar rete duur is de diagnose te mogen doen.quote:
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het dat dat het SARS heet toch?
Ik houd sowieso niet van SUV'squote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De nieuwe XC90 mag er toch wel zijn.
Homo Universalis was nimmer zo onbereikbaar, als leek zullen we stervenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen
Ik zet mijn geld in op het sluiten van scholen en annuleren van evenementenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
Persconferentie na het crisisberaad. Zegt u het maar. Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?
griepprik.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Welk medicijn krijg jij eigenlijk ook alweer tegen de griep?
Hoelaat persco?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:25 schreef trein2000 het volgende:
Persconferentie na het crisisberaad. Zegt u het maar. Extra maatregelen of gaat rutte een poging doen Al Shahaf van de grootste te stoten?
In heel Italië 1492quote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel cases waren er gister in lombardia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |