U hebt gelijk. Dank!quote:
Ja hoor, het is klaar. Volgende week praten we er niet meer over. Dit was het voor NL.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
De piek is geweest dames en heren.
Tot zover covid-19. Op naar een nieuw spannend virus met nog meer actie.
Nobody cares. Hou je nu op?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:41 schreef riazop het volgende:
Ik had ongelijk
Voorspelling Nederland
Nederland 9 maart 411 gevallen
Nederland 10 maart 700 gevallen
Maar is dat het "weekend effect" (gaan er minder mensen naar minder beschikbare artsen)???
Spanje zit op 25 doden.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:44 schreef Grishenko_ het volgende:
China heeft 80,735 getelde besmetting en 3119 mensen zijn overleden. Dat is 3,8%.
Zuid-Korea heeft 7478 getelde besmettingen en 53 mensen zijn daarbij overleden. Dat is 0,7%.
Italië heeft 7,375 getelde besmettingen, waarbij 366 mensen zijn overleden. 4,9%.
Iran heeft 7,161 besmettingen met 237 doden. 3,3%
Frankrijk heeft 1209 besmettingen met 19 doden. Dat is 1,6%
Duitsland heeft 1,151 getelde besmettingen zonder doden. 0%
Spanje heeft 979 besmettingen en 11 doden. 2,5%
Amerika heeft 551 besmettingen en 22 doden te betreuren. 3,9%
Japan 497 besmettingen, 7 doden. 1,4%
Zwitserland 374 besmettingen 2 doden 0,5%
Nederland 321 besmettingen, 3 doden. 0,9%
Wat ik hieruit kan opmaken is dat Duitsland relatief het meest effectief is, en dat Italië het hoogste percentage sterfgevallen heeft.
Start met investeren. Een beetje investeerder verdiend tonnen aan deze griepgolf.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Piek komt nog.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
tvpquote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Stance het volgende:
Al iets bekend over de 300 personeelsleden uit het ziekenhuis? Daarom vanavond een overleg waar ook de burgemeester van Den Bosch bij is?
Ja hallo, die gast gaf me deze bron.quote:
We zijn hier pas net begonnen helaas..quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja maar dan krijg je mensen die het maar een corona-golfje gaan noemenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik wil wel alvast afspreken dat we volgend jaar ook op deze manier de griep gaan volgen. Met cijfers per gemeente enzo.
Er is dan niemand meer om te tellen!quote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik wil wel alvast afspreken dat we volgend jaar ook op deze manier de griep gaan volgen. Met cijfers per gemeente enzo.
ja, ipv het songfestival. Zijn we van die ellende ook meteen af.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je hoeft toch niet overdreven te doen om te concluderen dat dit erg ingrijpend kan gaan worden? Daar zijn alle experts het wel over eens. Ik vind het eigenlijk van een stuitende domheid getuigen dat je je eigen mening hoger aanslaat dan die van deskundigen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Het is maar een kuchjequote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je mensen die het maar een corona-golfje gaan noemen
Ze gaan niet naar Lombardije toch. Hier rondbewegen kan je het zoveel het oplopen en verspreiden als elders in de wereld op enkele gebieden na.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen in deze tijd met vakantie gaan. Het is sws onverantwoordelijk, ze kunnen het virus ook gewoon van thuis meenemen en op vakantie de boel aansteken.
Ik kan er met mijn verstand niet bij.....
Zou ik ook doenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Godsamme man.
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~adc26dc3/
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
BREDA/OOSTERHOUT - Duizenden middelbare scholieren in Breda en omstreken hebben zich maandag ziek gemeld. Op sommige scholen zit tot zelfs een derde van het aantal leerlingen thuis. ,,De richtlijnen van het RIVM zijn bijna een vrijbrief om thuis te blijven.”
Ik ben verbaasd dat de burgemeester van Den Bosch erbij is. Waarschijnlijk omdat hij de baas is van de veiligheidsregio? Ik had eerder de burgemeester van Tilburg of Breda verwacht. Zouden de cijfers in zijn regio nog erger zijn?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef Stance het volgende:
Al iets bekend over de 300 personeelsleden uit het ziekenhuis? Daarom vanavond een overleg waar ook de burgemeester van Den Bosch bij is?
Ja, die blijven inderdaad thuis ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Godsamme man.
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~adc26dc3/
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
BREDA/OOSTERHOUT - Duizenden middelbare scholieren in Breda en omstreken hebben zich maandag ziek gemeld. Op sommige scholen zit tot zelfs een derde van het aantal leerlingen thuis. ,,De richtlijnen van het RIVM zijn bijna een vrijbrief om thuis te blijven."
https://www.bndestem.nl/d(...)permarkten~a5019910/
Corona zorgt voor kerstdrukte bij Brabantse supermarkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |