Waar zie je Caland voor aan?quote:
Begin dan wel met top boy summerhouse. Op netflix staan ze als 2 aparte seriesquote:
Doe eens normaal, zegquote:
Haha running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
Wel een kuchje maar ook een running nose
Dat heb je volgens fok niet met corona
running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
het is runny nosequote:
Oh spelfoutquote:
Caland omdat hij de renende neus verwijzing wel begreep.quote:
Hunquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Ja dan moet je in COR wezen niet bij mij
Hun zeggen running
24quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Caland omdat hij de renende neus verwijzing wel begreep.
@:onlogisch omdat hij mokerdom is en dat dus niet begreep, maar denkt dat er een spelfout is omdat @:Caland zo moest lachen.
Conclusie: @:onlogisch is mokerdom.
Hunquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Hun+werkwoord is dan wel weer fout.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Dat forum kan ook wel gesloten worden, het begint alweer minder te worden. @GGMMquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Had ik al gezegdquote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat forum kan ook wel gesloten worden, het begint alweer minder te worden. @:GGMM
Ik kreeg van een mod die anoniem wil blijven een jank-dm dat dat niet mocht omdat hij(of zij) anders alleen nog maar BNW als forum had.quote:
Wat is een renende neus?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch omdat hij mokerdom is en dat dus niet begreep, maar denkt dat er een spelfout is omdat @:Caland zo moest lachen.
Het valt mij ontzettend tegen dat niemand anders mij nog op deze mokerdomme spelfout gewezen heeft.quote:
renendequote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een typefout is niet per definitie een spelfout. Ik gaf je het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het valt mij ontzettend tegen dat niemand anders mij nog op deze mokerdomme spelfout gewezen heeft.
Ik was gewoon iets te snel in al mijn enthousiasme.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een typefout is niet per definitie een spelfout. Ik gaf je het voordeel van de twijfel.
Ik had Tjacka net ook beledigd vanwege hun, ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem benadeel.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom edit je die belediging erbij?
Dat is wel ontzettend aardig van je.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had Tjacka net ook beledigd vanwege hun, ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem benadeel.
Wie is befbekje?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is Befbekje nu al meer dan een week weg en heeft nog niemand het gemerkt.
Zelfs de afwezigheid van KingRoland werd eerder opgemerkt
Misschien komt hij wel terug met een ander account, hij wisselt nog al eens.quote:
Of geveld door Corona.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel terug met een ander account, hij wisselt nog al eens.
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:47:59So last year 37,000 Americans died from the common Flu. It averages between 27,000 and 70,000 per year. Nothing is shut down, life & the economy go on. At this moment there are 546 confirmed cases of CoronaVirus, with 22 deaths. Think about that! reageer retweet
GOATquote:Op maandag 9 maart 2020 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 09-03-2020 om 15:47:59So last year 37,000 Americans died from the common Flu. It averages between 27,000 and 70,000 per year. Nothing is shut down, life & the economy go on. At this moment there are 546 confirmed cases of CoronaVirus, with 22 deaths. Think about that! reageer retweet
?, danquote:Op maandag 9 maart 2020 15:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vraagt om link?, dan had ik nog een leuk grapje geweten!
Veiligelanders zijn ook van dat soort oplichters.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel terug met een ander account, hij wisselt nog al eens.
Corona is een parodie op een pandemiequote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om het parodie topic op te starten.
Zijn er niet al drie parodietopics in COR?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om het parodie topic op te starten.
VBL / Ajax is een parodie op een voetbalclubquote:Op maandag 9 maart 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er niet al drie parodietopics in COR?
@onlogischquote:Op maandag 9 maart 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel COR is een parodie op een forum.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom des te vreemder dat jij er geen mod werdquote:Op maandag 9 maart 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel COR is een parodie op een forum.
Ik denk dat je niet paniekerig genoeg bent om daar mee te kunnen posten.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
Mijn TrumpGOAT opmerking werd weggemodereerd
Walgelijk
6/10quote:Op maandag 9 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom des te vreemder dat jij er geen mod werd
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet paniekerig genoeg bent om daar mee te kunnen posten.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Een meme laat zich niet leiden.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik het gebruiken op momenten dat het relevant en/of grappig is.
In ruil krijgen de vrijwilligers 3500 pond, iets meer dan 4000 euroquote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)oronavirus~a293e5b1/
Dit lijkt me wel iets voor @:drizzt_dourden
4000 euro om meteen immuun te zijn voor dat griepjequote:Op maandag 9 maart 2020 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In ruil krijgen de vrijwilligers 3500 pond, iets meer dan 4000 euro
jezus
Daar komt Drizzt z'n bed niet voor uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tweet snel verwijderd uiteraard
Zelfs @Scrummie2.1 begint haar dom te vinden en tegen te spreken.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT MIJ HIER BUITEN JAquote:Op maandag 9 maart 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs @:scrummie2.1 begint haar dom te vinden en tegen te spreken.
dom wijfquote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het is ook nog eens een vrij lelijk ding als je het mij vraagt. Die kathedraal, dan.twitter:KleinpasteThijs twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:13:38De bouw van deze kathedraal begon 1879, het ontwerp werd herzien in de jaren '50, en in 1993 was 'ie af. Het interieur is (citaat van wiki) "uniquely modern [...] in heterogeneous styles, from historical revivals to "pop-art". Weinig kathedralen zo door en door modern als deze. https://t.co/JIVHLecM88 reageer retweet
Ai dat is wel pijnlijk ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]Het is ook nog eens een vrij lelijk ding als je het mij vraagt. Die kathedraal, dan.twitter:KleinpasteThijs twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:13:38De bouw van deze kathedraal begon 1879, het ontwerp werd herzien in de jaren '50, en in 1993 was 'ie af. Het interieur is (citaat van wiki) "uniquely modern [...] in heterogeneous styles, from historical revivals to "pop-art". Weinig kathedralen zo door en door modern als deze. https://t.co/JIVHLecM88 reageer retweet
Je zou maar zo kunnen stellen dat het vrij subjectief is, of iets mooi of lelijk is.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]Het is ook nog eens een vrij lelijk ding als je het mij vraagt. Die kathedraal, dan.twitter:KleinpasteThijs twitterde op maandag 09-03-2020 om 16:13:38De bouw van deze kathedraal begon 1879, het ontwerp werd herzien in de jaren '50, en in 1993 was 'ie af. Het interieur is (citaat van wiki) "uniquely modern [...] in heterogeneous styles, from historical revivals to "pop-art". Weinig kathedralen zo door en door modern als deze. https://t.co/JIVHLecM88 reageer retweet
Ik vind die gevel tegenover het paleis ook wel lelijker dan de koepel, jaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
Zelfs als het klassieke architectuur was is de vergelijking met moderne kunst vrij krom. Maar ja, het is moderne architectuur dus als je het heel breed trekt moderne kunst.quote:
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou maar zo kunnen stellen dat het vrij subjectief is, of iets mooi of lelijk is.
Zelfs @Scrummie2.1 begint dat in te zien.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs als het klassieke architectuur was is de vergelijking met moderne kunst vrij krom. Maar ja, het is moderne architectuur dus als je het heel breed trekt moderne kunst.
Maar ik heb net de Twitter van deze Kim eens bekeken. Die spoort echt niet
LAAT MIJ ER GODVERDOMME BUIETNquote:Op maandag 9 maart 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs @:scrummie2.1 begint dat in te zien.
Zeker, dit is een van de weinige ziektes die hij nog niet heeft, dan kan hij die ook mooi aan zijn lijst toevoegen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:25 schreef aTypisch het volgende:
pfff
kokcu geblesseerd in mijn football manager game
Je kan het ook beter nu krijgen, omringd door artsen dan straks.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
4000 euro om meteen immuun te zijn voor dat griepje
Gratis geld makker
Dit kan echt niemand wat schelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:25 schreef aTypisch het volgende:
pfff
kokcu geblesseerd in mijn football manager game
Bedankt voor je begrip makker.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ik snapte wat je bedoelde.
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef KingRoland het volgende:
trouwens ik ben net veilig thuis gekomen boys
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:53 schreef KingRoland het volgende:
trouwens ik ben net veilig thuis gekomen boys
quote:
ik drink niet zo vaak koffie zeldenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al die tijd al, of deze specifieke keer?
Je klinkt vermoeid. Pas je op? Je bent nu extra vatbaar voor corona.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben nu al klaar met deze week.
Dit gaat een lange week worden.
Jeetje maatquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Donder op gek.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je klinkt vermoeid. Pas je op? Je bent nu extra vatbaar voor corona.
Koffie wit?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Even koffie wit drinken en paar croissantjes
Idemquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Prachtig, en dat in deze sombere tijden!quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Positief blijven makker.![]()
Hier voor jou, ter inspiratie!
[ afbeelding ]
Deze inspirerende tekst zou op een cadeau-verpakking van Rituals niet misstaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Positief blijven makker.![]()
Hier voor jou, ter inspiratie!
[ afbeelding ]
Ik moest hier lang om lachen, terwijl het niet eens zo'n beste grap is.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze inspirerende tekst zou op een cadeau-verpakking van Rituals niet misstaan.
Dat is een levensgevaarlijk punt.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Fietser omgekomen bij ongeval met vrachtwagen in Den Haag
https://www.telegraaf.nl/(...)chtwagen-in-den-haag
Moet hij weten. @:haags_kwartiertje
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)56723545766816/?vh=e
@:donraja
quote:
Nu weet je waarom.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het verdacht stil rond Jan Boskamp.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)56723545766816/?vh=e
@:donraja
Woon in Utrecht en daar is het ook niet rustig nuquote:Op maandag 9 maart 2020 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:[/b] [..] Durf je nog naar Brabant?
Dit gaat niet helemaal lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon in Utrecht en daar is het ook niet rustig nu
Dit gaat niet helemaal lekker.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon in Utrecht en daar is het ook niet rustig nu
Mokerdebielquote:Op maandag 9 maart 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit gaat niet helemaal lekker.
Dat is de specialiteit van het huis, mijn beste.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest hier lang om lachen, terwijl het niet eens zo'n beste grap is.
Ik eet Tom Kha met scampi en courgettequote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vismaatjequote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Vele mensen zijn niet in staat om een normale quote te plaatsen. Dit geeft toch te denken over het gemiddelde verstandelijke vermogen van de SC user.
Vriend. Vanavond eet ik semi-vis in de vorm van scampi. Heerlijk uit een met nikkel en cadmium vervuild blubberputje in Sri Lanka.quote:
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug geslotenquote:
Oh, nou geniet ervanquote:Op maandag 9 maart 2020 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend. Vanavond eet ik semi-vis in de vorm van scampi. Heerlijk uit een met nikkel en cadmium vervuild blubberputje in Sri Lanka.
Ja dat is mooi klote!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug gesloten![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een veel serieuzere zaak dan dat lichte kriebelhoestje.
babi kecapquote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
waar?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug gesloten![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een veel serieuzere zaak dan dat lichte kriebelhoestje.
Post anders ook nog even een clip van een obscure Koreaanse boyband.quote:
Uur a anderhalf uurquote:Op maandag 9 maart 2020 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je wel een idee te hebben?
krijg lekker de griep johquote:Op maandag 9 maart 2020 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post anders ook nog even een clip van een obscure Koreaanse boyband.
In Alkmaarquote:
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een marketeer heb je toch een behoorlijk slecht gevoel voor PR.
@Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Prima topicje. Zulke postaantallen hebben we sinds het succesvolle WK en EK niet meer gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.
Heb je dat leuke "dood allemaal" gifje nog ergens?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je dat leuke "dood allemaal" gifje nog ergens?
1 | [img=695]https://i.gyazo.com/7d029381e7872a5ac89a093c6e886ed3.gif[/img] |
quote:
Er waren gister op twitter wat mensjes mad omdat de city pier city doorging.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dank je, dat is wel een toppertje voor het coronatopic.
Het is wel duidelijk dat er een hoop mietjes rondlopen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren gister op twitter wat mensjes mad omdat de city pier city doorging.
Lol
Allemaal homo's!quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er een hoop mietjes rondlopen.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:07 schreef fetX het volgende:
Eindelijk thuis. Prima dagje gedraaid. Niks meegekregen van corona. Is er inmiddels alweer wat meer paniek?
Geen idee, ik mag niet in CORquote:Op maandag 9 maart 2020 18:07 schreef fetX het volgende:
Eindelijk thuis. Prima dagje gedraaid. Niks meegekregen van corona. Is er inmiddels alweer wat meer paniek?
Ouwe meuk.quote:
Een keer lachen om een zin vol met spelfouten en je ligt er gelijk uit. Noord-Korea is er niets bij.quote:
Heb je de coronaboel nog een beetje onder controle?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klaar met werk voor vandaag.
Hoop ik
Doe je toch iets niet goed, ik zie anderen dagenlang trollen daar en die mogen gewoon door blijven gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een keer lachen om een zin vol met spelfouten en je ligt er gelijk uit. Noord-Korea is er niets bij.
duh bepaalde users vinden het leuk om anderen uit te lachen wanneer ze een spelfoutje maken. Nou, mij interesseert het geen ene reet wat ze denken. Ze kunnen me reet likken. Alle spelfouten die ik maak maak ik op mobiel, dus tsjaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een keer lachen om een zin vol met spelfouten en je ligt er gelijk uit. Noord-Korea is er niets bij.
Heb daar ook al een keer een note voor gekregen. Lachwekkend.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
me reetquote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh bepaalde users vinden het leuk om anderen uit te lachen wanneer ze een spelfoutje maken. Nou, mij interesseert het geen ene reet wat ze denken. Ze kunnen me reet likken. Alle spelfouten die ik maak maak ik op mobiel, dus tsja
Lenny werkt voor zijn coronageldquote:Op maandag 9 maart 2020 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de coronaboel nog een beetje onder controle?
Nu crisisberaad, ik ben benieuwd of ze nog leuke maatregelen voor Brabant hebben bedacht.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond lekker paniekzaaien in alle talkshowssss
Mee eensquote:Op maandag 9 maart 2020 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh bepaalde users vinden het leuk om anderen uit te lachen wanneer ze een spelfoutje maken. Nou, mij interesseert het geen ene reet wat ze denken. Ze kunnen me reet likken. Alle spelfouten die ik maak maak ik op mobiel, dus tsja
Boeit mij geen coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef NaturalScience het volgende:
Serie A is definitief afgelast tm 3 april.
Aldus the Independer.
Prima youtuber, geen fake shit maar real lifequote:
COR / Ajax = Coronaquote:Op maandag 9 maart 2020 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima youtuber, geen fake shit maar real life
quote:
haha wat?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef De_Kraam het volgende:
Het wachten is op de eerste fok!ker die doodgaat aan corona. Schijnt dat alcohol ervoor zorgt dat je niet snel besmet raakt dus dat is goed nieuws voor Tong.
COV?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:trein2000 verspreidt veel misinformatie in het COV forum
Mooi was dat, ik moest echt lachen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef fetX het volgende:
25x aankondigen dat je geen handen meer mag schudden.
Eerste wat je doet na de persco: zelf handen schudden.
Hardop gelachen. RutteGOD
quote:
Nee, dat was een gerucht.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ter plekke verzint om zijn grapje te maken.
Wel prachtig. Volgens dit forum gaat iedereen ten onder, als ik op pad ben en met andere mensen spreek staan die er volslagen anders en nuchterder in.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen mad. Alles ligt aan de premier dit dat.
Ik blijf dat ook gewoon doen. Kan mij dat schelen joh.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:44 schreef fetX het volgende:
25x aankondigen dat je geen handen meer mag schudden.
Eerste wat je doet na de persco: zelf handen schudden.
Hardop gelachen. RutteGOD
Het is toch helemaal niet relevant of jouw omgeving er nuchter in staat of dat er Fok!-ers in paniek zijn. Het enige wat relevant zou moeten zijn is de mening van experts en feiten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel prachtig. Volgens dit forum gaat iedereen ten onder, als ik op pad ben en met andere mensen spreek staan die er volslagen anders en nuchterder in.
Same. Vrijwel niemand om mij heen die ook maar een beetje in paniek is. Lekker nuchter. Gewoon wat meer op de hygiëne letten en luisteren naar de specialisten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel prachtig. Volgens dit forum gaat iedereen ten onder, als ik op pad ben en met andere mensen spreek staan die er volslagen anders en nuchterder in.
Vooral geen handen meer schuddenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Vrijwel niemand om mij heen die ook maar een beetje in paniek is. Lekker nuchter. Gewoon wat meer op de hygiëne letten.
Wij worden omringd door verstandige mensen.
En dan doet Rutte dat ook en ligt het alsnog allemaal aan hem persoonlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet relevant of jouw omgeving er nuchter in staat of dat er Fok!-ers in paniek zijn. Het enige wat relevant zou moeten zijn is de mening van experts en feiten.
ZE MOTTE GEWOON HEEL HET LAND OP SLOT GOOIENquote:Op maandag 9 maart 2020 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan doet Rutte dat ook en ligt het alsnog allemaal aan hem persoonlijk.
FOK!goden.
Wanneer ga je naar Spanje?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
ZE MOTTE GEWOON HEEL HET LAND OP SLOT GOOIEN
Zit nog een verschil tussen heel het land of bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, concerten, de moeder van @onlogisch . Zijn allemaal plaatsen waar heel veel mensen samenkomen voor pleziergebonden, maar niet noodzakelijk tijdverdrijf.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
ZE MOTTE GEWOON HEEL HET LAND OP SLOT GOOIEN
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit nog een verschil tussen heel het land of bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, concerten, de moeder van @:onlogisch . Zijn allemaal plaatsen waar heel veel mensen samenkomen voor pleziergebonden, maar niet noodzakelijk tijdverdrijf.
Lekker nuchter in het gezicht van je buurman hoesten in het vliegtuig. Niks mis mee.quote:
Gewoon lekker bezopen dat vliegtuigje inquote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker nuchter in het gezicht van je buurman hoesten in het vliegtuig. Niks mis mee.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit nog een verschil tussen heel het land of bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, concerten, de moeder van @:onlogisch . Zijn allemaal plaatsen waar heel veel mensen samenkomen voor pleziergebonden, maar niet noodzakelijk tijdverdrijf.
Je komt precies op tijd makker.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:atypisch
Je komt precies op tijd makker.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:atypisch
BUG / FOK weer eens traag. Weer op een avond.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is Fok! godvertering langzaam vanavond. Hier betaal ik niet voor @:Danny
TOPIC IN QUARANTAINEquote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gemod in COR.
@:caland
@:de_kraam
BREAKINGquote:Op maandag 9 maart 2020 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Post dat TeleTekst plaatje nog eens. @:Caland vindt dat ook leuk.
Bedankt.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende: Fijne internationale vrouwendag! @:Jojoortje @:karina @:onlogisch @:lavenderr Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
0Fux goatquote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
@:KingRoland
@:AFCNiels
@:Jancees
@:KAPITEINTJE
@:CALAND
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
Informatie rechtstreeks van de bron.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Doublepain het volgende:
2 MINUTEN!!!
twitter:dekkerstim twitterde op maandag 09-03-2020 om 20:23:49Heerlijke goal van Mühren zeg. #jazcam https://t.co/YezuCMIPbL reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:17 schreef DonRaja het volgende:
@:caland eerste seizoen van Top Boy Summerhouse gezien. Is inderdaad erg goed en qua sfeer is het alsof Gomorra zich afspeelt in de UK.
Aan de hoeveelheid open TR's te zien zou het zomaar kunnenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie weer aan het rellen in COR?
Waar is die chickquote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
@:JanCees
@:Doublepain
De nieuwe van mr. Bald is uit.
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.quote:
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.
Zo danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3% van de wereldbevolking heeft een verstandelijke beperking, je bent echt de enige niet.
Ik hoop dat ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.
Wie moeten we dan uitlachen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop dat onlogisch straks een been breekt, als de hel is losgebarsten in alle ziekenhuizen.
@klaasweetalles even iedereen kapoet maken. Ik mis dat Harvardniveau wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kunnen ze Klaas niet terughalen?
Crewbash, genotequote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, die combinatie van paniek en teleurstelling als de groei dan wel mee lijkt te vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor jou ook een TR meegepakt in COR.
@:tjacka leef je uit.
@Tjacka laat zijn subforum zo versloffen dat er nog TR's openstaan van 4 dagen geleden, o.a. die van jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor jou ook een TR meegepakt in COR.
@:tjacka leef je uit.
Just a flu maatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, die combinatie van paniek en teleurstelling als de groei dan wel mee lijkt te vallen.
@GGMM zet er eens wat mods bij danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tjacka laat zijn subforum zo versloffen dat er nog TR's openstaan van 4 dagen geleden, o.a. die van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |