Dat is de specialiteit van het huis, mijn beste.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest hier lang om lachen, terwijl het niet eens zo'n beste grap is.
Ik eet Tom Kha met scampi en courgettequote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vismaatjequote:Op maandag 9 maart 2020 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Vele mensen zijn niet in staat om een normale quote te plaatsen. Dit geeft toch te denken over het gemiddelde verstandelijke vermogen van de SC user.
Vriend. Vanavond eet ik semi-vis in de vorm van scampi. Heerlijk uit een met nikkel en cadmium vervuild blubberputje in Sri Lanka.quote:
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug geslotenquote:
Oh, nou geniet ervanquote:Op maandag 9 maart 2020 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend. Vanavond eet ik semi-vis in de vorm van scampi. Heerlijk uit een met nikkel en cadmium vervuild blubberputje in Sri Lanka.
Ja dat is mooi klote!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug gesloten![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een veel serieuzere zaak dan dat lichte kriebelhoestje.
babi kecapquote:Op maandag 9 maart 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
waar?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn favoriete viswinkel is een paar weken terug gesloten![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een veel serieuzere zaak dan dat lichte kriebelhoestje.
Post anders ook nog even een clip van een obscure Koreaanse boyband.quote:
Uur a anderhalf uurquote:Op maandag 9 maart 2020 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je wel een idee te hebben?
krijg lekker de griep johquote:Op maandag 9 maart 2020 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post anders ook nog even een clip van een obscure Koreaanse boyband.
In Alkmaarquote:
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een marketeer heb je toch een behoorlijk slecht gevoel voor PR.
@Jojoortjequote:Op maandag 9 maart 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tweet snel verwijderd uiteraard
Prima topicje. Zulke postaantallen hebben we sinds het succesvolle WK en EK niet meer gezien.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.
Heb je dat leuke "dood allemaal" gifje nog ergens?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in het immer sfeervolle COR komt buurten.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je dat leuke "dood allemaal" gifje nog ergens?
| 1 | [img=695]https://i.gyazo.com/7d029381e7872a5ac89a093c6e886ed3.gif[/img] |
quote:
Er waren gister op twitter wat mensjes mad omdat de city pier city doorging.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dank je, dat is wel een toppertje voor het coronatopic.
Het is wel duidelijk dat er een hoop mietjes rondlopen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren gister op twitter wat mensjes mad omdat de city pier city doorging.
Lol
Allemaal homo's!quote:Op maandag 9 maart 2020 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er een hoop mietjes rondlopen.
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:07 schreef fetX het volgende:
Eindelijk thuis. Prima dagje gedraaid. Niks meegekregen van corona. Is er inmiddels alweer wat meer paniek?
Geen idee, ik mag niet in CORquote:Op maandag 9 maart 2020 18:07 schreef fetX het volgende:
Eindelijk thuis. Prima dagje gedraaid. Niks meegekregen van corona. Is er inmiddels alweer wat meer paniek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |