Waar zie je Caland voor aan?quote:
Begin dan wel met top boy summerhouse. Op netflix staan ze als 2 aparte seriesquote:
Doe eens normaal, zegquote:
Haha running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
Wel een kuchje maar ook een running nose
Dat heb je volgens fok niet met corona
running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
quote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
running nosequote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen corona
het is runny nosequote:
Oh spelfoutquote:
Caland omdat hij de renende neus verwijzing wel begreep.quote:
Hunquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Ja dan moet je in COR wezen niet bij mij
Hun zeggen running
24quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Caland omdat hij de renende neus verwijzing wel begreep.
@:onlogisch omdat hij mokerdom is en dat dus niet begreep, maar denkt dat er een spelfout is omdat @:Caland zo moest lachen.
Conclusie: @:onlogisch is mokerdom.
Hunquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Hun+werkwoord is dan wel weer fout.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Dat forum kan ook wel gesloten worden, het begint alweer minder te worden. @GGMMquote:Op maandag 9 maart 2020 15:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh spelfout
Hun zeggen running
Had ik al gezegdquote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat forum kan ook wel gesloten worden, het begint alweer minder te worden. @:GGMM
Ik kreeg van een mod die anoniem wil blijven een jank-dm dat dat niet mocht omdat hij(of zij) anders alleen nog maar BNW als forum had.quote:
Wat is een renende neus?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch omdat hij mokerdom is en dat dus niet begreep, maar denkt dat er een spelfout is omdat @:Caland zo moest lachen.
Het valt mij ontzettend tegen dat niemand anders mij nog op deze mokerdomme spelfout gewezen heeft.quote:
renendequote:Op maandag 9 maart 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een typefout is niet per definitie een spelfout. Ik gaf je het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het valt mij ontzettend tegen dat niemand anders mij nog op deze mokerdomme spelfout gewezen heeft.
Ik was gewoon iets te snel in al mijn enthousiasme.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een typefout is niet per definitie een spelfout. Ik gaf je het voordeel van de twijfel.
Ik had Tjacka net ook beledigd vanwege hun, ik wil hem niet het gevoel geven dat ik hem benadeel.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom edit je die belediging erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |